سینا دشتی:‌ دیدار بزرگ

یکی از روشن ترین وجوه فعالیتهای مجاهدین خلق ایران و مقاومت ایران تلاش برای جلب توجه جامعه ی بین‌المللی به تهدید بنیادگرائی است که قلب آن در تهران تحت اشغال آخوندها می‌تپد.

همزمان از ابتدای شروع مقاومت انقلابی برای صلح و آزادی موج فعالیتهای هواداران مقاومت در کشورهای مختلف شروع شد. محور این فعالیتها تلاش برای جلب حمایت مردم و نمایندگان مردم در کشورهای مختلف بود. امری که در تاریخ این مقاومت "دیپلوماسی از پائین" نامیده می‌شود. نخ نبات فعالیتهای سیاسی مقاومت اتکا به توانمندی‌های همین مقاومت هست که خود را در ملموس‌ترین وجه در افراد این مقاومت، از فعالین امروز تا زندانیان و شهیدان، نشان میدهد. مقاومت و مجاهدین در دیدارهای خود بزرگترین و مهمترین سند تاریخی یعنی لیست شهیدان را همیشه همراه دارند. حقیقت یک مقوله ی نسبی نیست، این رژیم ضد بشری ولایت‌فقیه هست که برای بقای خود کشتار میکند و این مقاومت سازمان یافته ی ایران است که برای رسیدن به آزادی بهای بسیار سنگینی را تا به حال پرداخت کرده است و از پرداخت بیشتر هم ابا نداشته و ندارد.
در یکی از بزرگ ترین نبردهای سیاسی این مقاومت موفق شد که لیست گذاری ناجوانمردانه را با اتکا به قوانین اروپا و امریکا درهم بشکند و توطئه‌های جنایت‌بار ارتجاع حاکم را بعد از ١٥ سال با پرداخت بهای بسیار سنگین در هم بشکند. البته که دوران مماشات اگر برای مجاهدین حاوی درد و خون و بمب باران و شهادت همرزمان بود اما کأسه ی مزدوران رژیم تحت عنوان های پر طمطراق متخصص امور ایران و خبرنگار و.. از پول‌های طیب و طاهر خوب پر شده بود.
در فرافکنی‌های معمول رژیم که همه‌ی اعمال و افعال خود را به مجاهدین نسبت میدهد، رژیم و بوقها ی کریه او مدعی شدند مجاهدین با پول حمایت چند سیاستمدار بازنشسته و بدون تاثیر را نمایش میدهند که فاقد ارزش است و در تجمعات آنها هم فقط خارجی‌ها هستند که به وعده‌ی یک شام مجانی شرکت کرده‌اند.
اینکه سیاست مماشات تا حدی و نه به‌طور کامل محدود شده است، به جای خود اما در دوران بعد از قیام کبیر دی ماه و عیان شدن کامل فاصله ی مردم با کل نظام ولی فقیه از هر دسته و باند فاشیست اصلاح طلب تا خونخوار اصولگرا، تاثیر بالفصل این قیام در جامعه ی بین‌المللی هم به ظهور رسیده است.
انتخاب جان بولتون بعنوان مشاور امنیتی رئیس جمهور امریکا، قبل از هرگونه اعلام برنامه ی سیاسی یا موضعگیری مشخص، در أرکان رژیم زلزله ی براه انداخته است که فقط ناشی از شرکت آقای بولتون در مراسم برگزار شده توسط مقاومت و حمایت او از اهداف مقاومت و مجاهدین می باشد. همین ترس در مورد حضور آقای جولیانی در مراسم نوروز مجاهدین در آلبانی هم قابل مشاهده است.
به چند نمونه از انعکاسات این خبر در ارگانهای خبری سپاه توجه بفرمایید:

"بولتون به علاوه یکی از حامیان اصلی گروه تروریستی منافقین است و در سخنرانی‌هایش در جمع تروریست‌ها از تغییر نظام حاکم ایران حمایت کرده است. او در یکی از سخنرانی‌ هایش در همایش منافقین در پاریس وعده تصرف ایران تا سال ۲۰۱۹ را مطرح کرد!
 دیپلمات سابق آمریکایی در همان سخنرانی ضمن استقبال از رویکردهای خصمانه و تند ترامپ علیه ایران گفت انقلاب اسلامی ایران نباید سالگرد چهل سالگی‌اش را جشن بگیرد."*
"با وجود این، یک خبرنگار «سی‌ان‌ان» امشب به نقل از منابع آگاه گزارش داده بولتون به ترامپ قول داده در صورتی که به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید انتخاب شود، جنگی راه نخواهد انداخت."*

«رودی جولیانی» که همیشه پای ثابت نشست‌های گروهک تروریستی منافقین است با شرکت در نشست این گروهک در شهر واشنگتن گفت که از اغتشاشات در ایران حمایت می‌کند.

"جولیانی که از دوستان نزدیک ترامپ نیز به شمار می‌رود، به گروهک ضد انقلاب منافقین قول داد که ایالات متحده آمریکا تمامی ابزارهای لازم برای ایجاد اغتشاش از جمله «دسترسی سریع به اینترنت و انتقال صدای آن‌ها به همه دنیا» را فراهم خواهد کرد."**

انتقال صدای آزادیخواهی مردم ایران به جامعه ی جهانی که نزدیک به چهار دهه توسط مقاومت و مجاهدین انجام میگرفت، اکنون در دوران سرنگونی و بعد از قیام "گفتمان" مسلط دوران است! این دیگر کابوس نیست، واقعیت ملموسی است که آخوندها بهتر از همه معنی آن را میفهمند و از این لحاظ به حقوق بگیران خود فرمان داده تا علیه مجاهدین به لجن پراکنی بپردازند.
مقاومت ایران تنها با اتکا به توان لایزال خلق قهرمان و کانون های شورشی این رژیم را سرنگون خواهد کرد. این بیان یک آرمان مقدس نیست، بلکه مشخص کردن ساعت دیدار بزرگ در تهران آزاد شده است.

—————————————————
*- خبرگزاری فارس - سوم فروردین ١٣٩٧
تحلیل با تیتر "مشاور امنیت ملی جدید کاخ سفید کیست؟"

**- خبر گزاری فارس - چهارم فروردین ١٣٩٧
تحلیل خبر با تیتر "در گفت‌وگو با الریاض؛
مشاور ترامپ: باید از اغتشاش در ایران حمایت کنیم"