عبدالرحمان مهابادی:‌ چرا رژیم ایران دروغ می‌گوید؟!

با نزدیک شدن پایان رژیم مذهبی حاکم بر ایران، همچون دریایی متلاطم، امواج تحولات مربوط به ایران در هم می‌روند و صحنه‌های تماشایی آن چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. در این میان دست و پا زدن‌های مقامات رژیم ایران از همه تماشایی‌تر است!

قیام مردم ایران برای آزادی که از آغاز آن پنج ماه می‌گذرد و تغییراتی که اعلام استراتژی امریکا در رابطه با ایران در پی داشت و به‌خصوص سخنرانی اخیر وزیر خارجه امریکا که در آن جزئیات بیشتری از سیاست و استراتژی دولت ایالات متحده امریکا علنی گردید، همچون بهمنی بزرگ به سوی حاکمیت ملاها در حرکت است.
رژیم ایران که اکنون پایان نزدیک عمر خود را احساس می‌کند، دست به اقدامات بی‌سابقه‌یی زده که هر کدام سند گویایی بر این واقعیت است که فروپاشی این رژیم دیکتاتوری شتاب گرفته و سرنگونی‌اش در حال نزدیک‌تر شدن است. زیرا مقامات این رژیم امید به بقای رژیم‌شان را از دست داده‌اند. از جمله اقداماتی که رژیم در حال انجام آن است، انتقال مخفیانه سرمایه‌های میلیاردی از طریق قاچاق به کشورهای دیگر است که مقصد نهایی آن کشورهای اروپایی است.
گسترش اعتصابات و اعتراضات اقشار مختلف مردم ایران در مسیر قیام برای آزادی رژیم را به وحشت انداخته و می‌رود که مهار از دست این رژیم خارج گردد. از اعتصاب بازاریان در سراسر ایران تا اعتصاب سراسری کامیون‌داران، از خیزش موفق مردم شجاع کازرون در استان فارس تا بلوچستان و خوزستان. گسترش و شتاب تحولات در داخل ایران به گونه‌یی است که جنبش نارضایتی علیه حکومت نه تنها حالت پیوسته بلکه به شکل متراکم در آمده است.
به جرآت می‌توان گفت که این رژیم هرگز با چنین فشردگی و کثرت اعتراضات و اعتصاباتی مواجه نبوده است. بالاخص که جنبش نارضایتی‌های حاضر در بستر قیام مردم برای آزادی صورت می‌گیرد و همه خواسته‌های معیشتی مردم به سرعت رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و به شعار «مرگ بر دیکتاتور» ختم می‌گردد.
روز یکشنبه ۶خرداد (۲۷مه) مراسم با شکوه تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی بازیگر سرشناس و مردمی سینمای ایران با حضور انبوه مردم تهران و دوستداران این هنرمند فقید، به تظاهرات ضدحکومتی تبدیل شد. تشییع‌کنندگان که از رفتار رژیم ضدایرانی و ضدهنری آخوندی در حق ناصر ملک مطیعی خشمگین بودند، شعار می‌دادند: «مرگ بر دیکتاتور». وی روز جمعه چهارم خرداد ۱۳۹۷ در سن ۸۸سالگی دیده از جهان فروبست.
اما از همه اقدامات تماشایی‌تر، کر هماهنگ رژیم و متحدان و عوامل پنهان و آشکار رژیم ایران علیه مقاومت ایران است که چندی است به راه افتاده است تا با شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران، قیام را از تداوم و مردم را از انگیزش بازدارد.
در حالی‌که علی خامنه‌ای و رئیس جمهور ملاها، حسن روحانی در رابطه با قیام مردم ایران حرف آخر را زده و گفته‌اند که قیام کار (مجاهدین خلق) است، متحدان و عوامل رژیم مأمور شده‌اند تا وانمود سازند مجاهدین در داخل ایران فاقد پایگاهی اجتماعی و قیام مردم ایران فاقد رهبری است و آلترناتیوی برای رژیم وجود ندارد. آنها همچنین مأمور شده‌اند تبا ”رهبر تراشی” برای مردم، چهره واقعی قیام و مقاومت ایران را مخدوش سازند. اما واقعیت صحنه امروز ایران، مردمی آگاه، مقاومتی مشروع و آلترناتیوی غیرقابل انکار آن. یعنی شورای ملی مقاومت ایران، پیشاپیش هرگونه توطئه‌یی را خنثی نموده است.
اکنونه جهان گواه این حقیقت است که وضعیت در ایران به گذشته برنخواهد گشت و زمان به زیان رژیم ایران است، شعار و خواسته «سرنگونی رژیم ملاها» دیگر از زبان و قلب مردم فرونمی‌افتد و تحقق آن حتمی است!
آگاهان و کارشناسان امور ایران به روشنی می‌دانند که این مدعیان دروغ می‌گویند. آنها ضمن اشاره به گردهمایی‌های ایرانیان مخالف رژیم در پاریس که هر ساله در پاریس برگزار می‌شود و در آن، علاوه بر حضور بیش از صدهزار ایرانی، صدها هیات پارلمانی، شخصیتهای سیاسی و مقامات برجسته دولتهای اروپایی، عربی و به‌خصوص شماری از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های سیاسی و نظامی امریکا در آن شرکت می‌کنند، برگزاری و سازمان دادن چنین جلسه‌یی را گواه بر آلترناتیو بودن مقاومتی می‌دانند که ریشه آن در داخل ایران است و دیپلماسی موفق آن در سطح جهان گسترده است. مقاومتی که توسط خانم مریم رجوی هدایت می‌شود و برای ایران فردا دارای یک پلاتفرم ۱۰ ماده‌یی است که از مورد حمایت مردم ایران و طیف وسیعی از مردم در سطح جهان است.
امسال این گردهمایی سالانه ایرانیان در شرایط بسیار متفاوتی با گذشته برگزار می‌شود. قیام مردم ایران برای آزادی در همه جای ایران طنین‌انداز است و مردم همصدا خواستار سرنگونی این رژیم هستند. بدنه مقاومت ایران در داخل ایران و رهبری آن در خارج، همزمان درحال آماده شدن برای شرایط جدید است. گردهمایی امسال تابلوی شکوهمندی از تمامیت قیام مردم ایران و رهبری آن است که بزودی همه جهانیان بر آن گواهی خواهند داد.