هادی مظفری: تحولات جاری و سه پیام روشن

یک:
سران حکومت جنایت پیشه ولی سفیه هم قسم شده اند که تا آخرین لحظه حیات ننگین زمامداری شان، دست از کشتار و جنایت برندارند. آنها روز شنبه هفده شهریور سه تن از جوانان کرد و غیور ایران زمین را اعدام کردند و برای فروکش نمودن عطش جنون آمیزی که در کشتار و خونریزی سالهاست در وجودشان موج می زند، محل استقرار مخالفین کرد ایرانی در کردستان عراق را به موشک بستند. ظاهرا این موشکها باید از نوع همان موشکهایی باشند که رویترز چند روز پیش از تحویل آنها توسط رژیم به عواملش در عراق پرده برداشته بود.

این تحرکات ضد انسانی داستان سریالی و دنباله دار حکومتی است که برای حفظ سلطه ننگین خویش بر سرزمین ما، از هیچ جنایتی رویگردان نبوده و نیست. اعزام تروریست ها به آلبانی، دخالت مستقیم دیپلمات-تروریست و مزدورانش در توطئه برای کشتار در گردهمایی پاریس و جاسوسی از مقاومت و اعضا و هوادارانش در امریکا، که همگی منجر به شکست و رسوایی روزافزون برای آخوندها گردیدند، اعدامهای ددمنشانه روزهای اخیر و حمله موشکی به کردستان عراق، همه و همه دو روی یک سکه بوده و تاکید بر این نکته که از این کفتاران عمامه به سر، جز صدور تروریسم، کشتار و شکنجه و تجاوز و اعدام، انتظار دیگری نه تنها در ایران که در منطقه و در اقصی نقاط جهان نباید داشت .
 وزارت کشور بحرین به تازگی اعلام کرده است که چهارده تبعه ایرانی که با گذرنامه های جعلی وارد بحرین شده بودند، بازداشت شده اند. کشتی حامل سلاح برای حوثی های یمن نیز اخیرا توقیف و مشخص شد که سلاح های موجود در آن توسط آخوندها برای تشدید جنگ و آدمکشی، ارسال گردیده اند.
صدور تروریسم به اقصی نقاط جهان، موشک پرانی و ارسال سلاح به کشورهای منطقه برای کسانی که بر حفظ آرامش و صلح و ثبات در جهان اصرار می ورزند، یک پیام دارد:
“خطرات و عوارض این غده سرطانی اگر در اسرع وقت از پیکر جامعه جهانی جدا نشود، اثرات مهلک و کشنده ای دارد که در آینده ای نه چندان دور، گریبانگر بشریت خواهد شد».
دو:
از همان سال دوهزار و سه که حکومت سابق عراق سقوط کرد، مقاومت ایران به دفعات نسبت به نفوذ رژیم و عوامل مزدورش در عراق هشدار داد. بارها اعلام شد که آنها بطور گلَه ای وارد عراق شده، مشغول خریدن ملک و املاکند و به راحتی در تمامی سازمانها و ارگانهای حساس دولتی و امنیتی عراق، نفوذ می کنند. آنزمان گوش شنوایی در کار نبود. امروز اما ملت عراق بیدار شده و متوجه بختک شومی که آخوندها به نام حمایت از شیعه بر سر آنها انداخته اند، گردیده است.
آخوندها حتما پیام به آتش کشیده شدن کنسولگری شان (لانه جاسوسی) در بصره، از طرف مردم خشمگین را به خوبی دریافت کرده اند. شیعیان به جان آمده (و نه سنّی ها) در تظاهرات خونینی که از قضا تمامی مکانها و ارگانهای وابسته به رژیم و مزدورانش را در این شهر هدف آتش خشم و نفرت خویش قرار داد، اخراج آنها را با صدای بلند فریاد کردند. اینجا هم پیام روشن است:
 «هلال شیعه به ماهیت پلید آخوندها پی برده و حالا دارد به ضدّش تبدیل می شود».
سه:
ام القراء دارد «چون کشتی بی لنگر کژ و مژ» می شود. تحریمها از راه نرسیده، حکومت به دست و پا افتاده، دلار دارد سر به عرش می ساید و حالا «دینار» های عراقی و «افغانی» های افغانستان نیز در مقابل ریال و تومان، عرض اندام کرده، پز می دهند و برای خودشان برو و بیایی دارند.
 در این اثنا شخص اول حکومت غارتگران، دزدی ها و اختلاس ها و ندانم کاریها و حقوق های نجومی و اژدهای هفت سر فساد را که پس از تظاهرات دی ماه گذشته مجبور به اعتراف در مورد آن شد، همراه با هزار هزار کوفت و زهر مار از این قبیل را رها کرده و چسبیده به «پوشک» بچه و به سرزنش محتکران آن پرداخته است. شان مقام معظم را ببینید که از عربده های پرتاب «موشک» به رجزخوانی برای محتکران «پوشک» رسیده است. به همین سادگی!. به این می گویند رهبر فرزانه، مدیر، مدبر، حلّال مشکلات و دوراندیش!.
بنا براین اصلا بی جهت نیست که کروبی از درون حصر، خامنه ای را مسئول مستیقم آنچه بر کشور رفته می نامد و از اعضای «خبرگان» می خواهد تا به جای مدح و ستایش رهبر، از او در باره عملکردش در سه دهه گذشته، توضیح بخواهند.
ابوالفضل قدیانی هم خامنه ای را «مستبد امروز ایران» نامیده و به نوعی «ریشه و سرمنشا فجایع و مفاسد» را به «نظریه ولایت فقیه، آنهم از نوع مطلقه» تعمیم داده است. (یادمان باشد که شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» را چه کسانی برای اولین بار و با شناخت از این فساد مطلق و بی برو برگرد، سالیان سال است که فریاد کرده و به کف خیابانهای شهرهای سراسر ایران، منتقل نموده اند).
سقوط آزاد تتمه حرمت ولایت فقیه، نزد حکومتی ها و یاران سابق که اینروزها با سقوط ارزش ریال کورس گذاشته است هم، یک پیام روشن و واضح دارد:
«عمود خیمه نظام در حال فرو ریختن است و چیزی نمانده تا تمام حکومت در زیر آوار به جا مانده از این فروپاشی، سر از "اسفل السافلین" در بیاورد».
 
 
هادی مظفری
09 سپتامبر 2018
18 شهریور ماه 1397