مهرداد هرسینی: نمایش وحدت! در سایه تهدیدات موشکی

 

تازه‌ترین نمایش ولی‌فقیه که تحت عنوان برگزاری “وحدت! اسلامی" در تهران بروی صحنه آمد، به‌یقین با هزینه‌های سنگین میلیاردی آن‌هم از جیب مردم محروم میهن امان، هدفی به‌جز اثبات “قدرت‌نمایی" پوشالی و تبلیغ برای “ام القرای" دیکتاتوری خامنه‌ای نداشته است.

گذشته از ابعاد هزینه‌های سنگین این تبلیغات حکومتی، آن‌هم در دورانی که مردم ایران در سخت‌ترین وضعیت معیشتی، رکود اقتصادی با خیل عظیم بیکاری، کسادی بازار و همچنین افت شدید ارزش پول ملی روبرو بوده و دست و پنجه نرم می‌کنند، نوعی دهن‌کجی عامدانه حکومت به “کارگران و کشاورزان گرسنه" و یا “اقشار ضربه‌پذیر" می‌باشد که اکنون زیر چرخ‌های ارابه ولایت در حال له شدن هستند.

با این قدم خامنه‌ای یک‌بار دیگر عمق تنفر خود از مردم به‌جان‌آمده را با ولخرجی‌های نجومی به اثبات رساند. دعوت از گروه‌های تروریستی و یا سرکوبگران خون‌ریزی مانند نوری مالکی، قاتل ۱۷۵ مجاهد قهرمان و همچنین جمع‌کردن قداره‌بندان حکومت زیر یک سقف آن‌هم در این شرایط بحرانی برای کشور، آینه تمام‌قد این خصومت ارتجاعی و نهادینه‌شده حکومت علیه آحاد مردم میهن‌امان را به نمایش می‌گذارد.
به‌یقین بیان تندترین سخنان از سوی خامنه‌ای و یا رئیس‌جمهور نظام علیه همسایگان و یا کشورهای اسلامی با الفاظی مانند “شترسوار" ، “به جهنم" و یا.... نشان از این واقعیت دارند که “خانه‌نشینی بی‌بی" ولایت، نه به دلیل “بی چادری"، بلکه به دلیل وجود ایزولاسیون منطقه‌ای و بین‌المللی رژیم آخوندی می‌باشند.

در تائید این واقعیات یک کارگزار باند روحانی ضمن به تمسخر گرفتن ادعاهای صلح‌خواهی و وحدت میان مسلمانان از سوی متولیان رژیم می‌گوید: «روحانی در چارچوب وحدت و همدلی شیعه و سنی بود که با آن لحن تمسخرآمیز و تحقیرکننده با سعودی‌ها سخن گفتند. نمی‌دانم اگر می‌خواستند به آن‌ها توهین کنند چه الفاظ و عباراتی را بکار می‌بردند؟». ( سایت حکومتی بهار نیوز، صادق زیباکلام ۴ آذر ۱۳۹۷)

سخن از حکومتی است که در پشت صدور بنیادگرایی و تروریسم با “سس" شلیک موشک و اعزام گروه‌های تروریستی به کشورهای اسلامی، اکنون قریب یک میلیارد مسلمان را به گروگان گرفته است. در این راستا کمتر روزی نیست که هسته‌های تروریستی وابسته به نیروی تروریستی قدس در کشورهای همسایه کشف و یا محموله سلاح ارسالی از ولی‌فقیه ضبط نشوند.
پیام دیکتاتوری خامنه‌ای به مردم منطقه و کشورهای اسلامی در یک جمله همان “بمب، سلاح شیمیایی موشک و کشتار و خون‌ریزی" بوده است. بر این منطق شاهد هستیم که چگونه رژیم آخوندی با صدور سلاح و تسلیح این گروه‌ها در عراق، یمن، لبنان و یا وجود لشکرهای فاطمیون و عماریون در سوریه و با کاربرد سلاح‌های غیرمتعارف شیمایی، خاک منطقه را به “توبره" بسته است.

کشتار و بلوا در این کشورها به انضمام ایجاد شقه و شکاف در میان مسلمانان با پمپاژ میلیاردها دلار از سرمایه‌های مردم محروم میهن‌امان برای ساختن “عقبه‌های نظام" نیز بخش دیگری از این پازل مخرب می باشند.
وضعیت بحرانی در بسیاری از کشورها مانند سوریه و یا عراق در حالی است که حکومت آشکارا از آنان با عناوینی همچون “استان سی و پنجم" نام می‌برد. بر این منطق است که باید سیاست‌های نظام آخوندی را درزمینهٔ ایجاد خاک‌ریزهای مختلف و باهدف ایجاد تعادل و ثبات در تهران را تحلیل نمود.

خامنه‌ای عامدانه دست به ایجاد چنین خاک‌ریزهایی زده است، زیرا در نبود هرکدام از این عقبه‌ها به‌مانند نبود و یا درست برداشتن از سیاست‌های مخرب اتمی و یا موشکی، به‌یقین وی و رژیم آخوندی حتی یک روز نیز در “ام القرای" ولایت دوام نخواهند آورد.

همچنین خامنه‌ای در حالی از وحدت میان مسلمانان سخن به میان می‌آورد که در سایه حکومت خون‌ریز وی، گزمگان رژیم به “صغیر و کبیر" نیز رحم نمی‌کنند. تخریب عامدانه مساجد مسلمانان سنی، کوچ اجباری و جابجایی عامدانه آنان از خانه های مادری، برهم زدن تعادل جمعیتی در بسیاری از استان‌های سنی نشین، اعمال سنگین‌ترین تحریم‌ها باسیاست عدم پرداخت اعتبارات عمرانی، ترور رهبران مذهبی و یا اعمال ستم مضاعف بر این گروه از هم‌وطنانمان، دیگر هیچ جای شک و یا شبهه‌ای بر این واقعیت باقی نمی‌گذارد که دست بر قضا این خامنه‌ای و رژیم اوست که دشمن اصلی تمامی مسلمانان می‌باشند.

روضه‌های صد من یک غاز وحدت آن‌هم درحالی‌که میلیون‌ها ایرانی در اقصی نقاط کشور با اعتصابات و اعتراضات به‌حق خود و با فریادهای “هیهات من‌الذله"، خواهان برچیدن این ظلم و ستم و واژگون نمودن دیکتاتوری مذهبی می‌باشند، به‌یقین با یک هدف و آن گمراه کردن جامعه بین‌المللی از چشم‌انداز و سرنوشت سیاه برای رژیم آخوندی است.