محمد قرائی:‌ شکستن رکورد اختلاس در جمهوری قتل عام

 

هر دم از باغ وحوش ولایت خبرهایی آنتنی می‌شود که جهانی را به حیرت وا می‌دارد.

در کشورهای در حال توسعه و پیشرفته، همه روزه اخباری مبنی بر کشف‌های علمی و تکنولوژیک در رسانه‌ها پخش می‌شود. تحقیقات و کشفیاتی که می‌توانند در خدمت بشریت و رفاه انسان‌ها بکار روند. درام القرای مسلمین جهان! و در جمهوری فساد و فحشاء و اعدام، دزدی‌ها و غارت‌های نجومی است که خبرساز میشوند. اتفاقاً هر بار هم نخست رسانه‌های تحت حاکمیت عبا وعمامه است که با آب وتاب به رکوردشکنی تازه در این زمینه‌ها می‌پردازد. در راستای جنگ تشدید شونده گرگ‌ها و احتمالا برای لاپوشانی سایر بحران‌های لاعلاج رژیم درمانده، هربار هم بدون هیچ نتیجه تاثیرگذار به بایگانی تاریخ سپرده می‌شوند. اخیراً بوق‌های آخوندی و تلویزیون ریش و پشم ملاها خبر اختلاس هفت میلیارد دلاری وابسته به پتروشیمی را رونمایی کرد. در میان تعداد زیاد متهمین این پرونده، زنی بنام مرجان شیخ اسلام آل آقا وجود دارد که مدت‌ها قبل از تشکیل پرونده و شروع دادگاه نمایشی فراری داده شده است. از مسیر ترانزیتی و شناخته شده همه دزدان ولایی یعنی ترکیه و بعد هم کانادا و...!.

همچنان که در بالا آمده است سرکار خانم مرجان، القاب و فامیل بامسمایی را هم یدک می‌کشد. اندر سوابق افتخارآمیزش آورده‌اند که ایشان هم وابسته به اصلاح‌طلبان قلابی است و هم به‌اصطلاح اصولگرای مرتجع و فاشیست. یک خبرنگار همجنس خودش که سوراخ و سمبه های شیخ و شاه را به‌کرات تی کشیده است در کتابش بنام " باد در موهایم " از مرجان، جانانه تشکر کرده و گفته است هنگامی که این خانم دبیر سیاسی روزنامه همبستگی با مدیرت حجاریان بوده، او را زیر بال و پرش گرفته است! حجاریان یکی از تئوریسنهای اصلاحات قلابی و از بنیانگذاران وزارت بدنام اطلاعت رژیم است.

ایضاً آمده است که مرجان همسر هفت‌خط مردی است بنام مهدی خلجی مقیم امریکا. با یک نگاه در دانشامه آزاد، متوجه می‌شویم که ایشان آخوندی است بدون عمامه. متولد قم و تحصیل کرده در حوزه‌های جهل و جنایت و یکی از شاگردان سروش که در حال حاضر به عنوان خبرنگار، تحلیگر و... در انستیتوی واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک مشغول به کاراست. گفتنی است که در هیئت مشاوران این مرکز، شخصیت‌هایی امثال رابرت مک فارلین هم وجود دارد. اخیراهم به عنوان خبرنگار و مصاحبه گر اختصاصی در کناررضا پهلوی به‌کرات دیده شده است. خلجی تلاش میکرد خودش را تحلیلگر مستقل و آشنا به مسائل ایران تحت حاکمیت آخوندها نشان دهد. به‌رغم همه دود و دم‌های اپوزیسیون نمایی مدتی قبل با نوشتن مقاله‌ای، تمام‌قد به دفاع از حاکمیت ولی‌فقیه برخاست که بوق استعماری بی‌بی‌سی فارسی بسیار از آن استقبال کرد. در زمانه‌ای که زمین و زمان و حتی حاکمان چسبیده به قدرت هم اذعان می‌کنند سرنگونی در چشم انداز است، خلجی در مقاله‌ای تحت عنوان چرا در ایران انقلاب نمی‌شود؟ تلاش کرد تا به کمک همپالکی هایش در تهران برخیزد.

کلمات را به بازی گرفت تا به ریزش‌هایی رژیم قوت قلب بدهد که خبری در کار نیست. نگران نباشید رژیم ستمگر و اختلاسگر ماندگار است. در پایان هم نتیجه گرفت اگر تغییری باشد باید مسالمت آمیز و از درون نظام باشد؛ و این یعنی البته کمک به بقا و ادامه همین رژیم نکبتی و دزد و قاتل.

درز خبر اختلاس بزرگ و تماس یکی از متهمین با آدم‌ها و اپوزیسیون‌های کذایی ینگه‌دنیا که اخیراً مثل قارچ از زمین روییده‌اند، یکباردیگرنشان می‌دهد که آبشخور و تکیه گاه مادی و تئوریک بسیاری از این جریان‌ها به خیمه و خرگاه ولایت قتل و عام در تهران ختم می‌شود. به دلیل همین دزدی‌های کلان و اختلاس‌های نجومی است که شیرازه اقتصاد مملکت ازهم‌پاشیده و مردم ایران به خاک سیاه نشسته‌اند. جنگ گرگ‌ها به اوج رسیده و بمانند ماه‌های آخر دیکتاتوری سلطنتی جیره‌خواران رژیم مشغول دریدن یکدیگر هستند. یکی از نمایندگان ارتجاع به سر نایب‌رییس مجلس فریاد می‌زد که اینجا گاوداریه، مجلس نیست. جنایت پیشه ابله فراموش می‌کند که گاو حیوان نجیبی است و بغیر فایده برای انسان‌ها از او برنمی‌آید. مجلس ارتجاع را باید بالانه کفتاران و شغالان مشابه دانست ولا غیر.

و درست به دلیل همین غارتگری و وطن‌فروشی‌هاست که نماینده رهبر پوشالی خطاب به دانشجویان خودی خارج کشوری نهیب میزند که به زیرعبای آخوندها برنگردید که دلسرد خواهید شد!.

و زنگنه وزیر نفت رژیم ناله سرمیدهد که فشار تحریمها بسیار زیاد است و دارد خفه‌مان می‌کند.

 اعتماد روزنامه وابسته به دولت، تیترمیزند اگراف ای تی اف تصویب نشود حتی با افغانستان هم نمی‌توانیم تبادل پولی داشته باشیم. در مقابل اینهمه بحرانهای نفس گیر و لاعلاج است که رژیم ناچارمیشود در مصاف با تنها هماورد و آلترناتیو واقعی خویش مجاهدین و شورا، بآ توسل به تهدید، تطمیع و تزویر، اپوزسیون‌های قلابی بتراشد. برای برون‌رفت از مخمصه، مهره سوخته و قاتل قتل‌عام زندانیان را برای نسق گرفتن از مردم بپا خاسته و ایجاد جو روانی رعب و وحشت برکرسی اعدام و شکنجه بنشاند. به گفتار درمانی و امید درمانی به پردازد. یاوه ببافد و دروغ بکارد. از رهبری پوشالی‌اش کمک بگیرد و او را بیش از پیش بی‌اعتبار سازد؛ و خامنه‌ای به تبعیت از گوبلز روی منبر برود و خاک چشم توده‌ها بپاشد و بگوید: "الآن تقریبا، همه کشورهای اسلامی از شرق تا غرب همینجورهستند. از اندونزی و مالزی و مانند این‌ها بگیرید تا آمریکا، مردم چشمشان به اینجاست، دنیای اسلام امروز نیاز دارد به این حرکت انقلابی!!".

منظور مقام عظما! این است که جهانیان یاد بگیرند رکورد بزنند در اختلاس، در چشم از حدقه در آوردن و دست قطع کردن و به فلاکت و بدختی کشاندن خلایق، آنچنان که امروز مردم ایران با گوشت و پوست و استخوانشان می‌بینند و لمس می‌کنند آنچه را که آخوندهای حاکم بر سرشان آوار کرده‌اند.

 

اسفند نودوهفت