مسلم اسکندر فیلابی: وقتی کفگیر وزارت به ته دیگ میخورد


با سپاس از همرزمان و همسنگرهای عزیزم آقایان محمد اقبال، احسان اقبال، پرویز خزائی و بهرام مودت که جواب یاوه سرائی های (خفت اقبال) را داده بودند.

رسم پهلوانی و جوانمردی حفظ حرمت کسانی است که حتی یک بار نان و نمکشان را خورده باشید و من به همین رسم قصد پاسخگوئی را نداشتم و فکر نمیکردم دیگر به این یاوه گوئی ها ادامه دهد؛ اما اگر کسی بخواهد بنفع رژیم جنایتکار آخوندی و علیه مقاومتی که تمام هستی اش را برای آزادی مردم ایران و میهنش گذاشته کار کند باید بگویم من مرید دکتر محمد مصدق پیشوای کبیر مردم ایران هستم و با اقتدای به او میگویم وقتی پای دفاع از آزادی میهنم و مردمش باشد نه زن دارم نه بچه دارم.... و نه هیچ چیز دارم فقط استقلال وطنم و آزادی هم میهنانم را جلو چشمم دارم.
مبارزان راه آزادی چه در زمان شاه وچه در زمان آخوندها بخوبی میدانند که ساواک و وزارت اطلاعات و دیگر سرویسهای اطلاعاتی از هیچ توطئه ای علیه آنها فروگذار نمیکنند؛ اما این روزها بنظر می‌رسد که کفگیر بد جوری به ته دیگ خورده که به موازات توطئه های تروریستی و بمبگذاریهای شکست خورده اش در فرانسه و آلبانی علیه مقاومت حالا افراد مفلوکی را به صحنه فرستاده است تا مرا هدف لجن پراکنی قرار دهد. البته رسم من این نیست که به این گونه اراجیف پاسخی بدهم. هرچند که کوس رسوائی او و همشیره مفلوکترش مدتهاست شهره عام و خاص است و آقای محمد اقبال و احسان اقبال به خوبی بهتر از هر کسی آنها را افشا کرده اند.
https://hambastegimeli.com/دیدگاه-ها/77856-محمد-اقبال-حرام-لقمه-گی-پسا-مدرن
بنظر می‌رسد در شرایطی که جو جوشان انقلابی سراسر میهن ما را فرا گرفته و کانونهای شورشی عرصه را بر دشمن تنگ کرده اند و رژیم ملاها با تحریمای خرد کننده که ستون فقرات نظام ولایت فقیه یعنی سپاه جنایتکار پاسداران را هدف قرار داده است، وزارت اطلاعات به هر خس و خاشاکی متوسل میشود تا شاید راه نجاتی برای خود بیابد. البته من بهانه هستم هدف اصلی آمران این خفت خانم، سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران است که طی سالهای گذشته از همه کورانهای سخت سرفرازانه عبور کرده و این رژیم را در داخل و خارج ایران رسوا کرده و به سراشیب سرنگونی رسانده است.
از اینکه اعضای شورای ملی مقاومت ایران از جمله من مورد لجن پراکنی های وزارت اطلاعات قرار میگیریم، به خودمان می بالیم و خوشحالیم که در صفوف پولادین مقاومتی هستیم که تنها هماورد خمینی طی این سال‌ها بوده و هست. این لجن پراکنی ها چیزی جز مدال و سند افتخار برای ما نبوده و ‌نیست و نشاندهنده پایداری مقاومت ایران و تک تک ما بر اصول و ارزشهای مبارزاتی وانقلابی در حمایت از مردم ایران است. اگر این لجن پراکنی ها نبود نتیجه گیری میکردیم که به اندازه کافی با این رژیم چنگ در چنگ نبوده ایم و یا اگر کسانیکه به این مقاومت بد و بیراه میگویند متحدتر و سازمان یافته تر با رژیم ضد بشری ملاها مبارزه می‌کردند ما فکر میکردیم شاید کم کاریهائی داشته و داریم.
بگذارید برای چندمین بار اعلام کنم اگر خامنه ای و روحانی و مافیای ترور و جاسوسی وزرات اطلاعات فکر می‌کنند با این شیطان سازی های ابلهانه می‌توانند قهرمانان و پیشکسوتان ایران زمین مانند این جانب و قهرمان نامی جهان دکتر محمد قربانی و یا ورزشکاران صاحب نام و آزادیخواهی مانند بهرام مودت و اصغر ادیبی و حسن نایب آقا و منوچهر ارسطوپور را وادار به دست کشیدن از مجاهدین و مقاومت ایران و سرداران ارتش آزادیبخش در اشرف سوم و کانون های شورشی نمایند کور خوانده اند. این تشبثات تنها عزم و انسجام ما را برای سرنگونی این رژیم بیشتر می‌کند.
تردیدی ندارم این رژیم با همه ترفندهایش مانند دیکتاتوری سلطنتی که در میان بهت و حیرت سرنگون شد به زباله دان تاریخ سرازیر میشود.
در دوران پایانی رژیم صحت خطوط آلترناتیو شورای ملی مقاومت بیش از هر زمان دیگر میدرخشد و دست آلترناتیو های دست ساز رژیم یکی پس از دیگری رو میشود. کسانیکه زیر پوش فریبنده تحریم‌های هوشمند توصیه می‌کنند که به تحریم نفتی رژیم پایان داده شود و یا سرنوشت خودشان را به بخشی از پاسداران جنایتکار و یا بسیج ضد مردمی و یا بخشی از اصلاح طلبان حکومتی گره زده اند رسوا شده اند.
همچنانکه مقاومت ایران بارها تاکید کرده است، وزارت اطلاعات ‌نیز مثل سپاه پاسداران باید در لیست تروریستی قرار گیرد و مزدوران و جاسوسان و گزارشگران آنها محاکمه شوند.