محمد قرائی:‌ تکثیر کهکشان و شرکت تمام عیار در تظاهرات مقاومت وظیفه ملی و میهنی است


حلقه تحریمهای فلج کننده بر گردن فربه آخوندهای مفت خورتنگ و تنگتر میشود.

انزوای رژیم ضد بشری بخاطرعملکرد جنایتکارانه سالیان، بی سابقه است. یک نمونه برگزاری موفق و همزمان سه کنفرانس در عربستان در رابطه با تشبثات ملاها  در منطقه و جهان را میشود نام برد. کفتاران عمامه بسر در سراشیبی سقوط حتمی خویش مشغول دریدن یکدیگرند. اعتراضات مستمر و خشم آگین اقشار مختلف برغم خفقان مطلق نشان از فعال شدن آتش فشانی است که در صورت بروز، ریش و ریشه حاکمان تهران را به شعله های آتش خواهد سپرد. جامعه ایران یکبار دیگر در آستانه خیزش و انقلاب قرار گرفته است. شیر همیشه بیدار مرم ایران- آقای مسعود رجوی- در پیام ۱۲ خویش به تاریخ ۱۹ فروردین از جمله نوشته است: "از هموطنان، از مشتاقان آزادی ایران و یاران شورشگر و اشرف‌نشان در کشورهای مختلف درخواست می‌ کنم اگر قبول افتد، امسال گردهمایی سالانه مقاومت را به موازات اعتراضات مردم‌ مان در داخل ایران، به تظاهرات در خیابان‌ ها، در شهرها و مکانها در شرایط و زمانی که مناسب می‌بینند، بکشانند. بگذارید امسال سیل خروشانی از ایرانیان جاری شود. تجربه‌ های پاریس، ورشو، مونیخ، واشنگتن و لندن گویا و شایان تقدیر است. در همه صدای رسای مردم ایران و ارتش آزادی ستان باشید".
در پاسخ به پیام جان جانان و شرایط خطیر و حساس دوران، قراراست تظاهرات‌های زنجیره ای در واشنگتن و پایتختهای شهرهای اروپایی در ماههای ژوئن و ژوئیه برگزار شود. کهکشان شکوهمند همه ساله پاریس بنا  بر ضرورت مرحله قیام، تکثیرشده است. بدیهی است که در سیاست روز جهان، معمولا تعادل قواست که حرف نهایی را میزند. بهترین ظرف برای نشان دادن تعادل موجود کف خیابان کمافی السابق شاهد و ناظر بی طرفی است.
برای پاسخ به کودکان کار در ایران، سلیزدگان، قربانیان زلزله، مال غارت شدگان، کارگران محروم، کشاورزان همه چی زاز دست داه، رهایی قهرمانان در زنجیر و ایضا حمایت از پیشتازان کانونهای شورشی در سراسر کشور با تمام قوا در تظاهرات تاریخی و تعیین کننده در کشورهای بروکسل، آلمان، امریکا، سویس و... شرکت کنیم.
با شرکت انبوه خودمان می‌خواهیم به جهانیان اعلام کنیم ایران وایرانی آلترناتیوی قدرتمند و منسجم دارد که تضمین کننده آزادی و رفاه وعدالت در ایران فرداست. فریاد خواهیم زد مردم ایران خواهان لیست گذاری وزارت اطلاعات رژیم ملاها توسط دولتها و سازمان ملل هستند.
فریاد می‌زنیم دکان کساد و ورشکسته مماشات را بسته و گل گرفته می‌خواهیم. مردم ایران خواهان سرنگونی تام و تمام رژیم درمانده آخوندها هستند. پارازیت بدخیم تاریخ ایران باید برای همیشه از چهره ایران، این زیباترین وطن پاک شود. از همگان طلب کنیم که به وظیفه ملی و میهنی خویش مبنی بر شرکت فعال در تظاهرات‌های در چشم‌انداز شرکت فعال داشته باشند.