رضا محمدی:‌ حضور شکوهمند آلترناتیو در طنین باران

 

روز ۶ ژوئیه ۲۰۱۹ شهر برلین، شاهد حضور و قدرت نمایی آلترناتیو مشروع در برابر مراکز و ادارات حکومتی آلمان بود.

پس از یک رشته تظاهرات برای همبستگی با قیام مردم و کانونهای شورشی بدرخواست رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی، از بروکسل تا واشنگتن، هزاران تن از مردم آزاده و حامیان مقاومت در آلمان نیز این درخواست را اجابت کرده و با حضور چشمگیر خود در این روز حماسه ای دیگر آفریدند و دگر بار بر این امر صحه گذاشتند که در عالم واقع و در عینی بودن مبارزه، هیچ نیرویی تا به امروز، تاب هماوردی در برابر زنان و مردانی که سوگند به آزادی مردم و میهن خود یاد کرده اند و هر دم حاضر به اثبات شعار "می توان و باید" به خود هستند، را ندارند، هر کس و با هر ادعایی که می خواهد باشد.

این ادعا نه برای سرزنش آنهایی، که می توانستند گوشه ای از بار سنگین مبارزه را بر دوش بگیرند اما ناباور به قدرت خود و با عزلت گرفتن و گوشه نشینی ردای تسلیم بر تن کرده و یا آنهایی که با حرافی های کسالت آور بمانند گزارشگر و نظاره گر تنها زحمت تفسیر وقایع را بر خود روا می دارند، بقول شاملو دلقک های بیعار.

بلکه گفتن و یا نوشتن از کسانی است که هیچ مانعی را برای رسیدن به هدف خود برسمیت نمی شناسند و موانع را انکار و یا پس زده، برای رساندن خود به صحنه مبارزه حاضر به پرداخت هر بهایی هستند، مشکلات شغلی و خانوادگی را براحتی حل می کنند، "نمی شود و نمی توانم" در برابر عزم آنان واژه های ناشنا و نامانوسی بیش نیستند، چرا که در طرف درست تاریخ مبارزات مردم در زنجیر خود قرار گرفته اند.

متوهم به اصلاح و یا رفرم در درون رژیم آخوندی نیستند، اراده کرده اند تا سر خصم را بر سنگ بکوبند، از دل و جان مایه می گذارند تا کشور خود را از شر ارتجاع رها کرده و فرشته آزادی را بر بام آسمان میهن به پرواز درآورند تا که امید و خنده و شادی را به مردم خود هدیه کنند و به ارمغان ببرند.

در همایش ملی و مردمی برلین "هم ابر بود و هم باد و باران هم آمد".
ریزش و باریدن قطره های باران، نه خشم طبیعت و مانعی برای حرکت، رحمتی بود آسمانی بر سر مردم تشنه آزادی و رهایی.
باران با قطراتش سرزده آمده بود تا عزم و جزم این بهترین مردمان را محک بزند اما خود شاهد و گواهی شد برعشق پاک و شورانگیز یاران و همراهان مقاومت مردمی که ایمان شان بی نهایت و مقدر به تغییر و تعیین سرنوشت خود.

باران با بهت و اندک شرمندگی رفت.

هزاران نفر از ایرانیان در خیابانهای برلین همه تن یک صدا و همصدا با قیام کنندگان، فریاد سرنگونی دشمنان واقعی خود را سر دادند و حمایت و همبستگی خود را با کانونهای شورشی در میهن اسیر خود اعلام کردند.

آمده بودند تا از دزدی و فساد و اعدام و جنایت در کشورشان بگویند و پیام خود را به گوش کشورهای مماشاتگر برسانند که رژیم جنایتکار آخوندی هرگز نماینده واقعی مردم ما نبوده و از هیچ مشروعیتی هم برخوردار نیست.
خواست سرنگونی مردم و مقاومت خونین آنان برحق بوده و هست و تا تحقق آن از پای نخواهند نشست.
نزدیکی و داد و ستد های اقتصادی در تضاد با منافع ملی مردم و یاری رساندن به دستگاه سرکوب در داخل و گسترش بنیادگرایی اسلامی در خارج می باشد و هر تشویق و حمایتی و به هر شکلی از رژیم ملایان آنها را در پیشبرد جنایت خود جریحتر می کند و این مساعدت های بیشرمانه مماشاتگرانه در حافظه و یاد و خاطر مردم ما خواهد ماند.

تحریم ولی فقیه ارتجاع و نامگذاری سپاه جهل و جنایت امری لازم، هرچند با دیرکرد، اما بدون لیست گذاری وزارت آدمکش اطلاعات آخوندی بعنوان دستگاه دولتی تروریستی و محاکمه جاسوسان تبهکار، ناکافی و فاقد نتایج مطلوب قطع نفوذ این سازمان جهنمی درمیان مهمترین و قدرتمندترین اپوزیسیون خارج از کشور (مجاهدین خلق) به هدف حذف فیزیکی آنان، سرکوب شدید در داخل و یا در میان کشورهای منطقه و همچنین گسترش ترور، بمب گذاری و آدم ربایی خواهد بود.

پس از بروکسل و واشنگتن، شورای ملی مقاومت و سازمان محوری آن یعنی مجاهدین خلق ایران، این یگانه آلترناتیو مشروع در برابر رژیم ضد میهنی و ضد انسانی آخوندی در شهر برلین قدرت رهبری کننده، سازمان دهنده و تشکیلاتی و همچنین حمایتهای مردمی از هر طیف و قشری را به بهترین وجه ممکن در انظار و افکار عمومی دنیا بنمایش گذاشت و ادعای آلترناتیو بودن خود را برخ دیگران کشاند و ایرانیان آزادیخواه بار دگر بر حمایت خود از اهداف و مبانی حکومت در ایران آزاد فردا، که حول محور برنامه مدون مترقی و دموکراتیک ۱۰ ماده ای اعلام شده از سوی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت، تضمین و اجرا خواهد شد، تاکید کردند.

بدون نوشتن و یاد کردن از تمام کسانی که، برای محقق کردن کهکشان برلین قدم برداشتند و گوشه ای از این کار سترگ را بر دوش گرفتند و مسؤلیت های برعهده گرفته را بنحو احسن انجام دادند، حق مطلب در باره حضور شکوهمند آلترناتیو بواقع ادا نخواهد شد.

یاران مقاومت و اشرف نشان های صدیق و بی ادعا که در پشت صحنه و بدور از چشم دیگران با اراده قوی و ایمان به هدف خود و عشق به مردم در راه تحقق آزادی و رهایی میهن خود همیشه حاضر، برای آماده سازی و اجرایی کردن شکوهمند این همایش عظیم، هرامری غیر ممکنی را ممکن ساخته و حماسه ساز شدند.

دست مریزاد و خسته نباشید.

شور و فتور آزادیخواهان در خیابانهای برلین براستی خیره کننده و مایه افتخار همراهی با مقاومت خونین مردمی ایران بود.