محمد قرائی:‌ شد غلامی که آب جوی آرد، آب جوی آمد و غلام ببرد


خیابان‌های منتهی به ساختمان سازمان ملل در نیویورک در زیر پاهای مصمم اشرف نشانان و وجدان‌های بیدار جهان در اعتراض به موکب نحس حسن روحانی و شرکای جنایتکارش لرزید.

پرندگان و مرغان دریایی شهر آسمانخراشها، با صدای خروش مردم ایران و قاصدان آزادی، یکبار دیگر همنوا شدند. فرزندان رشید مردم تحت ستم ایران همه تن فریاد شدند و خروشیدند که آخوند روحانی نماینده مردم ایران نیست. او را از سازمان ملل اخراج کنید. آن‌ها برخواسته به‌حق خویش پای فشردند که دموکراسی، آزادی با مریم رجوی! کرسی ایران در سازمان ملل را به مردم و مقاومت ایران برگردانید.
روز و ساعت سخنرانی روحانی، شیاد بنفش، تلوزیون صدای امریکا برای دقایقی پخش مشترک داشت. صفحه تلوزیون تقسیم شده بود. سخنرانی شیاد بنفش و تظاهرات باشکوه ایرانیان شرافتمند و اشرف نشانان تاریخ ساز. بکوری چشم ملاهای خمینی صفت درآستانه سالگرد خروج نام پرافتخارسازمان از لیست سیاه، این بارهم ما زدیم و بردیم.
چند روز قبل از برگزاری سالانه تجمع سران دولت‌ها در سازمان ملل، بنا به دستور خامنه‌ای و شرکاء، یکی از مراکز انرژی منطقه‌ای و به مناسبتی جهانی، توسط آدم‌های ولی‌فقیه به آتش کشیده بود.
عملیات حمله پهپادی و موشکی به آرامکو به هر دلیل و ازهر موضعی انتخاب شده باشد بسیاری از رشته‌ها و بند و بستهای احتمالی و در چشم انداز ملاها را پنبه و بایگانی کرد.
در یک بیانیه مشترک فرانسه، انگلیس و آلمان حاکمان تهران را مسئول حمله به آرامکوی عربستان معرفی کردند. چند روز بعد، برای خروج احتمالی از برجام نیمه‌جان و بدفرجام به آخوندهای دوست هشدار دادند. همه این‌ها یعنی خوردن چوب و پیاز همزمان. به عبارت دیگر یعنی آش نخورده و دهان گشاد سوخته!.
هفته بدشگون برای آخوندها و خوش‌یمن برای مردم و مقاومت ایران با اعلام برگزاری کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی دفتر شورای ملی مقاومت در واشنگتن و سرانجام با برگزاری موفقیت‌آمیز به باروبر نشست.
شورای ملی مقاومت با اعلام قبلی در روز دوشنبه برابر سی اکتبر، کنفرانس مهم و مطبوعاتی و مستند خودش را با شرکت خبرنگاران برگزار کرد. آنچنان که پیش‌بینی می‌شد خبر کنفرانس با مجموعه دلایل روز، بال و پر گشود و با سرعت برق و باد جهانی شد.
بسیاری از تلوزیونهای معتبرعربی، منطقه‌ای و جهانی فیلم و گزارش از آن مخابره کردند. تلویزیون‌های و رادیوهای فارسی زبان شناخته شده که در مواقعی این‌چنینی زبان در کام می‌کشیدند، مجبور به دادن گزارش شدند. یکی از این تلویزیون‌ها حتی خبر فوری و مستقیم زد! و البته تلاش کرد از تیزی و تاثیرگذاری خبر بکاهد. درعین‌حال از قول مفسرش مجبور شد اعتراف کند مجاهدین و شورای ملی مقاومت حداقل در مواردی گزارشاتی در رابطه با پرونده اتمی رژیم ملاها دادند که بعدها صحت خبر تانید شده است. نورنیوز آخوندی با غیظ تمام نوشت:«گروهک مجاهدین که پس از اخراج جان بولتون از کاخ سفید بزرگ‌ترین حامی خود را در هیئت حاکمه آمریکا از دست داده است، با طراحی نمایش رسانه‌ای اخیر به دنبال جلب نظر افراطیون دولتی در آمریکا و دریافت صدقه از سعودی‌هاست‌!».
رسانه‌ها و مقامات ریز و درشت نظام ولایی که روزهای اولیه حمله به آرامکو، مستقیم و غیرمستقیم از این عملیات جانبداری میکردند به‌مرور تلاش می‌کنند بظاهر هم که شده از آن فاصله بگیرند. سفر روحانی به نیویورک همچون طوق لعنتی به گردن رژیم سنگینی می‌کند. جناحین می‌خواهند تقصیر شکست سفر را بر دیگری آوار کنند. شورای ملی مقاومت، مجاهدین خلق ایران و اشرف نشانان سربلند و سرافراز برای رهایی ایران‌زمین خیز برداشته‌اند. چرخ زمانه به یمن ایستادگی بی‌بدیل رهبری مقاومت و همه اعضای پرافتخارش به نفع مردم و برای درب و داغون کردن غاصبان حق حاکمیت مردم در گردش است.