حسین پویا:اطلاعیه اختلاسگران و رشوه بگیران پیرو خط امام (ارپیخا)!


ما اختلاسگران و رشوه بگیران پیرو خط امام (نام اختصاری "ارپیخا") به اطلاع آمریکای فاسد و جهانخوار و امت همیشه در صحنه می رسانیم که ما اهل کوفه نیستیم، عاقا تنها بماند.

ما همچنان در صفوف اول نمازهای دشمن شکن جمعه حضور فعال و پررنگ خواهیم داشت. ما تا آخرین قطره خون در کنار مقام عظما مانده و به حول و قوه الهی تا آخرین نفس به اختلاس و رشوه گیری ادامه خواهیم داد. ما به آمریکای جهانخوار اعلام می کنیم که این خیال باطل را از سرش بیرون کند که ما فقط به این دلیل که برخی افراد خانواده مان در آمریکا زندگی و بیزنس دارند حاضریم عاقا را تنها بگذاریم. نخیر ما اهل کوفه نیستیم. حتی اگر همه سرمایه مان را هم به آمریکا و کانادای فاسد فرستاده باشیم باز هم در شرایط تحریمهای ناجوانمردانه استکبار در کنار عاقا خواهیم ماند و ضمن ارتقاء کارمان و استفاده از بهترین شیوه های علمی اختلاس و رشوه، با مفسدین اقتصادی و فاسدین اجتماعی و ضد انقلاب مبارزه خواهیم کرد. ما با تمام وجود از قوه قضائیه محترم و قضات محترم رشوه بگیر خواهان قطع دست آفتابه دزدان کافر هستیم.
به یاد امت همیشه در صحنه می آوریم که امام مرحول همیشه می فرمودند که جنگ به نفع ماست. یک جنبه مهم این گفتار مربوط به اوضاع اقتصادی یاران و حامیان امام بود که حالا دیگر صحت این گفته نغز به همه جهانیان ثابت شده است. پاسداران و بسیجیانی که در ابتدای جنگ هیچ نداشتند و شپش در ته جیبشان چهارقاپ بازی میکرد، در پایان جنگ (آنهایی که زنده مانده بودند)، همگی به سردارانی تبدیل شده بودند که توان مالی شان چشم دشمن استکباری را خیره میکرد. البته به حول و قوه الهی هنوز هم برخی از همان سرداران اعضای ارشد و پرافتخار "ارپیخا" هستند و برخی دیگر هم در گروه ها و احزاب دیگر، بخش عمده دارایی های کشور را محکم و دو دستی در اختیار دارند و به یاری شما امت همیشه در صحنه اجازه نخواهند داد که استکبار جهانی و دشمنان زبون و ضد انقلاب به این پولها دسترسی پیدا کنند. ما به امت همیشه در صحنه ثابت خواهیم کرد که سخن گهربار مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه این تحریمها به نفع ماست، یک سخن نغز و پر معنا است. در این راستا اعضای "ارپیخا" در دوران بعد از بیرون رفتن آمریکا از برجام و تحریمهای جدید، به حول و قوه الهی توانسته اند اختلاسها و رشوه های چشمگیری داشته باشند که چشم استکبار جهانی را خیره کرده اند. در این زمینه میتوانیم به اختلاسهای وابستگان به وزرا و مقامات درجه اول رژیم و همچنین به رشوه چشمگیر و گرانسنگ جناب آقای حسین فریدون برادر محترم رئیس جمهور محترم اشاره کنیم که در نوع خود کم نظیر است. در همین راستا قابل ذکر است که دعای مقام عظمای ولایت در حق ایشان باعث شده که زندان برایشان هتل پنج ستاره بشود.
ما همچنین به دولت و حشدالشعبی عراق و همچنین به دولت و حزب اله لبنان اعلام می کنیم که به حول و قوه الهی و با یاری مقام عظمای ولایت و سپاه قدس، ما حامی آنها هستیم و از آنها می خواهیم که بر اساس رهنمود عاقا، تسلیم خواسته های آشوبگران و حقوق بگیران استکبار جهانی نشوند. آشوبگران؛ که به دولتهای حامی مقام عظمای ولایت، تهمت ناجوانمردانه فساد و غیره می زنند را با کمک برادران سپاه قدس سرکوب و منکوب کنند و محکم و استوار به راه خود که همان راه امام مرحول و مقام عظمای ولایت است ادامه بدهند. ما با تمام توان در کنارشان خواهیم بود و حاضریم در آینده تجربیات و دستاوردهای "ارپیخا" در زمینه شیوه های شرعی اختلاس و رشوه گیری را بطور رایگان و برادروار در اختیارشان بگذاریم.

 "ارپیخا" به خود اجازه میدهد که در همین اطلاعیه ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و با کسب اجازه از محضر ایشان و عاقازاده شان، این انتقاد را به جناب آقای رئیس جمهور بکند که در حالی که از ابتدای تحریمهای جدید تا به حال حداقل سی میلیارد دلار به مردم ایران ضرر وارد شده، ایشان همچنان صحبت از بهتر شدن وضع اقتصادی می کنند. در حالیکه ما اختلاسگران و رشوه بگیران به خوبی فشار اقتصادی وارده را حس کرده و به خوبی می بینیم که گرفتن رشوه های قابل توجه و انجام اختلاسهای در حد رکوردهای جهانی چقدر برای اعضای "ارپیخا" سخت شده است. هرچند جناب آقای روحانی در جریان گران شدن و بحران نرخ ارز توانستند قدمهای موثری در حفظ منافع ما و حل مشکلات اقتصادی و ارزی خانواده های ما در خارج کشور بردارند. ما از ایشان درخواست می کنیم که رسما به ما قول و تعهد بدهند که در صورت دریافت هرگونه پولی از بابت نفتهای قاچاق شده، منافع "ارپیخا"؛ که هم راستا با منافع مقامات و آیات عظام حامی جمهوری اسلامی است را مد نظر داشته و همچون گذشته ما را دعاگوی خود و خانواده شان بنمایند.
جامعه اختلاسگران و رشوه بگیران پیرو خط امام؛ "ارپیخا"!