پرویز خزایی: لیستی از ادولف هیتلر تا همین دیروز

 

آنها که خودکشی کردند:

  • ادولف هیتلر بهمراه اوا براون همسرش
  • هرمان گورینگ از سران سه قوه هیتلر در زندان نورمبرگ
  • ژوزف گوبلز از دیگر سران سه قوه هیتلر – همراه همسرش. این جانی شوربختانه سه دختر خردسال خود را نیز با قرص سیانور همراه خود کرد.
  • هنریش هیملر همردیف قاسم سلیمانی
  • رودلف هس. از سران حزب و یکی از مسئولین اردوگاه آدم سوزی آشویتس در زندان برلین، همردیف لاجوردی و کمیته مرگ

آنانکه تیرباران شدند:

  • موسولینی قائد فاشیسم ایتالیا -که بعد از تیرباران- مدتها با پا در میدان شهر آویزان بود
  • آدولف آیشمن پس از بدام افتادن و ربوده شدن در آمریکای لاتین و تحویل به دادگاه
  • ویدکون کیسلینگ خائن نروژی رئیس دولت نازیها در این کشور
  • مارتین بورمان معاون و جانشین آدولف هیتلر در حزب نازی آلمان
  • نیکولای چائوشسکو رئیس جمهور مادام العمر حکومت کمونیستی رومانی، تیرباران بهمراه همسر پرقدرت و نفوذش.

عجبا که مدت کوتاهی قبل از گرفتار شدن و تیرباران شدن درکشورش - به ایران سفر رسمی کرده و بر سر قبر خمینی گل گذاشته و او را ستایش کرده بود. نحوست امام جاهلان او را گرفت!

آنانکه پس از محاکمه در زندانها پوسیدند:

  • دکتر ژوزف منگله دکتر متخصص نژاد شناسی هیتلر. طنزتاریخ را بشنوید که دکتر منگله یک معیارهایی برای شناسایی بقول او نژاد یهودی- و فرقش با نژاد رشید و قوی ژرمن در آورده بود- که یکی شان جثه کوچک دماغ بلند و گوش های بزرگ برای یهودیان بود. بقول ما لرها تونه و ابولفه ( ترا قسم به ابالفضل).- بروید عکس های یکی از سران سه قوه هیتلر- ژوزف گوبلز وزیر تبلیغات هیتلررا ببینید که قدش میمانه بزغاله دماغش میمانه خیارچمبر و هر دو گوش بزرگش میمانه قرص نان چپاتی دررستوانهای هندی !!!
  • پل پوت کامبوج مسئول مستقیم کشتار بیش از یک میلیون نفر بجرم تعلق نداشتن به ایدئولوژی مخوف او، که پس از دستگیری توسط گروهی از خمر ها و قبل از تحویل به دادگا لاهه مرد.
  • مارشال پتن خائن وطن فروش فرانسوی محکوم به اعدام که ژنرال دوگل با یک درجه تخفیف او را روانه زندان ابد کرد
  • میلوسویچ رهبر حکومت نسل کش صربستان که در زندان دادگاه در لاهه بدیار اشخاص مذکور در فوق شتافت

آنانکه منتظراجرای حکم محکومیت دادگاه جنایی بین المللی لاهه هستند:

  • عمرالبشیر دیکتاتور سودان که حکم دادگاه جنایی لاهه علیه او صادر شده و همین دیروز به زندان افتاد تا بعدا ترتیبات تحویل او به لاهه انجام شود
  • کالیکسته امبارو شیمانا. جنایتکار رواندا که در ماه اکتبر امسال در پاریس دستگیرو تحویل دادگاه جنایی لاهه داده شد

سرانجام آنانکه فردای نه چندان دور نوبتشان است و سه قیام ایران و عراق و لبنان و کانونهای شورشی و پشتیبانی قیام ها- مقدمه این محاکمات و دادگاه ها را پی ریزی کرده است

  1. خامنه ای – مجتبی ولیعهد و سران سه قوه اش
  2. فرمانده‌هان نازی نشان خمینی وخامنه ای وعاملان اصلی وزارت اطلاعات و سیستم های مترادف امنیتی وسرکوب
  3. گروه حاکمان خونریز قتل های زنجیره ای و قتل عام ۶۷ و بویژه قیام آبان ۹۸
  4. بشار اسد نسل کش ملت کهنسال سوریه
  5. نوری المالکی وعادل عبدالمهدی و ابومهدی المهندس و فرماندهان زیرامر قاسم سلیمانی در حشد الشعبی و عصائب الحق و سازمان های متوازی
  6. حسن نصرالله وسران دیگر حزب الشیطان و گروه های مزدور خمینی ساخته د ر لبنان و فرماندهان تحت امر قاسم سلیمانی
  7. اما برای احمد جنتی نگارنده پیشنهاد خاصی دارد. مسعود رجوی یکبار نظر داده بود که قبر خمینی تبدیل به موزه وحشت در ایران شود (مانند موزه وحشت دنجن در لندن). پیشنهادم این است که جنتی را - تا زمانیکه زنده است- در قفسی با آب و دانه بر سر در بنای قبر خمینی آویزان کنید که تا آخرین نفس- که چشم انداز وقوع آنرا هنوزنمیدانیم!- با آن صدای جیک جیک وارش ورد بخواند و جهانگردان داخلی و خارجی به تماشایش به ایستند. بعد از سر رفتن نفسش – که پیش بینی آن کار بیولوژ هاست!!- او را در یک شیشه الکل گذاشته و بر سر قبر خمینی در آن موزه وحشت نمایش دهند!

باری از تاریخ همین اروپای مماشات گر- که یادش رفته خود علیه جنایکاران چه ها که نکرده است- یاد بگیریم.

بعد از گذشت هفتاد و پنج سال هنوز دارند پیرمرد های بالای نود سال پاسداران (اس اس های) هیتلر وکمیته ها و بسیجی ها (هیتلریوگن ها) را دستگیر و محاکمه میکنند. این همان کمیته هایی است چند روز پیش خامنه ای هیتلر نشان ازآنها تمجید و تعریف کرد و دستورداد منتطرنشوند و از پیش شروع به سرکوب و تیرباران کنند. تنها تفاوت این است که دیگر کمیته ها و پاسداران و بسیجی های هیتلر پول گلوله را از خانواده های شهدا نمیگرفتند. اما اینان طبق برنامه راهبردی! خامنه ای و ولد جنایتکارش مجتبی خامنه ای میگیرند.

با تازه ترین پرونده علیه جنایتکاران رهبرمعظم (فوهرور) و ولایت مطلقه ادولف هیتلر این سخن را فعلا به پایان میبریم تا دستگیریها و پرونده های دیگر دادگاه جنایی لاهه:

  • دوهفته پیش یوهان سولبرگ- زندانی پیشین ۹۷ ساله نروژی در اردوگاه مرگ نازی- توسط دادگاهی در هامبورگ برای شهادت علیه یک مامورمرگ آلمانی بنام برونودی ۹۳ ساله به این دادگاه احضار شد. او بعلت کهولت سن و عدم توانایی -وکیل خود پاتریک لوندوال- را با مدارک وشهادت های ضبط شده به لاهه اعزام کرد.

آهای ای خامنه ای سردژخیم قاتل و ایرانسوز!

باش تا صح رهایی ایران زمین سرزمین اهورایی و پاسارگادی ما بر دمد.

سحری در سرنوشت تو- و سران و دژخیمان نازی نشانت – رقم نخورده است و درجریده عالم دوام تو - همانند اعقاب مذکور در فوق تو- ثبت نشده است.