محمد قرائی: سه حادثه هوایی در کمتر از دو شبانه روز درحاکمیت آخوندها

 

سه حادثه هوایی در کمتر از دو شبانه روز درحاکمیت آخوندها

در کمتر از ۴۸ساعت، سه حادثه‌ی‌ هوایی، پرواز تهران به استانبول به‌دلیل باز نشدن چرخ‌‌ها و لرزش موتور، مجبوربه بازگشت و فرود درمهرآباد شد. هواپیمای گرگان به تهران، موتورش در شروع پرواز آتش گرفت.آخرینش ویدیو-سقوط در ماهشهر - از هواپیمای تهران ماهشهر است که هنگام فرود از باند خارج و در جاده متوقف می‌شود، دوشنبه هفتم بهمن ماه نود وهشت.
فهرست سانحه‌های هوایی در ایران برگرفته ازدانشنامه آزاد نشان می‌دهد از زمانی که ایران نخستین تأسیسات هوانوردی خود را تاسیس کرد، این صنعت در زمان‌های مختلفی درگیر سوانح هوایی بوده است. آمار سوانح هوایی در ایران یکی از بالاترین میزان وقوع حوادث هوایی در جهان را شامل می‌شود. بر اساس آمار شبکه ایمنی هوانوردی ایران، یک هزار و ۵۳۱سانحه هوایی در میان هواپیماهای ایران رخ داده‌است که بین پنجاه تا هفتاد سانحه آن مرگبار بوده‌اند.
اخیراُ یکی ازاصلاح‌طلبان قلابی رژیم نوشت وضعیت اجتماعی، اقتصادی وامنیتی به‌قدری وخیم است که اهالی ولایت قتل‌عام، شبها نگران چشم برهم مینهند وصحبگاهان با چشمانی وحشت‌زده و هراسان از اوضاع بیدار می‌شوند. منظورش این بود که در ام‌القرای آخوندی هیچ چیز سر جای خودش نیست. شیرازه جامعه به یمن وجود نحس آخوندها به‌کلی ازهم پاشیده است. ایران و ایرانی نه درآسمان امنیت دارد نه دردریاها، نه در دشت و دمن ونه در خیابانها!
در فجایع آخوندساخته این چنینی و حوادث پیش‌آمده پیاپی، احدی پاسخگو نیست و از کف تاسقف مسئولان کسی مسئولیت نمی‌پذیرد. همیشه هم مشکل یا نقص فنی و یا خطای انسانی است. تنها حادثه هوایی که تاحدودی یقه آخوندی ملاها را سفت گرفته است موشکباران هواپیمای اوکراینی است وبس. دلیلش هم دوتابعیتی بودن مسافران است ولاغیر. شاعر فقید ایران، شاملودرجایی نوشته است:
 "هرگز از مرگ نهراسیده‌ام
اگرچه دستانش از ابتذال شکننده‌تر بود.
هراس من باری همه از مردن در سرزمینی‌ست که مزد گورکن از بهای آزاد‌ی آدمی افزون باشد"
در فیلمی که توسط مردم ازهواپیمای از ریل خارج شده امروز ماهشهر دیده می‌شود هیچ نشانی از کمکهای اولیه معمول دیده نمی‌شود. نه نردبان نجاتی و نه کمک‌کننده وامدادگری. آن‌چنان‌که فیلمبردار مردمی می‌گوید پیدا شدن سریع بسیجیها و نیروهای به‌اصطلاح انتظامی است که برای سرکوب مردم داغدیده و معترض خودشان را به صحنه می‌رسانند. الحق که کلمه ضد بشر بودن و اشغالگران ولایی چقدر در مورد آخوندهای وطن‌فروش، زیبنده است. پس از به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی، نمایندگان مجلس ارتجاع باعجله طرحی را به تصویب رساندند که در مدت باقیمانده سال می‌بایست دویست میلیون یورو برای سپاه پاسداران سرکوبگرآ ماده باشد. پیش از این میلیونها دلاربرای دفن وکفن وجنازه گردانی سردار قاتل در عراق وشهرهای ایران خرج کردند و صدها دهها تن را برای بزرگنمایی تشییع جنازه اش کشته و مجروح کردند. میلیونها دلارخرج بشکه‌های انفجاری در سوریه برای کشتن مردم مظلوم و کودکان معصوم سوری مصرف شد. میلیونها دلار در آفریقا و آمریکای لاتین برای پیداکردن جای پای طرفداران ولایت خرج می‌شود. اظهارات بی‌شرمانه حسن نصرالله را درفضای مجازی دیدیم که می‌گفت همه چیزشان از خامنه‌ای است. اسلحه، خانه، پوشاک، غذا و همه چیز و بعد هم گفت تا جمهوری اسلامی! به‌پاست رزق و روزی ما هم به‌جاست. راستی هم دشمن مامردم ایران همینجاست، دروغ میگن آمریکاست.