مهرداد هرسینی: بنام ملت، بکام ولایت



ظاهرا برای حرص و ولع ولی فقیه و باندهای غارتگر و فاسد آن در زمینه چپاول اموال و دارائی های ملی پایانی متصور نیست.

تازه ترین دسته گل بیت خامنه ای سخن از بازگشایی حسابی برای «دریافت کمکهای مالی به آسیب‌دیدگان از کرونا» را دارد. دراین رابطه سایت متعلق به ولی فقیه در یک آگهی از جمله عاجزانه درخواست کرده: «علاقمندان با ورودی به سایت و مراجعه به قسمت پرداخت وجوهات شرعی، قسمت کمک به آسیب‌دیدگان کرونا را انتخاب کنند».

«مقام معظم» در حالی کاسه گدایی بسوی مردم دردمند و تحت فشار ایران، آنهم در بحبوبه رشد و نمو ویروس ولایت در سراسر کشور، دراز کرده که وی دارای بزرگترین منابع و شبکه های مالی و پولشویی می باشد.
براساس داده های حکومتی که بطور قطره ای به بیرون درج پیدا کرده، ولی فقیه کنون دارای «۱۴ امپراطوری عظیم مالی» در ایران است.

برای نمونه باید به «امپراتوری آستان قدس، بنیاد شهید، بنیاد تعاونی سپاه، بنیاد تعاون بسیج، بنیاد مستضعفان با ۴۰۰ شرکت بازرگانی و تجاری، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام با ۹۵ میلیارد دلار سرمایه، شرکت سرمایه گذاری قدیر، قرارگاه خاتم ، بنیاد تعاون ارتش، بنیاد تعاون کل نیروهای مسلح، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و یا بنیاد تعاون نیروی انتظامی» اشاره نمود.

زیر مجموعه های هرکدام از این غول های مالی در کشور، نه تنها بانک ها و هلدینگ های تجاری، اقتصادی و مالی می باشند، بلکه فراتر از آن «صنایع بزرگ وسنگین مانند خودروسازی، هوایی، کشتی رانی و بنادر، صنایع نفت و گاز، معادن آهن، فولاد، اورانیم، طلا و فلزات گرانبها و یا مخابرات» هستند.
همچنین براساس گزارش سفارت آمریکا در عراق که پیشتر در حساب توییتری آن انتشار یافته: «چهل سال پس از «حکومت آخوندها» و در زمانی که بسیاری از افراد ملت ایران به دلیل اوضاع اقتصادی ناگوار در زیر خط فقر زندگی می‌کنند، دارایی‌های رهبر ایران به تنهایی ۲۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود».

دراین راستا کارشاسان مسائل مالی بدرستی براین باور هستند که خامنه ای از فردای بدست گرفتن قدرت، بطور خزنده در دو زمینه به بسط و گسترش قدرت سیاسی و مالی خویش قدم گذاشت.
نخست بخش امنیتی با ورود سپاه و گسترش بسیج و دوایر اطلاعاتی و دیگری اختاپوسی بنام «پول خواری» و جمع آوری ثروت.

وی طی مدت دو دهه به بزرگترین فرد قدرتمند و ثروتمند در ایران آخوند زده تبدیل گردید و بدین سان با حذف رقببای خود و با پول های بادآورده از درآمد های سرشار نفتی و صادرات، توانست به سیاست های مخرب خود در زمینه هایی مانند «اتمی، موشکی و یا صدور انقلاب» شکل و قوام ببخشد.
صد البته سیاست مخربی بنام مماشات همواره طی این دوران به یاری دیکتاتوری مذهبی آمد و بدین سان با چشم پوشی های عامدانه بر واقعیات فوق، دستان ولی فقیه را برای سرکوب خونین مردم ایران و نیز برای هم زدن تعادل در منطقه خاورمیانه تا شاخ آفریقا عملا باز گذاشت.

سیاست مماشات که تا پایان دوران اوباما «بی دنده و ترمز» به پیش میرفت ، تنها در یک معامله کثیف رقمی حدود «۱۵۰ میلیارد دلار» دیگر به خزانه خامنه ای، در ازاء قراردادی نیم بند بنام «برجام» در سینی طلایی تقدیم کرد.

با چنین اوصافی اکنون شاهد هستیم که دیکتاتور خون ریز و عنان گسیخته، بی شرمانه دست در جیب مردم کرده و بدین سان تلاش دارد تا تبعات مالی ناشی از ادامه سیاست های مخرب رژیم آخوندی را برگردن مردم سوار کند.
دست درازی به اموال ملی که بخش بزرگی از آنها صرف خرید های تسلیحاتی، موشکی و گسترش تروریسم و کشور گشایی می گردد، ضریب دوچندان به رشد و نمو شکاف طبقاتی و نیز فقر و فلاکت گسترده در ایران زده است.
براین اساس شاهد هستیم که در نبود حمایت های دولتی از مردم و عدم سرمایه گذاری در بخش های خدماتی و درمانی، پزشکی و دارویی، بحران ویروس کرونا چگونه به افزایش قربانیان در شهرها راه برده است. آخرین داده های میدانی از سوی سازمان مجاهدین خلق سخن از «۳۱۵۰۰ » قربانی براثر ابتلا به ویروس مرگبار کرونا دارند و چشم اندازی نیز برای خروج از این تونل مرگ متصور نیست.

سیاست های عامدانه حکومت برای مسکوت نگهداشتن آمار واقعی قربانیان و مبتلایان از یک سو و عدم اطلاع رسانی به موقع به مردم برای پیشبرد سیاست های مخرب رژیم، خود بهترین ادله براین واقعیت است که آخوندها تلاش دارند تا با ویروس کرونا فاجعه دیگری به مانند جنگ ضد میهنی و یا قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ را برای مردم ایران رقم بزنند.

دراین راستا افشای این سیاست کثیف و ضد ملی و نیز ابعاد غارت و مال اندوزی سران حکومت، از صدر تا ذیل آن، به یقین وظیفه هر ایرانی می باشد.