مهرداد هرسینی: ضربه ای کاری بر ماشین ترور ولایت



به یقین اعلام ممنوعیت حزب الله در آلمان ضربه ای کاری بر دستگاه ماشین ترور، پولشویی و مافیای توزیع مواد مخدر برای دیکتاتوری خامنه ای در خاک اروپا محسوب می شود.

سخن از بازوی تروریستی یک نظام توتالیتر و سرکوبگر است که رد پای آن به همراه نیروی تروریستی قدس ، در بسیاری از ترورها علیه فعالان سیاسی و اعضاء مقاومت ایران و یا تمامی جنگ های نیابتی رژیم آخوندی در منطقه قابل رویت است.
نیم نگاهی به بحران سوریه و کشتار کودکان و زنان و سالمندان، بخاک و خون کشیدن مردم و معترضین درعراق و یا در یمن، هیچ جای شک و شبهه ای بر فعالیت های مخرب این گروه باقی نمی گذارند.

هدف رژیم نیز از راه اندازی و به بازی گرفتن حزب الشیطان، نخست داشتن ابزار فشار برای پیشبرد سیاست های مخرب خود در زمینه تروریسم و صدور بنیادگرایی به کشورهای همسایه و اسلامی است.
به لحاظ تاریخی نیز سازماندهی این جریان تروریستی از سوی دیکتاتوری ولی فقیه به اوائل دهه هشتاد میلادی و به هنگام جنگ داخلی درلبنان برمی گردد.

در آن دوران بجریان انداختن سیاستی بنام «هلال شیعه» از سوی خمینی در دستور کار حکومت قرارگرفت و سپاه پاسداران و بعدا نیروی تروریستی قدس نیز متولی سازماندهی، تامین مالی، لجستیک، آموزش های عقیدتی و نظامی این گروه گردیدند.
در رابطه با میزان کمک های مالی رژیم آخوندی به حزب الشیطان، داده های بین الملل سخن از «۷۰۰ میلیون دلار» در سال را دارند.

پاسدار محسن رفیق دوست، از بنیانگذاران سپاه پاسداران و فرمانده سپاه در دولت میرحسین موسوی در این رابطه اعتراف کرده: «من خود در جریان آموزش حزب الله بوده ام و حتی خودم سازماندهی می کردم». این سخنان در حالی است که ماله کش اعظم نظام در سیاست خارجی همواره در یک دروغگویی، تنها از «حمایت های معنوی» رژیم برای این گروه سخن می گوید!!.

همچنین با نیم نگاهی به آرم این جریان و کپی برداری آن از آرم سپاه پاسداران، که صد البته به لحاظ فکری در یک «لابراتوار» تهیه شده اند و یا اساسنامه این جریان تروریستی که بصراحت بر «برپایی حکومت اسلامی» در لبنان با الگوبرداری از رژیم آخوندی تاکید ویژه دارد، می توان بخوبی به ماهیت واقعی این «فرزند خلف» خمینی و خامنه ای پی برد.

سایت المنار متعلق به حزب الشیطان (۲۴ ژوئیه ۲۰۰۶) بخشی از سخان شیخ حسن نصرالله را انتشار داده که در آن وی با اشاره به اعلام تحریم ها ی مالی و بانکی علیه حزب الله و ضمن تاکید بر دریافت «موشک و سلاح» از رژیم آخوندی گفته است: «این محدودیت‌ها تأثیری در وضعیت حزب‌الله ندارد چون تمام منابع مالی حزب‌الله نه از بانک‌ها بلکه از سوی ایران تأمین می‌شود».

رژیم آخوندی از طرق مختلف نیز از مجموعه منابع و روابط مالی، اقتصادی و تجاری این جریان برای دور زدن تحریم ها استفاده میکند. نمونه هایی مانند تاسیس بانک در استانبول، تولید و توزیع مواد مخدر از طریق شبکه های مافیایی در آمریکای لاتین مانند «مکزیک ، پاراگونه ، ونزوئلا، و کلمبیا و یا در کانادا و پروژه هایی مانند «کاساندرا» در خاک آمریکا می باشند.

دراین رابطه پیشترسایت رادیو فرانسه (۲۰ دسامبر ۲۰۱۷) به نقل از نشریه "پولیتیکو" از جمله افشاء کرده بود: «حزب‌الله لبنان افزون بر نقشی که به عنوان یک سازمان نظامی-سیاسی در لبنان و خاورمیانه دارد، مبدل به یک سندیکای فعال بین‌المللی در زمینه اَعمال جنایتکارانه همچون قاچاق مواد مخدر، قاچاق اسلحه، و پولشویی شده است.
آخرین نمونه ی این اقدامات مخرب نیز از سوی دوایر امنیتی در کانادا کشف گردیده است. دراین رابطه ( العربیه ۲۸ مارس ۲۰۱۹) می نویسد: «طبق دلایل پلیس کانادا و اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا، «لااویچینا» یکی از بزرگترین مافیای مواد مخدر با جناح تجاری نخبگان سازمان حزب الله لبنان،همکاری نزدیک داشته و این حزب تمام خدمات را برای این شبکه خطرناک مواد مخدر ارائه داده است».

بهرحال از هر منظر که به مجموعه داده های فوق نظری اجمالی بیافکنیم، بخوبی می توان به مجموعه سیاست های مخرب رژیم آخوندی و پیشبرد آنها از طریق دست نشاندگان تروریستی اش در منطقه رسید.
از این منظر هرگونه محدویت و یا ممنوعیت و لیست گذاری علیه فعالیت های مخرب رژیم آخوندی در کشورهای اروپایی، کمک بزرگی به مبارزات مردم ایران برای رسیدن به دمکراسی و حقوق بشر می باشد، زیرا قطع دستان دیکتاتوری ولی فقیه در زمینه های یاد شده، به مانند برداشتن خاک ریزها در میدان و در راستای تضعیف حکومت و بنفع هموار شدن سیل خروشان مردم در داخل شهرهای میهن امان هستند.