سینا دشتی: چه باید کرد؟



هفته گذشته، سازمان مجاهدین خلق ایران با انتشار عکس و نام بیست نفر از هموطنان دستگیر شده از جمله دو دانشجوی نابغه کشور از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار دخالت شد که رژیم را از تعدی به حقوق بازداشت شدگان بر حذر دارد.

دو دانشجوی نابغه که در المپیاد فیزیک فضائی و ستاره شناسی مدال گرفته بودند از یک ماه قبل توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده و زیر شکنجه قرار داشته اند (١)
یکی از مزدوران سپاه قدس رژیم که تحت پوشش خبرنگار خود را معرفی میکند، در دفاع از جنایتهای رژیم مدعی شد که این دو دانشجوی نابغه در بمب گذاری در دو مقر نیروهای نظامی سپاه تروریست،شرکت داشته اند و تلویحا به زمینه سازی برای وارد کردن فشار بیشتر و در نهایت اعدام کردن این جوانان نابغه پرداخت.
اندکی تامل در این خبر جایز است. عکس های شش زن و چهارده مرد، در کولاژی در کنار هم مثل موزائیک انسانی قرار گرفته و بی اختیار انسان به اختلاف سنی موجود در این عکس هاو گستردگی نقاط جغرافیای سکونت این افراد فکر میکند.
در یک کلام دستگیری های گسترده در کشور در این نمونه مشخص می شود.
البته رژیم برای قدرت نمایی و بنا بر دجالیت ضد انسانی نهادینه شده اش به قطار کردن انبوهی از اتهامات بدون پایه و مدرک علیه این عزیزان اقدام کرد. اما به طور واقعی رژیم دیگر بار اعتراف کردند که دشمن اصلی این رژیم چه نام و نشانی دارند و متعلق به کدام هویت سیاسی هستند.
در دنیای واقعی هیچ کس به اندازه رهبری مجاهدین به خطرات راه آگاهی ندارد. شناخت مجاهدین از رژیم از میدان مبارزه و خون و شکنجه و اعدام و زندان و ... حاصل شده و جمعبندی تئوریک آن بر پایه ای مستحکم از تجربه ی عملی بنا شده است.
در این تصویر چند وجهی رژیم هم بارها بطور رسمی از زبان ولی فقیه جنایتکار و قاطرچی های موسوم به رئیس جمهور حکومتی و آمران شکنجه و سرکوب و ..اعلام کرده که مجاهدین دشمن اصلی رژیم هستند، نزدیک به چهل سال پیش درهمین ایام نامه ی مجاهدین خلق به "ایت الله خمینی رهبر جمهوری اسلامی" منتشر شد که مجاهدین در آن تقاضا کردند که با هوادارنشان در یک تظاهرات مسالمت امیز به دیدار خمینی بروند و نگرانی هایشان از چماقداری ها، سرکوب مردم کردستان، بستن دانشگاهها و ... را حضوری به او بگویند. خمینی یک هفته سکوت کرد و بعد از ان گفت اگر یک در هزار احتمال میدادم که مجاهدین از سیاق و روش خویش دست برمیداشتند، "خودم خدمت میرسم"! در همان موقع هم حزب خوشنام توده قشقرق راه انداخت و حمله به مجاهدین که چرا حرف "کلان سرمایه داران و بزرگ مالکان" و بورژواها را میزنید !!
خمینی تهاجم های وحشیانه به مجاهدین را پایه اصلی دفاع از موجودیت رژیمش می دانست و خامنه ای هم همینطور. خمینی از کمک توده ای ها و اکثریتی ها و امتی ها و بعد هم بقایای نهضت آزادی در حمله و هجوم سیاسی به محاهدین بهره برداری کلان کرد و الان هم خامنه ای با مشخص کردن خط سرخ نزدیکی به مجاهدین برای همگان تیغ میکشد که اگر وارد این میدان بشوند باید بین دو قطب انتخاب کرده و عواقبش را هم بپذیرند.
کما اینکه دولت های خارجی و مفلوکان سیاسی داخلی هم دریافته بودند که راه نزدیکی به رژیم از لگد زدن به محاهدین میگذرد. در دوران کلت و کیک و لیست تروریستی و حمایت تروئیکای اروپا هم در بر همین پاشنه می چرخید.
از اطناب کلام دوری می کنم، در این مقوله میتوان بارها و بارها سخن گفت و نوشت.
اما در دوران نبرد برای سرنگونی رژیم، بعد از قیامهای ٩٦ و ٩٨، در فضای تحریم های عمده و محدود شدن جدی سیاست مماشات، رژیم در بن بست های خرد کننده قرار دارد
تیز کردن تیغه ی خنجر جلادان ولایت بر عهده مزد خون بگیرانی مثل مصداقی و شیطان بنده و رذل های همپالگی شان گذاشته شده است! تمام سناریو ی احاله شده به این جیره خواران اطلاعات و سپاه قدس این است که آی جماعت از مجاهدین بترسید، از رژیم بد تر هستند، به زبان فارسی سلیس البته رژیم بهتر از مجاهدین است
داستان سرائی عدم وجود پایگاه اجتماعی برای مجاهدین، در مقابل واقعیتهای سرسختی مثل قیام آبان ماه و عربده های خامنه ای و رژیمش در مورد نقش مجاهدین و آلبانی و دستگیری انبوه جوانان به خاطر حمایت از مجاهدین دود می شود. رژیم در نقطه ی ضعف مطلق و در مقابله با تهدید قیام های اجتماعی، انسانها را بازداشت و شکنجه میکند، به آنها اتهام های واهی می بندد.
پاسخ چه باید کرد مبارزه ای هر چه جانانه تر و گسترده تر در راستای تلاشهای کانونهای شورشی است که نشانه های صحت استراتژی مسیرشان اکنون از زمین و زمان می بارد.

منابع:
? #ایران - سازمان مجاهدین خلق ایران
عکسهای بازادشت شدگان توسط نیروهای سرکوبگر آخوندی از انبوه دستگیرشدگان هفته‌های اخیر را بشرح زیر اعلام کرد:

۱- محمدرضا اشرفی سامانی، اصفهان
۲- ناهید فتحعلیان، تهران
۳- بیژن کاظمی، کوهدشت
۴- پرستو معینی، تهران
۵- سپهر امام جمعه، تهران
۶- زهرا صفایی، تهران
۷- احمد مهری، قم
۸- کامران رضایی‌فر، تهران
۹- سمیه بیدی، کرج
۱۰- فروغ تقی پور، تهران
۱۱- رسول حسنوند، خرم‌آباد
۱۲- غلامعلی علی پور، آمل
۱۳- مهران قره باغی، بهبهان
۱۴- مجید خادمی، بهبهان
۱۵- مرضیه فارسی، تهران
۱۶- سعید راد، سمنان
۱۷- مسعود راد، تهران
۱۸- محمد حسن
۱۹-علی یونسی

۲۰-امیرحسین مرادی
توجه این لیست ناقص است، باید با لیست اطلاعیه تطبیق شود. این لیست ۲۰ نفر است،
??فاشیسم دینی حاکم بر ایران در وحشت از قیام چاره‌ای جز ارعاب و سرکوب و تشدید جو خفقان نمی‌یابد.

▫️گفتنی است ۱۲ مامور امنیتی درپوشش عادی، مبادرت به دستگیری علی یونسی کردند که در المپیاد جهانی نجوم که در سال ۲۰۱۷ در چین برگزار شد، موفق به کسب مدال طلا گردید.

#تیک_تاک_قیام_وسرنگونی ?⏱
‏?@HezarAshraf -هزاراشرف