پرویز خزایی: چریدن شارلاتانهای وطنی در دمکراسی های آزاد شده با دریای خون

هشتم مه، هفتاد و پنحمین سال آزادی اروپای خونین و پیروزی بسیار پر فدا و سراسر خون فشان مقاومت جهان و کانونهای شورش و نبرد مردم علیه نازیسم هیتلر است. بیاد آن میلیونها شهید و زخمی و نا پدید شده که هرگزعزیزان خود را ندیدند.

درتمام طول تاریخ مقاومت ها برای استقلال و آزادی و طرد استعمار وداستان مستند میلیونها فرزندان جان برکف علیه دیکتاتوریهای رنگارنگ- و درتمام دوران و در سراسر مناطق و قاره های زمین- یک سری اندک شارلاتان واداده و خزیده درخانه- و بقول آن ترانه بانوی بزرگ مرضیه «درایوان سلامت » نشسته و بریده- از کنار گود- با پز مخالف و ادعای اشپزخانه ای- فرزندان همه چیز بر سر دست گرفته و در سنگرهای طولانی مدت مبارزه مسلحانه و شورش کرده را- به زبان ساده لری ملالت کرده اند که:

  • بابا ول کن برو خانواده ات را ملاقات کن
  • تو گول خورده ای و خبری نیست، رهبران مقاومتی که تو به آنها پیوسته ای چنین و چنانند و اگر سر کار بیان بدترند ووووو. اینرا هم برای جورج واشنگتن فرمانده ارتش آزادیبخش ملی آمریکا میگفتند، هم برای پرزیدنت آبراهام لینکلن- شهید مبارزه علیه نژاد پرستی- هم برای مهاتما گاندی شهید مبارزه علیه حکومت تک حزبی هندواللهی- هم برای ژنرال دوگل رئیس حمهور منتخب دوره گذار در تبعید و بویژه علیه ژان مولن قهرمان و شهید کانون شورشی و ارتش آزادی در فرانسه وهم درباره سالوادور‌آلنده شهید بزرگ امریکای لاتین وهم در باره ستارخان و میرزای جنگل و مصدق و دکتر فاطمی شهید بزرگ جنبش استقلال و آزادی طلبی ایران. و باری، الان هم علیه رهبران مجاهدین- بزرگترین سازمان عضو تشکل چند حزبی و با ایدئولوژی های گوناگون و سکولار شورای ملی مقاومت ایران NCRI.

مجاهدینی که از همان زندانهای شاه به آخوندها گفتند که مشکل (بخوانید جنگ) آینده ما با شما است. از همان روز اول که آن انقلاب مردمی خمینی خور شد- نفرینش بر حکومت تک حزبی شاه سلطان سایه خدا ممرضا قزاق پور باد، کسی که هرصدایی را خفه میکرد جز صدای آخوندهای مرتجع را که برایشان تمام امکانات را فراهم کرده بود تا هرچه میخواهند در ذهن مردم حقنه کنند. در حالیکه داشتن یک جزوه و خواندن یک کتاب روشنفکری و روشنگری جرم و جنایت و مستوجب عقوبت ملوکانه میشد....

  • باری زمانیکه در اشرف مادرید هزاران نفر از اسپانیا و سراسر گیتی در یک سنگر و پایگاه مقاومت دورشان دیوار کشیده و محصور بودند- ژنرال فرانکو که اخیرا گور بگور شد و او را از یک گور ملی تاریخی بیرون انداختند- با آوردن یک سری محدود ازاعضای چند خانواده پشت در این اشرف اسپانیولی و این سنگر طولانی- با بلند گو “بچه هایشان»!! را میخواستند، در حالیکه هزاران هزار خانواده دیگر به وجود چنین فرزندانی که برای آزادی همین والدین و خانواده ها- در سنگرطولانی زمان- جان و هستی و راحتی و زندگی عادی خود را سردست گرفته بودند- افتخار میکردند.
  • لیست کانون ها و تشکل ها و مقاومت ها و کانونهای شورشی این فرزندان بسیار طولانی و در حافظه تاریخی و مرکز اسناد و کتابخانه ها و آرشیو های تمام کشورهایی که با نثار خون آزاد شده اند بسیار فراوان است. از همان بالای اروپا، فنلاند و نروژ و دانمارک تا هلند و بلژیک و فرانسه و ایتالیا و یوگسلاوی تا لهستان و بالتیک و یونان و تا تمام قاره های دیگر که الان در آزادی و استقلال و دمکراسی زندگی میکنند..... این فرزندان رشید و تاریخ ساز و آزادی ستان سالهای متمادی و یا هرگز والدین و اقوام و خویشان خود را ندیدند- چون قرار تلخ عموی نا مهربان تاریخ بود که اینان برای آزادی و رهایی آنان همه چیز خود را بدهند که دادند تا دیگران آزادی و استقلال و رهایی و دمکراسی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود- را بدست آوردند.
  • حالا میشنوید که یک عده محدود بقول هندی ها حرام خور( حرام لقمه بقول فارس ها) و سوپر سالوس و کف بر دهان و شارلاتان- بناگهان سوپر حقوق بشری (در حقیقت حقوق فشلی!) شده و ناله سر میدهند که چرا باید یک مبارز در سنگر مقاومت چندین سال بدیدار خانواده اش نرود (لابد در ایران!!) و یا چرا نمیگذارید که خانواده ها!! به سبک ژنرال فرانکوی فاشیست بیایند داخل این سنگر ها در اشرف یک و دو و سه و با بچه های سی و چهل و پنجاه ساله‌شان شب نشینی کنند! نه اینکه پدر و مادرهای جنبش های جدید در سنگر مقاومت در فنلاند (که هزاران کودک خود را به سوئد فرستادند تا بجنگند و زن و شوهر از هم جدا شدند) تا فرزندان آرتش آزادیبخش نروژ “میلگورگ» و پارتیزانهای ایتالیا و یوگسلاوی و مکیزار‌های مقاومت شورشی در فرانسه و یا قهرمانان ارتش آزادبیخش لهستان- در کوه و کمرها و هسته ها و سنگر های چندین ساله مرتب از پدر ومادر و اقوام خود مهمان نوازی میکردند! آنان که خود و مکانهای تشکیلاتیشان هدف و سیبل اول در توطئه های پاسداران اس اس نازی و موسیلینی و فرانکو و گشتاپو و سربازان گمنام امام زمان هیتلر و ضربات بریده ها و توابان و لو دهندگان و خائنین بودند.
  • البته آن زمان هم مثل امروز بودند خانواده هایی که توسط گشتاپو خریده شده بودند و با لینکهای خانوادگی تلاش میکردند به رزمندگان مقاومت نزدیک شوند و از آن طریق ضربه بزنند. نمونه هایی مثل محمد رضا عدالتیان که برادرانش شهید مجاهدین بودند و گشتاپوی آخوندی او را عضوگیری کرد و به اشرف فرستاد و چند تن از مجاهدین را در ماموریت به شهادت رساند و یا مزدوری به نام علیرضا نقاش زاده که به بهانه حضور مادرش در جمع مجاهدین در آلبانی به نزد مجاهدین در آلبانی میرفت و یک حلقه مهم در طرح شکست خورده نیروی قدس برای انفجار در مراسم نوروز سال ۱۳۹۷ مجاهدین با حضور رییس جمهور مقاومت و شخصیتهایی مانند آقای جولیانی بود، در مقاومتهای اروپایی در جریان جنگ جهانی دوم و قبل و بعد از آن کم نبوده است. حالا انتظار آخوندهای احمق اینست که مجاهدان آزادی ستان در اشرف ۳ یا در دیگر نقاط جهان و در خاک میهن، باز هم از اسم و عنوان خانواده فریب بخورند! باز هم به قول مجاهدین هیهات مناالذله!
  • واقعیت اینست که همانطور که خانم حبیب خانی و برادر عزیزم بهنام در برنامه ارتباط مستقیم سیمای آزادی این هفته گفتند، در اینجا خانواده بهانه است، بحث مرز بندی و جنگ و امنیت در میان است و هیچیک از مجاهدین یا اعضای شورای ملی مقاومت به خودش اجازه نمیدهد این مرزبندی ها را زیر پا بگذارد. ما با کسی که مزدور رژیم است یا با رژیم سر و کار دارد و یا به سفارت رفت و آمد میکند یا برای رژیم تبلیغ میکند یا با مقاومت خونبار مردم ایران دشمنی میکند (دقت کنید: میگویم دشمنی) هرگز ملاقات نمیکنیم ولو که پدر یا مادر یا خواهر یا برادر و یا فرزند ما باشد.این مرز سرخ ماست. این مرز سرخ را ما ترسیم نکرده ایم، رود خروشان خون شهیدان این مقاومت، رنج مردم اسیر ما، قیام مردم ایران در ماه آبان ترسیم کرده است.
  • در مقاومت های سراسرجهان، بروید به موز‌ه‌ها و به کتابخانه ها و مراجعه کنید به تمام شواهد زنده، مرزبندی بین آزادیخواه و آزادی کش بوده و هست و خواهد بود. کوچکترین غفلت و گول خوردن بهای سنگینی را موجب شده است. چه کسی در تاریخ با این موارد شوخی کرده که ما بکنیم و گول بکار گیری عاطفه خانوادگی توسط گشتاپوی هیتلر و سرکوبگران تاریخ را بخوریم. مگر همین رژیم بغایت امنیتی و سرکوبگر راحت راحت به ایرانیان اجاره خروج بسوی عراق میداد که بیایند اعضای مقاومت سازمانیافته ایران را ملاقات کنند. تازه برای مزدوران خودش تسهیلات هم فراهم میکرد و تمام هزینه رفت و آمد و نصب بلندگوهای فرانکو نشان در اسپانیا سازمانیافته را هم فراهم میکرد. فکر میکنید فرانکو و خامنه ای دلشان میسوخت که خانواده ها بیایند فرزندان خود را ملاقات کنند! هر کس چنین ساده لوحی میکند - اگر بی گناه است و ریگی در کفش ندارد از تاریخ این اروپا و غرب با دریای خون آزاد شده چیزی نمیداند و یک احمق نود و نه درصدی است. کسی هم که سازمانیافته و با تشکیل دسته و گروه در امتداد انجمن نجات (نجاست) اینکار را میکند بشارت بر او باد که خائن و هشت اسبه در خدمت فاشیسم ولایت مطلقه است.
  • این با صطلاح خانواده ها تازه اگر عرضه انفجار و ترور و ... نداشته باشند، اطلاعات جمع آوری میکنند و یا دست کم اینکه تخم یاس و بد بینی می پراکنند و میگویند هیچ کاری نکنید و فقط شب و روز سایت ها و نوشته های تکراری و سرشار از تنبلی و افسردگی(دپرسیو) و کسالت روحی ما را بخوانید که برای درد مفاصل و روماتیسم و درد کمر ناشی از شب و روز یک جا بی عمل و حرکت نشستن خوب است. اما اینطور نباشه که در یک اکسیون و یک تظاهرات شرکت کنید- زنهار، زنهار، که گولتان میزنند و ممکن است در بازگشت به منزل سر بخورید و قوزک پایتان آسیب ببینید. اما ریش را سفت بچسبانید به صفحه کامپیوتر و دایم مردم را مایوس و بی عمل وحرکت کنید. در حالیکه از همان بزرگ ریش و پشم و شپش داران- خامنه ای- تا دلقک دربارش حسن روحانی و تا متخصصین اداره کل نفاقش در گشتاپوی امنیتی تا جن جمعه هایش فریاد میزنند و میگویند و مینویسند که یک کشور کوچک! اروپایی خبیث (آّلبانی و البته نام امربکا و اسراییل را هم به آلبانی و اشرف ۳ اضافه میکنند تا شکل مثلثی که خامنه ای گفت کشیده شود)- پشت این قضایا و اطلاع رسانی ها و افشاگریها و شورش ها هستند.

 آن مجاهد کرده کار خویش را

تو چرنده هی بجنبان ریش را

هی بزن بر طبل یاس و تفرقه

کنج کیچن تیز کن آن نیش را

تفو بر اینان باد که طبق اعتراف خودشان - بویژه خاطرات مجاهدان ومبارزان در بند با آنها- نامه توابیت امضا کرده و بریده و رفقای خود را لو داده بودند و در زندانهای خمینی- مانند کاپو های یهودی در اردوگاه مرگ نازیسم- با گشتاپو و لاجوردی همکاری میکردند.

 طنز روزگار را ببینید که حالا اینان انتظار دارند بجای پاسخ خونخواهی از طرف مادران و پدران و خواهران و برادران آنها که اینان به آنان پشت کردند و لو داده و به کشتن دادند- ایران زمین این چرندگان را مانند «وارتان» که سخن نگفت وزیر شکنجه شهید شد و بقول شاملو«گل داد و سبزه داد، زمستان شکست و رفت »- مورد تمجید و تکریم هم قرار دهند!! بقول لرها: «تف د ریتو با!» و بقول کردها: “تفه نوترتون بو». ترجمه ساده و ملایم شده برای کمک به فشار و قند خون و کهولت عقلی و جسمی شان: تف به صورتتان باد!. تف به اصل و نسبتان باد!

پرویز خزایی – اسکاندیناوی بازبینی دوازدهم ماه می ۲۰۲۰