نرگس غفاری:‌ تراوشات متعفن مغزی اسماعیل وفایغمایی

چندروزیست با خودم کلنجار می روم برای درج این فحش نامه شاعر دیروز و آپولوجیست** شاهی امروز(این فرد در ویدیویی از مبارزه اش علیه شاه ابراز ندامت کرده است.)

واقعا خودم وقتی این کلمات را می خوانم شرم همه وجودم را پر می کند. نمی دانم کسی که به قول خودش همه هست و نیستش را در راه مبارزه! داده، چگونه به این نقطه از سقوط می رسد و چطور به خود اجازه می دهد با این کلمات زشت و پلشت جواب محترمانه مرا بدهد؟ لطفا مرا ببخشید که این کلمات را بازنشر می کنم. ولی فکر می کنم باید افرادی را که انتخاب کرده تا علیه مبارزین این دوره از تاریخ کشورمان، فعالیت سوء کنند و حتی خواهان ریختن خون آنها هستند را خوب شناخت. چرا که آنها براحتی خود را پشت کلمات، اشعار، و آثار هنری، ادبی و سیاسی زیبا، پنهان می کنند. ولی خود واقعی آنها بسا زشت و پلید است.

نامه من که در ابتدای این فحش نامه آمده مربوط به سال ۲۰۱۳ می باشد. جواب را وفایغمایی چند ساعت بعد از نامه من در سایتش دریچه زرد، داد. خاطر نشان می کنم که این فحش نامه قبل از حذف شدنش از سایت چندین بار توسط یک رأس نرینه دیگر به نام کریم قصیم در فیس بوک منتشر شد. وفایغمایی پس از مدتی این فحش نامه را از سایت خود، حذف کرد.

**apolist

به کسی می گویند که مدافع مذهب، سیاست، یا تفکری است که در جامعه قبیح شمرده می شود. برای مثال مدافعان کنونی ولایت فقیه در خارج کشور که اتفاقا ژست حقوق بشری هم می گیرند و برای بدربردن آخوندها از مهلکه تحریمها و...، از هر بهانه ای استفاده می کنند، را آپولوجیست می نامند.

__________________________________________________________

یک درخواست و یک جواب و نظر شادروان استاد معین. اسماعیل وفا یغمائی

امروز صبح متوجه یاداشتی شدم که از مسئول یا یکی از اعضای رادیو ایر آوا در قسمت پیامهای فیس بوک من ارسال شده بود. پیام این چنین است.

پنج‌شنبه

۱۱/۲۸/۲۰۱۳ ۱۴:۴۰

Narges Ghaffari II-Radio Irava

با سلام دقایقی پیش متوجه شدم که لینک مصاحبه شنیداری رادیو ایرآوا با آقای خزایی، با عنوان "برای آزادی ۷ گروگان اشرفی به غیر از اعتصاب غذا چه می توان کرد؟" را در وبلاگ دریچه زرد منتشر کرده اید. از شما خواهش می کنم این لینک را بلافاصله از صفحه تان بردارید چون من به هیچ وجه مایل به انتشار تولیداتم در سایت افرادی که مشکوک به همکاری با رژیم هستند، نیستم. این کار بدون اجازه من صورت گرفته است. با احترام نرگس غفاری رادیو ایرآوا

من جواب این بانوی محترم را که مرا مشکوک به همکاری با رژیم دانسته اند به اینصورت دادم و لینک را برداشتم و غیر فعال کردم.

۱۱/۲۸/۲۰۱۳ ۲۰:۴۵

Esmailvafa Yaghmahie

خانم سلام. اولا کمی تامل بفرمائید و ادب داشته باشید. ثانیا همکاری !در باره همکاری با رژیم کمی شرم بفرمائید اگر هر منتقدی بعد از اینکه هست و نیست سیاسی اش را حماقتهای یک ولی فقیه نو بباد داده رژیمی است باید برای رژیمی بودن هزاران نفر عزا گرفت!!. رژیمی کسی است که پاسخ تمام کسان را با سرکوب میدهد و هر عضو مستعفی را مامور وزارت اطلاعات میداند. .بروید و کمی به فضاحتهای کسانی که غیر مشکوک هستند فکر کنید.ثالثا لینک دادن به رضایت و عدم رضایت سرکار ربطی ندارد ولی به دلیل اینکه من به نظرات دیگران احترام میگذارم لینک را بر میدارم ولی نظرات باقی میماند. رابعا مشکل بر سر لینک نیست بر سر نظراتی است که در باره این بزرگوار دارای اخلاق حسنه که آوازه اش را همه شنیده اندمیدهند. دست آخر شماها میخواهید با این نوع تفکر پوسیده و عدم پذریش یک انتقاد بر ایران حکم برانید. واقعا شما یک خبرنگار و ژورتنایست متعهد هستید؟در هر حال شب دراز است و قلندر بیدار حقایق روشن خواهد شد موفق باشید

و اما بعد از این پرسش و پاسخ

فقیرکه از مدتها سئوالی در ذهن از نام جالب این رسانه داشتم از سر کنجکاوی به فرهنگ لغت استاد معین مراجعه کردم تا معنای ایر آوا را بدانم جواب استاد معین چنین بود .

***

ایر.فرهنگ فارسی معین

(ا.) ۱ - دمل و جوش های ریز با خارش و سوزش بسیار. ۲ - آلت تناسلی ونره ی مرد.

با توجه به نظر استاد معین:

 اولا: من دانستم چرا این رسانه محترم یعنی ایر+آوا با افرادی آنچنان مصاحبه میکند.

ثانیا: من از این پس مطلقا دیگر از رادیو «ایر آوا» هم به دلیل عدم رضایت مسئول، آن و هم به دلیل نظر استاد معین که ممکن است خطراتی طبی و بهداشتی و اخلاقی متوجه وب دریچه زرد بکند و من مجبور شوم دریچه را برای معالجه به نزد پزشک بیماریهای ناجور ببرم که جوشها و زخمهای واگیر دار عقیدتی و سیاسی اش را معالجه کند لینک نخواهم داد و از دوستان و علاقمندان نیز میخواهم هنگام نزدیکی با این رسانه محترم متوجه باشند!.

ثالثا: و در ضمن، با توضیح شادروان استاد معین و ترکیب پر معنای «ایر+آوا »بخوبی متوجه شدم که چرا میتوان شاملو را بدتر از پاسدار دانست به مرضیه توهین کرد،و یک شاعر و نویسنده ایرانی را با چهل سال سابقه سیاسی و فرهنگی و سرودن بیست مجموعه شعر در مخالفت با استبداد و ارتجاع و نوشتن صدها مقاله و گزارش و ترانه و سرود به دلیل انتقاد و مخالفت با تفکری که طبل رسوائی اش به صدا در آمده است و بمدد خون و جسد و از جمله با به دندان کشیدن اجساد بیرمق اعتصابیون میخواهد اشتباهاتش را بپوشاند و هیچ انتقاد و ایرادی را نپذیردمشکوک به همکاری با رژیمی دانست که به دلیل مخالفت با همین رژیم عمرش در غربت دارد تمام می شود.

 توجه داشته باشید که این سنخ تفکرمنحط، وسردمداران مخفی و و خارجه نشین اش، واعوان و انصارش، فاطمه - صغراهای بی فرهنگ مستبد وسرکوبگرخارجه نشین میخواهند ایران آینده را در مسیردموکراسی وکرامت انسانی هدایت بفرمایند.

نخیر پدر جان ! نخیر همشیره!محترمه معظمه (با یک فتحه آخوندی روی حرف رهمشیره )آقا خامنه ای ولی فقیه نرینه غالب هست، هم میگیرد و هم میبندد و هم میکشد و هم توهین میکند و هم تهمت میزند.احتیاجی به یک ولی فقیه دیگر نرینه یا مادینه، و تحفه های تازه ای مثل شما نیست،و اطمینان داشته باشید این تفکرمنحط سرکوبگر بی ظرفیت، جائی در میان ملتی که سی وپنجسال زیر ضرب استبداد آخوندی بوده اند وبنظر من در محتوا رژیم پلید آخوندی را خسته کرده و به زانو در آورده اند ندارد مگر اینکه دخیل بستن به بیضه مبارک امامزاده قصر الابیض معجزه بکند که نخواهد کرد، واین حقیر مشکوک به همکاری با آخوندها!! اضافه میکنم اگر گوسفندی را سی سال در غرب در دوردست ترین طویله به آخور بسته بودند،این برادر یا خواهر گوسفند! بجز استفاده از لباس کریستین دیور و عطر کارتیه و لفظ قلم حرف زدن وکرشمه های شتر آسای تهوع آور مکتبی با درک فضای نسبی اجتماعی و مردم، همنفسی با بزرگان فرهنگ این دیار از عصر رنسانس تا همین حالا، بخصوص نامدارن شعور و فرهنگ در فرانسه، کمی معنی تحمل و پذیرش انتقاد را میفهمید، ولی متاسفانه اخوی و همشیره سببی و مکتبی مقام معظم ولایت، سردمداران سی سال سرکوب وقیحانه عاطفی و فکری،همچنان در زیر بیضه های عرق کرده و عفن تفکر عهد بوقی خود جا خوش کرده اند و نمی فهمند که نمی فهمند. باشد تا پردها به کنار رود و تمام کسانی که مشکوک به همکاری با تمام رژیمهای ارتجاعی اند افشا شوند و در دادگاه عدالت جو و عدالتخواه مردم ایران و اگر نه آن، در داوری تاریخ ایران با انصاف داوری شوند.

 باشد تامعلوم شود مشکوک کیست؟ خائن کیست؟

تا معلوم شود خائن چنار بی ادعای سرافرازسر بر آورده در آفتاب شرف و عظمت ملت ایران و ریشه در افشانده به خاک پاک ایران و ملت بزرگ ایران و سر خم نکرده جز در برابر گمنام ترین فرد و ناشناس ترین روستائی فقیر ی از آحاد این ملت بزرگ است، یا خائن کدو حلوائی گنده دماغ مستبد و سراپا فردیت گندیده ای است که قل قل خوران همراه با کوتوله -کدوهای کانا و تهی مغز همراهش، از شدت پیسی و در گدائی آزادی!تا استبدادی نوین را منادی شود،هر روز در پای جباری و جهانداری میغلتد وهر نقدی را با مارک خیانت و مشکوک بودن پاسخ میگوید که هزار سال قبل ناصر خسروبا همین زبانی که امروز زبان عمومی ملت ماست و برای همه قابل فهم فرموده است.

نشنیده‌ای که زیر چناری کدو بنی

بر رست و بردوید برو بر به روز بیست؟

 

پرسید از آن چنار که «تو چند ساله‌ای؟»

گفتا «دویست باشد و اکنون زیادتی است»

 

خندید ازو کدو که «من از تو به بیست روز

بر تر شدم بگو تو که این کاهلی ز چیست»

 

او را چنار گفت که «امروز ای کدو

با تو مرا هنوز نه هنگام داوری است

 

فردا که بر من و تو وزد باد مهرگان

آنگه شود پدید که از ما دو مرد کیست»

پاینده ایران

درود بر ملت ایران

پیروز مبارزات مردم ایران در داخل و خارج کشور برای نیل به دموکراسی و آزادی و نابودی استبداد و ارتجاع جمهوری اسلامی

اسماعیل وفا یغمائی

-----------------------------

بعد التحریر

لطفا در باره این یاداشت کامنت نگذارید زیرا نمیخواهم ایر!آوا غمگین و پژمرده و سست شود

ارسال شده توسط esmail در ۹/۰۸/۱۳۹۲ ۱۲:۳۱:۰۰ قبل‌ازظهر