حسین پویا: سخنرانی خامنه ای برای کرونا و روحانی


........ هفت هشت ماهی بود که بنده را زیارت نکرده بودید و البته میدانم دلتان برای زیارت بنده تنگ شده بود. حق هم دارید. با اینحال به شما هشدار بدهم که اینجا هرکس سرفه بکند و یا عطسه ای یا چیز دیگری از او سر بزند بلافاصله باید دستهای خودش را بشورد. در بیت بنده کرونا را نباید دست کم گرفت. بنده همین الان اعلام می کنم که از این به بعد سرفه و عطسه در حضور مقام معظم بنده، جزو باطل کنندگان وضو محسوب می شوند. البته در حضور عکس و تمثال بنده باطل کننده نیست اما احوط آن است که زننده، دستهای خود را با آب و صابون و اگر نبود فقط با آب بشوید. البته اگر آب هم در دسترس نباشد میتوان تیمم نمود.

همه شما شاهد بودید که بنده از همان هفت هشت ماه پیش که کرونای ملعون آمد به شما عرض کردم که این یک بلای عظیم است و نباید آنرا دست کم گرفت. اما این آقای روحانی گفت کرونا مسئله مهمی نیست و تا شنبه حل می شود. اما حالا پنجشنبه است و هنوز حل نشده. و بعد هم حرفهای مزخرفی زد مثل اینکه این ویروس را آمریکائیها برای از کار انداختن نظام ما ساخته اند و از این مزخرفات که باعث خنده بنده و همه سران کشورهای دور و نزدیک شد. باور بفرمائید به جان مادرم بنده همان موقع از آقای روحانی خواستم که حداقل دو ماه کشور را تعطیل و قرنطینه کند و حقوق و کمکهای مالی از حساب بنیاد مستضعفان و دیگر موسسات از طرف بنده پرداخت کند. اما خوب ایشان گفتند که با پزشکان بسیجی و وزیر بهداشت مذاکره و رایزنی کرده و نیازی به این چیزها نیست و تا شنبه حل می شود. گفت قرنطینه مال قرون وسطا بوده است. هرچه بنده اصرار کردم که این کرونا را دست کم نگیرید. ایشان پاها را در یک کفش کرد که اینها تبلیغات ضد انقلاب برای ترساندن ماست و نباید از کرونا بترسیم. بعدش هم که آن ستاد مبارزه با کرونا را که بنده درست کردم با ندادن بودجه لازم منحل و بیکار کرد. هیچ کمک مالی و فکری به آن دانشمند نابغه سپاه که دستگاه کرونایاب مغناطیسی را ساخت نکرد. نتیجه این شد که آمریکائیها آن دستگاه کروناب را دزدیدند و حالا دارند از رویش واکسن کرونا و سفینه ای که قرار است به مریخ برود را می سازند. ایشان حتی حاضر نشد که یک بودجه ای در اختیار حوزه علمیه و آقایون علما قرار بدهد که صرف پیدا کردن دعای مخصوص مبارزه با کرونا بشود. این درد را به کجا ببریم که آقایان حتی برای خود و خانواده شان هم مجبور شدند مخلوطی از دعای مخصوص سیاه سرفه و طاعون را که صد سال پیش ساخته شده بود و تاریخ مصرفش هم گذشته بود، استفاده کنند که البته سایدافکت های خودش را هم داشت. بنده واقعا شرمنده شدم. هروقت هم از رئیس جمهور پرسیدم که اوضاع چطور است گفت که وضع ما از همه دنیا بهتر است و همین ده دقیقه پیش داشته به رهبران آلمان و کره جنوبی توضیح میداده که چگونه باید با کرونا مقابله کنند و اقتصادشان را از سقوط حفظ کنند. متاسفانه به فکرم نرسید که خودم یک زنگی به رهبر آلمان بزنم و به ایشان توصیه کنم اگر مشکلی دارند مستقیما به خود بنده مراجعه کنند.
 حالا بنده این حرفها را میزنم لاکن لازم نیست که در مجلس عده ای نماینده راه بیفتند و شعار مرگ بر فلان بدهند. لزومی به این کارها نیست. اول باید استیضاحش کنید و از کار بیکارش کنید. این هم که البته حالا دیگه دیر شده است. اگر لازم شد شاید بعدا در استخر به ایشان انتقاد سازنده بکنیم.
عرض کنم که بنده با توجه به مشورتهایی که با آیات عظام و دانشمندان سپاه داشته ام رهنمود های جدید خود را برای مقابله با کرونا در چند ماده نوشته ام که اعلام می کنم و از آقای روحانی می خواهم که به دقت به این رهنمودها گوش بدهد و انجام بدهد. البته یادآوری می کنم که اگر آمریکا یا اروپا بخواهد ایده های بنده را بدون پرداخت حق کپی رایت استفاده کند با سردار نقدی و دکتر عباسی و سردار سلامی ما طرف است. و اما رهنمودها و دستورالعمل های بنده:
۱- دعاها و اوراد مخصوص مبارزه با کرونا و شفای مبتلایان به کرونا باید هرچه زودتر آماده شده و به بازار بیاید. نیروی انتظامی خدوم باید جلوی فروش و پخش دعاهای قلابی و قاچاق را بگیرد. البته قاچاق دعا توسط برادران سپاه به کشورهای همجوار مانعی ندارد.
۲- هیچکس به هیچ عنوان اجازه ندارد در مورد استفاده از اموال بنیادهای مختلف تحت اختیار اینجانب برای حل مشکلات اقتصادی پیشنهاد بدهد. مثل همه کشورها بودجه را دولت باید بدهد نه فلان بنیاد و بهمان تولیت آستان فلان و بهمان.
۳- یک یا چند ستاد دیگر از مقامات نظامی و امنیتی برای مقابله با کرونا تشکیل بشود و دولت بودجه کافی به ایشان بدهد تا بتوانند خودشان ردیابی بکنن.
۴- آن کرونا یاب مغناطیسی را هم باید دوباره بسازند و اشکالاتش را برطرف کنند. بنده البته تخصص شایانی در این زمینه ندارم اما شاید بهتر باشد به جای در قابلمه از در زودپز و یا دیگهای محلی که مغناطیس بیشتر و بهتری دارند استفاده بشود.
۵- دیگر اینکه ویروس کرونا را باید همان روز اول تشخیص داد و از بین برد تا معالجه ساده تر بشود. شاید لازم باشد که دانشمندان سپاه یک عینک مخصوص دیدن ویروس کرونا بسازند که بشود ورود کرونا را به داخل بدن تشخیص داد و یک چیزی مثل جاروبرقی هم درست کنند که مثل فاضلاب کش، ویروسها را بیرون بکشد.
فعلا همینها را داشته باشید اگر اوضاع درست نشد خبر بدهید تا رهنمودهای علمی جدید بدهیم. والسلام و ....