هادی محسنی: استراتژی سرنگونی سخن می گوید


"آخوندها برای خروج از مخمصه سرنگونی راه‌حلی ندارند. آن‌ها بی‌صبرانه در انتظار تغییر سیاست در آمریکا هستند و در این خیال‌ها سیر می‌کنند که از این نمد برای خود کلاهی بدوزند. غافل از این‌که حالا دیگر به نقطه‌یی رسیده‌اند که این، بالمآل بر بحران‌هایشان از سر تا پای رژیم خواهد افزود و گرهی از مشکلات نظام پوسیده و فاسد ولایت فقیه باز نمی‌کند. هم‌چنان‌که وقتی زمان سرنگونی رژیم شاه فرا رسیده بود به‌ رغم این‌که تحریمی هم در کار نبود و پول و حمایت کامل آمریکا و اروپا را هم داشت، در برابر قیام مردم ایران یارای ایستادگی نداشت... ."(مریم رجوی، اشرف۳ ، ۲۰ آبان ۹۹، بمناسبت سالگرد قیام کبیر آبان ۹۸)

رژیم ایران در باتلاق بحرانهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و اخیرا هم در بحران کرونا فرو رفته و دوران غرق در این باتلاقها را طی می کند.
صادق زیباکلام کارشناس مسائل سیاسی رژیم، ۲۱ آبان برابر با ۱۱ نوامبر ۲۰۲۰: کشور در وضع واقعا بدی قرار دارد. این وضعیت دیگر بحران نیست. از بحران فراتر رفته ایم و وارد باتلاق شده‌ایم.
حال رژیم باتلاقی ولایت فقیه وارد معرکه انتخابات امریکا شده و جشن پیروزی بایدن را در رسانه هایش به نمایش می گذارد. برخی کلیپها از پخش شیرینی بمناسبت پیروزی بایدن و سوال و جواب خبرنگار اطلاعاتی تلویزیون رژیم از مردم را خیلیها دیده اند. همراه با بی تفاوتی و تمسخر مردم.
روزنامه حکومتی جوان ۱۸ آبان ۹۹ از جمله می نویسد:"... برخی رسانه های داخلی عملا به ستاد انتخاباتی بایدن تبدیل شده اند... و ادامه می دهد:
برنامه بایدن برای ایران بسیار سخت تر از برنامه ترامپ است...همین جان کری که بند ناف آقایان را به او بسته اند، پس از خروج ترامپ از برجام گفت که اگر ما هم بودیم یک روز از برجام خارج می شدیم... ."
جلایی پور از باند اصلاح طلبان حکومتی ۲۱ آبان برابر با ۱۱نوامبر ۲۰۲۰ در گفتگو با سایت حکومتی "امتداد" می گوید: "... سوال مهم در ایران این است که چرا ترامپی که کاراترین تحریم اقتصادی علیه بشریت را بر مردم ایران تحمیل کرده، باز باید تعدادی از مردم ایران طرفدار ترامپ باشند؟ چرا تعدادی از مردم از شکست ترامپ ناراحت شدند؟..."
مهره حکومتی اصلاح طلب بخوبی از ضدیت مردم با تمامیت حکومت آگاه است. مردمی که مهندس بازرگان در دوران حیاتش می گفت ۴ درصد شان طرفدار حکومت هستند. همین رقم را هم قالیباف ولایت که اکنون رئیس مجلس خامنه ای شده است در دوران رقابت!!! انتخاباتی خطاب به حسن روحانی اعلام می کرد.
مردم ایران قیام کبیر آبان ۹۸ را با تقدیم ۱۵۰۰ شهید قیامی، پشت سرگذاشتند. این قیام درست بمانند قیام ۳۰ خرداد، آزمون بزرگ تمامی خطوط مبارزاتی و مدعیان تازه به دوران رسیده فعلی هستند که بعد از ۴۰ سال حاکمیت وطن فروشانه ولایت فقیه، تازه اعلام آلترناتیوی و وطن پرستی را به نمایش می گذارند.
در تعادل قوای جدید است که دیپلمات ارشد رژیم ایران بعد از دوسال در انتظار محاکمه نهایی در اواخر نوامبر و اوایل دسامبر می باشد. اگر این محاکمه درست پیش برود بقول مسئول شورای ملی مقاومت ایران بندی دیگر از بند رژیم ولایی ایران گسسته خواهد شد.
آقای پمپئو وزیر خارجه دولت ترامپ برای مذاکره با رژیم، ۱۲ شرط را اعلام کرد. برخی از این شرط ها از جمله: چشم پوشی رژیم از سیاستهای اتمی، منطقه ای و موشکی و به اضافه حقوق بشری ، نه تنها خواسته دولت جمهوری خواه فعلی بلکه از جمله سیاستهای کلان ایالات متحده امریکا هست. سیاست کلان هم در کادر دیپلماتیک حزبی نیست
".. پمپئو بارها تاکید کرده بود که شروط دوازده گانه از این پس مبنای مذاکرات است و هیچ کانال جایگزینی برای گفتگو با رژیم ایران وجود ندارد" (کیهان خامنه ای ۱۹ آبان ،۹نوامبر ۲۰۲۰)
بنابراین قیام کبیر آبان ۹۸ در تعادل قوای جدید نقش بزرگ و تعیین کننده ای ایفا کرد. نشان داد استراتژی سرنگونی قانونمند است

شعله های قیام شکوهمند آبان ۹۸ دوباره زبانه خواهد کشید. با شعله‌ور شدن این قیام: جریانات عبور و گذار از رژیم ایران آنهم با بهره گیری از نیروی انتظامی و سازمان امنیت ولایت فقیه، نه تنها سخن قیام کنندگان را نمی گویند بلکه بقول سردار کبیر قیام خلق ایران شهید موسی خیابانی در دهه ۶۰،"از صحنه حذف خواهند شد". و تنها استراتژی سرنگونی با مشی آتش جواب آتش خواست قیام کنندگان را پاسخ خواهد داد. مشی " آتش جواب آتش" با خون ده‌ها هزار شهید اعدامی و ۱۵۰۰ شهید قیام ۹۸ مهر تایید خورد. این مشی سرنگونی را رژیم جمهوری اسلامی ایران بر ملت ایران و مقاومت سازمان‌یافته‌اش، به واقع تحمیل میکند.
"... هیچ یک از افراد و گروه‌ها و رسانه‌های دور و نزدیک که سال‌ها علیه مقاومت ایران و استراتژی و مواضع آن حرف می‌زدند، به روی خود نیاوردند که اکنون کدام خط مشی در خیابان جریان دارد و کدام استراتژی است که سخن می‌گوید... ". (خانم مریم رجوی ۲۰آبان ۹۹، اشرف ۳)
آری استراتژی سرنگونی سخن می گوید.