مهرداد هرسینی: پروژه «دولت حزب الهی» کلید خورد



سرانجام پس از ماه‌ها کش و قوس بر سر دیدگاه‌های ولی فقیه مبنی بر بروی کار آوردن یک «دولت حزب الهی»، مشاور وی در زمینه صنایع دفاعی و پشتیبانی از اعلام کاندیداتوری برای دور بعدی ریاست جمهوری قلابی در دیکتاتوری آخوندی خبر داد.

پاسدار حسین دهقان در این رابطه گفت: «باید از فضای سنتی حاکم بر اداره و تصمیم‌گیری مان فاصله جدی بگیریم و به فضایی جدید وارد شویم».
وی سپس می افزاید: «من به گرایشات سیاسی به این معنا که بگویم از جریانات سیاسی متعارف امروز جامعه و اصلاح‌طلب یا اصولگرا هستم، حتما وابستگی ندارم، بلکه به اصل اصیل و اصالت انقلاب معتقدم».(خبرگزاری حکومتی ایسنا ۴ آذر ۱۳۹۹)
 
ترجمان این جملات همان راهکار سوم خامنه‌ای برای برون رفتن از مجموعه بحران های لاعلاج داخلی و بین المللی با اهرم سپاه می باشد، زیرا مردم، جامعه خروشان و مقاومت ایران با کانون های شورشی طی دو قیام در دیماه ۹۶ و آبان ۹۸، بساط بازی های دیکتاتور و اتاق فکرهای وی را با راه اندازی باندهای قلابی «اصلاح طلب و اصولگرا» برهم زده و سوزانده اند.
بدین سان خامنه ای دیگر کارت و مهره ای برای راه اندازی بساط مشاطه‌گری تحت عنوان «انتخابات ریاست جمهوری» را در دست ندارد. آنچه که وی اکنون از آن بعنوان «سرمایه های نظام» نام می برد، مشتی دوایر سرکوبگر و اطلاعاتی با پمپاژ دلارهای نفتی برای سرکوب خونین در جامعه می باشد.

براین اساس تنها اهرم باقی مانده برای گرفتن «قوه مجریه» از سوی ولی فقیه طلسم شکسته همان سپاه پاسداران و بسیج ضد مردمی برای مهار اوضاع انفجاری و النهایه بروی کار آوردن فرماندهان این نیروی سرکوبگر برای رتق و فتق امور از هم پاشیده نظام، به مانند دوران پایانی شاه، می باشد.
در دیگاه وی دیگر باندهای غالب و مغلوب نظام بدلیل حجم فشار جامعه و ورشکستگی، کارائی ندارند. رکود شدید اقتصادی، سوء مدیریت و دزدی و فساد گسترده در راس نظام، بروز فقر و فلاکت در ایران آخوندزده، به یقین ماحصل و نتایج سیاست‌های «راهبردی» شخص خامنه ای با تمامی باندهای درونی نظام می باشد.

همچنین جا دارد تا به سوابق این عنصر امنیتی و نظامی در بیت خامنه ای اشاره نمود. برای نمونه پاسدار دهقان «فعالیت نظامی خود را از سال ۱۳۵۸ با عضویت در سپاه پاسداران آغاز کرد». وی علاوه بر سمت جانشینی فرمانده نیروی هوایی سپاه، برای دو سال فرماندهی این ارگان را نیز بعهده داشت. وی طی سال های ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵ در پست جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه پاسداران و در دولت هفتم «قائم مقام وزیر دفاع » و در دولت نهم «معاونت» پاسدار احمدی نژاد را عهده دار بوده است.

در نوامبر سال گذشته نیز وزارت خزانه داری آمریکا «۹ فرد» وابسته به بیت خامنه ای و بخشی از فرماندهان سپاه پاسداران را در لیست تحریم ها خود قرارداد. حسین دهقان به همراه «مجتبی خامنه ای، جواد ظریف، محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح» و آخوند دژخیم «رئیسی» از جمله افراد تحریم شده از سوی ایالات متحده می باشند.

به یقین اعلام این خبر از سوی دوایر اطلاعات و ارگان‌های خبری سپاه، پیامی روشن رو به سوی داخل یعنی مردم بجان آمده و نیز «جامعه بین المللی» دارد.
براین اساس خامنه ای قصد دارد تا با بروی کار آوردن معتمدترین افراد وابسته به بیت خود همچنان بر تنور«ادامه سرکوب» بدمد.

در زمینه بین‌المللی و منطقه ای و بویژه در فردای برگزاری انتخابات در آمریکا نیز پیامی روشن برای ادامه سیاست های مخرب، باج خواهی و مطامع رژیم آخوندی در تمامی زمینه‌های مورد مناقشه مانند «اتمی، موشکی و صدور بنیادگرایی» می باشد.
علائم و نشانه‌های دور جدید سیاست ایجاد تنش را می توان در شلیک موشک به «تاسیسات نفتی» عربستان طی روزهای اخیر محک زد.

براین اساس خامنه ای اکنون در حال آزمایش طرف‌های مقابل می باشد. لذا هرگونه کوتاه آمدن از سیاست فشار حداکثری علیه دیکتاتوری ولی فقیه، به معنای جری‌تر شدن رژیم آخوندی در زمینه های یاد شده تلقی می گردد.