حمید معاصر: ترفندهای گشتاپوی آخوندی علیه مقاومت در خارج از میهن

در رأس دستگاه سرکوب و شکنجه و اعدام آخوندی شورای عالی امنیت رژیم و بیت‌العنکبوت خامنه‌ای قرار دارد، دارای زیر مجموعه‌هایی از دهها ارگان و بازوی اجرایی است که سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس و بسیج تا وزارت بدنام اطلاعات و اطلاعات سپاه و وزارت‌خارجه رژیم را در بر می‌گیرد.

عملکرد وحشیانه و ضدبشری آنها در اعمال انواع سرکوب در ۴دهه گذشته برهمگان روشن است.

در این نوشتار به‌طور مختصر به برخی از فعالیت‌های خارج کشوری ارگانهای جاسوسی و تروریسم رژیم اشاره می‌شود. واقعیت این است که هجرت پیروزمندانه سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران، از عراق به آلبانی و خروج آنها از تیررس موشک‌باران کشتار جمعی و انواع و اقسام توطئه‌های روانی و سیاسی، رژیم آخوندی را بر آن داشته که به ابعاد تروریسم و جاسوسی و شیطان‌سازی علیه مقاومت در خارج کشور بیافزاید. در رأس این اقدامات، توطئه‌های تروریستی علیه جان خانم رجوی از ابتدای اقامت ایشان در خارج در اولویت دشمن قرار دارد، قبل از آن هم ترور رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی در روزهایی که ایشان در پاریس و بعداً در پایگاههای ارتش آزادیبخش بود، از آرزوهای شوم خمینی و متعاقباً خامنه‌ای بود که با هوشیاری مقاومت همیشه به شکست و رسوایی بیشتر آخوندها منجر شده است.

در این راستا طی دو سال اخیر دو تلاش پیچیده رژیم آخوندی یکی در آلبانی و دیگری در ویلپنت در پاریس برای سوءقصد به جان خانم رجوی در هم شکست. دادگاه بلژیک و محاکمه دیپلمات تروریست او اسدالله اسدی و سه مزدور دیگر ثابت کرد که آخوندهای حاکم و شخص خامنه‌ای دژخیم در وجود و حضور رهبران جنبش مقاومت، فنا و اضمحلال تاریخی و فرهنگی خود را می‌بینند اما فعالیت‌های جنایت‌بار آخوندی علیه تهدید اصلی خود، صرفاً به ترور فیزیکی خلاصه نمی‌شود، بلکه پا به پای عملیات تروریستی و جاسوسی علیه فعالان مقاومت، جنگ کثیف روانی نیز با انواع و اقسام شیوه‌های رذیلانه در خارج کشور به‌طور بی‌وقفه ادامه دارد که تیتروار به چند نمونه اشاره می‌شود:

۱- مشخص شده که سازمان مجاهدین خلق ایران اصلی‌ترین هماورد این رژیم طی این سال‌ها بوده و هست و خواهد بود و رژیم تنها عامل بقای خودش را فنای سازمان مجاهدین و مقاومت ایران می‌داند و به همین دلیل از هیچ توطئه‌یی در این زمینه فروگذار نمی‌کند.

۲-مشخص شده که سفارتخانه‌های رژیم همراه با انواع و اقسام مؤسسات پوششی به‌اصطلاح مذهبی و مساجد و انجمنهای فرهنگی و شرکتهای تجاری پوششی و خبرنگاران اطلاعاتی تدارک کننده مالی و سیاسی تسلیحاتی و جاسوسی در تمامی کشورهای جهان. مخصوصاً در آمریکا و اروپا هستند که با ادامه سیاست مماشات و سو استفاده از مصونیت دیپلماتیک، کارهای تروریستی و جاسوسی و صدور ارتجاع را پیش می‌برند.

۳-ابزارهای پیش برنده و عوامل آنها شامل بریده مزدوران خود فروش و عوامل ورشکسته سیاسی با اتیکت چپ و تحت عناوین عوام فریبی، هم‌چون فعال سیاسی، حقوق بشری، کار شناس، محقق و پژوهشگر، شاعر و نویسنده و خبرنگار و... ... غیرو هستند که با دریافت پولهای کلان به این مأموریت مشغول هستند. همان‌طور که در پرونده محاکمه تروریست دیپلمات فاش شد... این شبکه از طریق لابی‌های رژیم و دریافت پول کلان و با کمک مطبوعات و رسانه‌های شناخته شده علیه مقاومت به شیطان‌سازی مبادرت می‌کنند نمونه‌های اخیر از جمله اشپیگل و فرانکفورت آلگماینه در آلمان که با شکایت مقاومت ایران محکوم شدند، گویای این توطئه است.

۴-به خدمت گرفتن شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان در خارج از ایران از قبیل آیت‌الله بی.بی.سی، من و تو و... ... و تلویزیون وابسته به وزارت اطلاعات (میهن تی وی) همراه با رذیلانه‌ترین سانسور و جنگ روانی علیه مجاهدین و شورا با انواع ترفندها و مارکها از قبیل سکت، فرقه، همکاری با دشمن در عراق، بی‌عاطفه بودن، کیش شخصیت، نداشتن پایگاه مردمی، غیردموکراتیک، و دهها. . تهمت دیگر که در واقع صفات ضدبشری اخوندهای حاکم بر ایران است، که با فرافکنی و رذالت تمام آنها را به رشیدترین و آگاه‌ترین و فداکارترین انقلابیون در مقاومت نسبت می‌دهند و اما تمامی این ترفندها به یمن پایداری مقاومت سازمان‌یافته و مشروع مردمی و رشد آگاهی مردم ایران و وجدانهای بیدار بشری در جهان یکی پس از دیگری افشا شده و روسیاهی و لکه ننگ بر پیشانی مزدوران رژیم بر جای مانده است.

مقاومت ایران با تجربه بیش از نیم قرن مبارزه با دو دیکتاتوری شاه و شیخ و با پشتوانه مردمی چشمگیر، این توطئه‌ها را شکست داده و تا سرنگونی رژیم به مبارزه بی‌امان خود ادامه می‌دهد.

اکنون با توجه به شرایط عینی و موقعیت انقلابی موجود در میهن‌مان که بعد از قیام ۹۶ و ۹۸ کاملاً به چشم می‌خورد و روز بروز هم عمیق‌تر می‌شود، و با توجه به‌وجود کانونهای قهرمانان شورشی در سراسر میهن، بدون شک آخوندها محکوم به شکست هستند و آن روز دیر نیست.