فربد رضانیا: درخشش قیام سراوان و عربده‌های مزدوران نظام


حکومت آخوندی حکومت اراذل و اوباش، چاقوکش ها و قداره بندهاست.

این جانواران را بر أساس ظاهر میتوان به سه دسته تقسیم کرد، دسته ای ملبس به عبا و عمامه اند و برخی با یونیفورم سپاه و بسیج و اراذل و دسته سوم بعنوان لباس شخصی. هرچند این دسته بندی صرفًا ظاهریست و ماهیت شان در سرکوب و جنایت و ضد خلقی بودنشان تفاوتی با هم ندارند و همه آنها تمام تلاش شان را میکنند تا نظام سرپا بماند یعنی "حفظ نظام" و برای آن در ظاهر لباس های مختلف میپوشند و رنگ عوض میکنند، حسین شریعتمداری و محسن رضایی و قالیباف چند نمونه سرشناس از سردسته های این عناصر پلید هستند که متناسب با نقش شان برای سرکوب و غارت و چپاول  وحفظ نظام لباس عوض میکنند. مثلا یکی یونیفورم میپوشد و میشود فرمانده سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، یک میشود "دکتر" و "کارشناس" و "سردبیر"، اما هر وقت منافع نظام به طور جدی در خطر باشد لباس شخصی میپوشند و به گفته خود قالیباف، وسط خیابان میایند، نعره میکشند و چوب و چماق میزنند. و جنایت میکنند و همه مرزهای شناعت و رذالت را در می نوردند.
البته لباس شخصی پوشیدن این اراذل و اوباش از جنس تقیه کردن آخوندی و برای "حفظ نظام" است. پوشیدن لباس شخصی برای اینست که رژیم آخوندی بتواند در صورت لزوم جنایات خودش را به گردن "امت همیشه در صحنه" یا "دلواپسان" یا "نیروهای خودسر" بیندازد.
اما مردم ایران به خوبی میدانند و به ماهیت این اراذل و اوباش، سوا از اینکه چه اسمی روی خودشان بگذارند اشراف کامل دارند، که اینها مجریان "منویات مقام معظم رهبری" یعنی خامنه ای جنایتکار هستند. چند روز پیش بود سعید حجاریان که خود سالها از سردسته های چماقدارها و از بنیانگذاران وزارت اطلاعات است طی مصاحبه ای گفت: أصلا چیزی به اسم خودسر وجود ندارد و به وضوح گفت که همه اینها در ارگانهای مختلف رژیم سازماندهی شده اند و سرشان در بیت خامنه ای است.
مزدوران خامنه أی و عوامل دستگاههای اطلاعاتی رژیم در طی سالها به عبث تلاش کرده اند که با تغییر اسم و یا با ظاهرسازی وعوامفریبی مردم ایران و أفکار عمومی در جهان را فریب بدهند. و گاها کت شلواری پوشیده و کراواتی بزنند وبا اسامی "دکتر" و "کارشناس" و "تحلیل گر" و "نویسنده" خودرا قالب کنند. اما مردم ایران به راحتی و به وضوح وقاحت آخوندی را در هر شکل و شمایلی که باشد تشخیص میدهند، حال میخواهد أمثال زیباکلام و تاجزاده باشد و ادای "استاد دانشگاه" بودن در بیاورد و " آکادمیک" صحبت کند، یا مانند مزدورنفوذی ایرج مصداقی که در فضای مجازی نعره میکشد و کف بر دهان میاورد و "مرگ بر منافق" میگوید. برای مردم ایران روشن و آشکار است که همه این اراذل و اوباش سر در آخور "مقام عظمی ولایت" دارند و "منویات" او را اجرا میکنند.
در پی خیزش مردم قهرمان سراوان، نظام ولایت فقیه برای جلوگیری از سرایت قیام به سایر نقاط به سرعت اینترنت رآ قطع کرد تا از انتشار اخبار قیام جلوگیری کند. همزمان دستگاههای امنیتی از طریق رسانه ها یش دست به پنهان کردن واقعیت و پخش اخبار جعلی زدند. لباس شخصی های نظام از قبیل ایرج مصداقی هم به سرعت برای "اوجب وآجبات" به خدمت احضار شدند تا در یک کر هماهنگ نگذارند قیام شکل بگیرد و پایه های نظام فرو بریزد.
ایرج مصداقی در میمون تی وی ظاهر شد تا ساعتها، نعره کشان، کف بر دهان و "مرگ بر منافق" گویان مجری "منویات" ولایت فقیه باشد. مصداقی که مدتها ست در وحشت از سرنگونی تعادلش را از دست داده سعی کرد مردم را مرعوب کند و از "برخورد تند" نظام ولایت بترساند و با لحن لمپنی که در مکتب استادش لاجوردی آموخت گفت "اونی که میخواد از تو تظاهرات سراوان سرنگونی در بیاره آب تو هاون میکوبه".
مصداقی هم صدا با رسانه های دیگر رژیم سعی داشت القاء کند که این خیزش اصلًا سیاسی نبوده است و مردم به جان آمده سراوان أصلا خامنه أی جلاد و آدمکش را دوست دارند و برایش احترام قائل هستند. این مزدور پست گفت:
"به فیلم های سراوان توجه کرده اید؟ فرمانداری سراوان را مردم تسخیر کردند. شیشه ها را شکستند و میزها اینور آنور است صندلی ها را تیکه پاره کرده اند. اما عکس خمینی وعکس خامنه ای روی دیوار است مردم زیر آن ایستاده اند دست بهش نمی زنند. بروید عکس ها و فیلمها را نگاه کنید. ببینید بجای این تحلیل های صدمن یک غاز که بلد نیستم اما بروید به جامعه شناس ها رجوع کنید به روانشناس ها بگویید ببین تو خارج می شناسید؟ آدمهای مطمئن می شناسید؟ کانالهای مطمئن دارید؟ آدمهای فهمیده را پیدا کنید بروید بپرسید بروید آسیب شناسی کنید چرا اینطوریه؟ چرا مردم همه میز و صندلی ها را درب و داغان کرده اند شیشه ها را شکسته اند ولی برعکس جاهای دیگر عکس خامنه ای و خمینی را کاریش نمی کنند. و دست به آن نمی زنند.
اول و آخر نعره های مصداقی و کف به دهان آوردنش در میمون تی وی این بود که مردم سرآوان دنبال سرنگون کردن حکومت خامنه ای نیستند هیچ، حتی دلشان نمی آید عکس خامنه أی را پاره کنند. این "مجاهدین" و کانونهای شورشی هستند که دنبآل سرنگون کردن حکومت هستند. این "مجاهدین" هستند که تعدادی مردم بیگناه را گول میزنند و شایعه درست میکنند. اما چشم این مزدور نمی بیند که سپاه پاسدآران از زمین و هوا مردم را به گلوله می بندد بعد او میگوید این شایعه "مجاهدین" است. و گفته امام دجالش یعنی خمینی ملعون را بازنشخوار میکند که "خودشان، خودشان را شکنجه میکنند و میکشند.
از خمینی و خامنه أی در راس رژیم آخوندی چهل سال است که علیه سازمان مجاهدین خلق یاوه سرایی میکنند و به عبث در پی از بین بردن روح مقاومت در میان مردم ایران بوده اند. اما قیامها و شورشهای پیاپی مردم در سراسر ایران نشانه سقوط محتوم رژیم ولایت فقیه است.
تکرار یاوه سرایی های خمینی و خامنه أی توسط مزدور دون پایه لباس شخصی، مزدور نفوذی ایرج مصداقی جلو سرنگونی رژیم منحوس آخوندی را نخواهد گرفت. دستگاههای اطلاعاتی رژیم "مبالغ هنگفتی" برای عربده کشیدن های امثال مزدور نفوذی مصداقی علیه تنها آلترناتیو این رژیم یعنی مجاهدین و شورای ملی مقاومت می پردازند، اما باز هرروز ار انبوه رسانه های رنگ و وارنگ خود خود اذعان میکنند که این نعره کشیدن ها و کف به دهان آوردن ها برای فرار از سرنگونی "کافی نیست"(رهیافته وابسته به بیت خامنه ای). و باید بیشتر و بیشتر سینه چاک کرد وعربده کشید و حتی در شو و سناریو و طرح انفجار ویلپنت شاخه سیاسی و بیرونی و تبلیغی این عملیات را همراه با شیطان بنده در یک تلویزیون را بعهده گرفت تا اگر انفجاری انجام شد بگویند خودشان عامل انفجار بودند کما اینکه الان این حرف گشتاپو اطلاعات را بازنشخوار میکنند که سه نفر این تیم ترور و انفجار از خود مجاهدین بودند تا شاید کمی از بار این جنایت ضد بشری وتروریستی را کم کنند.
قیام مردم قهرمان سراوان طلیعه قیام در سراسر میهن اشغال شده مآست. زمان سرنگونی رژیم منحوس آخوندی به سرعت فرا میرسد و کارگزاران و مزدوران این رژیم چه با عبا و عمامه، چه در لباس شخصی و چه در لباس پلید پاسداری به دست عدالت سپرده خواهند شد.
درود بر کانونهای شورشی
درود بر رجوی