سی ان ان: براد شرمن عضو کنگره آمریکا : نباید به آخوندها امتیاز داد

براد شرمن عضو دموکرات کنگره آمریکا هشدار می دهد: معامله با رژیم ایران برسر زندانیان، راه به گروگانگیری بیشتر و ترغیب شبکه تروریستی و خریدهای غیرقانونی نظامی خواهد برد.

براد شرمن می گوید: ما در خوشحالی ۵ خانواده آمریکایی که زندانیانشان در ایران آزاد شدند شریک هستیم. اما با این معامله، رژیم ایران می تواند شبکه تروریستی و شبکه غیرقانونی خریدهای نظامی خود را گسترش دهد. آنها اکنون می توانند به افرادشان بگویند حتی اگر گیر افتادید، ما شما را بیرون می آوریم.
از میان ۷ نفری که دولت آمریکا ازاد کرده ۶ نفر از آنها قادر خواهند بود در آمریکا بمانند . آنها می توانند درگیر خریدهای نظامی بیشتری برای کمک به برنامه موشکی رژیم ایران بشوند، یا اینکه می توانند درگیر اقدامات تروریستی شوند. حتی اگر آنها هیچ کاری هم نکنند، شبکه تامین مالی تروریسم و شبکه تهیه غیرقانونی تکنولوژی موشکی و اتمی به این نتیجه رسیده حتی اگر گیر بیفتند، رژیم ایران می تواند آزادی آنها را بدست آورد.
این امر بسیار ارزشمندی برای رژیم ایران است. رژیمی که به کشتن صدها هزار نفر در سوریه و یمن کمک کرده است. رژیم ایران هم پیمان شماره یک بشار اسد است و هر هفته هزاران نفر را می کشد.
براد شرمن عضو دموکرات کنگره آمریکا می افزاید: اگر ما تحریمهای شدیدی علیه رژیم ایران اعمال می کردیم، افراد بی گناهی که آنها گرفته بودند آزاد می شدند.
در این صورت، ما مجبور نبودیم افراد گناهکاری را آزاد کنیم. افرادی که اکنون می توانند الهام بخش سایر بخشهای شبکه تروریستی و تامین نظامی رژیم ایران باشند.
ما باید نشان دهیم که گرفتن گروگانهای آمریکایی، راه به تحریمهای بیشتری می برد نه امتیازهای جدید.