تلگراف: گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس همزمان با چرخش ژئوپلیتیک در منطقه

در پاریس روز اول ژوئیه شورای ملی مقاومت یک گردهمایی با ۱۰۰ هزار پناهنده در خارج از کشور را برگزار خواهد کرد.

این گردهمایی توسط گلچینی از شخصیتهای سیاسی از سراسر جهان، و بخصوص بسیاری از شخصیت های ارشد از آمریکا نظیر جان بولتون و مدیر کل سابق اف بی آی و ژنرالهای ارتش امریکا که در عراق خدمت کردند، را شامل میشود.
آنها از دولت ترامپ میخواهند که از ایرانیانی پشتیبانی کند که میخواهند رژیم بنیادگرا، بی رحم، و تماما فاسد حاکم بر ایران را با یک رژیم دموکراتیک که بر اساس جدایی دین و مذهب برپا شده، جایگزین کنند. این شخصیتها بر این باورند، ائتلاف ترامپ بخش تعین کننده آپوزیسون رژیم ایران را شامل خواهد شد. و در این صورت، خاورمیانه مشکلات کمتری برای جهان ایجاد خواهد کرد.

تلگراف نتایج سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه را «یک چرخش ژئوپولیتیک قابل ملاحظه» و شکل گیری یک «ائتلاف مدل ناتو» علیه رژیم آخوندی توصیف کرده که همه اعضای آن معتقدند رژیم ایران کانون اکثر مشکلات خاورمیانه است.

تلگراف در مورد انتخابات رژیم و دور دوم آخوند روحانی نیز نوشت: «روحانی یک مجری کاملاً بیرحم است, کسی که از سال ۲۰۱۳ مسئولیت فروپاشی اقتصادی و آنچه را که عفو بین الملل ”اعدام های سرسام آور لگام گسیخته” و قتل و زندانی کردن بسیاری از مخالفین رژیم ایران را برعهد ه دارد, رژیم ایران به نسبت جمعیت دارای بیشترین درصد اعدام در جهان است.

قدرت واقعی در ایران در دست سپاه پاسداران است که تنها به خامنه ای پاسخگوست. سپاه نه تنها بیش از نیمی از اقتصاد ایران را کنترل میکند بلکه مسئول گسترش تروریسم در داخل و سراسر خاورمیانه است.

بالاترین حمایت را روحانی از غرب در توافق اتمی در دوران پرزیدنت اوباما و جان کری وزیرخارجه بدست آورد که با برداشته شدن بخشی از تحریم ها و آزاد کردن ۳۸ میلیارد پوند از سرمایه های مسدودشده ایران در غرب موافقت کردند.
اما تمامی این پول به جیب سپاه پاسداران ریخته شد، تا به حزب الله و دهها هزار مزدور اعزامی خود، که از اصلی ترین حامیان رژیم اسد در سوریه، برای فاجعه بی ثباتی یمن، و دخالتشان در عراق، پرداخت شود.

منابع معتبری از داخل ایران اسنادی را ارائه دادند که نشان می دهد چگونه در انتخابات ریاست جمهوری رژیم تقلب شده است».

تلگراف در باره کارزار تحریم نمایش انتخابات و فعالیتهای هواداران مجاهدین می نویسد: پوسترهای مشخصی خواهان تحریم انتخابات بود، که صدها هزار ایرانیان خارج از کشور در سراسر جهان را نمایندگی میکند، و در سراسر ایران دیده میشد.

 تلگراف- انگلستان: ۲۸ می ۲۰۱۷