رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا



 تب و تاب انتخابات آمریکا در ایران از ماهها قبل از این، از طریق روزنامه ها و سایتهای حکومتی بالا گرفت.

روزنامه «مشرق»، ۱۹مرداد۹۹، نوشت: «ستادهای انتخاباتی "جو بایدن" در ایران راه اندازی شد» با «رؤیای ایرانی آبان ۹۹»:


   روزنامه «سازندگی»، متعلّق به «حزب کارگزاران سازندگی» به دبیرکلّی «غلامحسین کرباسچی»، در شماره ۵ مرداد۹۹ نیز در گزارشی با عنوان «بازگشت به برجام، عبور از براندازی» نوشت: «در سند ۸۰ صفحه یی مانیفست انتخاباتی دموکرات ها، که توسّط هیأتی ۱۵ نفره از یاران "بایدن و سندرز" تهیّه شده است، لیبرالهای آمریکایی تعهّد کرده اند به برجام بازگردند و از براندازی جمهوری اسلامی ایران دست بردارند».

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا

  روزنامه «مشرق» ۱۹مرداد۹۹، در ادامه گزارش «ستاد انتخاباتی دموکراتها»، نوشت: «متأسّفانه علی¬رغم همصدایی آشکار دموکراتها و جمهوری خواهان آمریکایی، طیف غربگرا به ستاد انتخاباتی دموکراتها بدل شده اند. این رفتار، مسبوق به سابقه است. اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا نیز با شور و شعف بسیار از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها، حمایت ‌کردند.
کار به جایی رسید که یک روزنامه اصلاح طلب از هول حلیم به داخل دیگ افتاد و [پیش از اعلام نتایج انتخابات] در یک گاف رسانه‌ یی، پیروزی هیلاری کلینتون را به عنوان تیتر اصلی خود کار کرد!

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا

  طیف غربگرا در پی آن است تا با جازدن "ترامپ به عنوان یک استثناء" در ساختار حاکمیّتی آمریکا، استکبارستیزی را به ترامپ ستیزی تقلیل دهد»...
 چشم امید به پیروزی بایدن نیست، به شکست ترامپ است. صحبت از دیو و دلبر نیست؛ امّا خروج ترامپ از کاخ سفید و احیای برجام می تواند بر اقتصاد ایران و بازگشت امید تأثیر گذارد، ولو ترامپ زمین سیاست را مین گذاری کرده باشد».

 «ترامپ، به عنوان یک استثناء»!
 از پیروزی جیمی کارتر، از رهبران حزب دموکرات آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری روز ۱۳ آبان ۱۳۵۵ (۴نوامبر۱۹۷۶) تا پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات سراسری ۸نوامبر۲۰۱۶، بر هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، سیاست جاری آمریکا بر حمایت از رژبم خمینی و خامنه ای و تقویت این نظام ارتجاعی و چپاولگر و آزادی کش، در برابر نیروهای آزادیخواه و «برانداز» آن رژیم (به ویژه سازمان مجاهدین خلق) بوده است و این سیاست رذیلانه تا ریاست جمهوری دونالد ترامپ، بی وقفه، ادامه داشت. در زمان طولانی نزدیک به چهل ساله، چه دموکراتها و چه جمهوری خواهان در آمریکا، هیچگاه دست از پشتیبانی این رژیم سفّاک و ایران بربادده، برنداشتند و جلو نقض وحشتناک حقوق بشر و چپاولگری خانمان برانداز این رژیم ضدّایرانی و ضدّبشری، در ایران و دخالتهای تجاوزکارانه و تروریستی اش در کشورهای منطقه و جهان سدّ و راهبندی ایجاد نکردند.
 سیاست حزب دموکرات، به ویژه در دوران نفوذ گسترش یابنده حکومت شوروی در کشورهای پیرامون آن، تقویت ارتجاع مذهبی از نوع خمینی و طالبان بوده است، برای ایجاد سدّی نفوذناپذیر در برابر گسترش نفوذ شوروی در سرزمینهای همجوار آن. این سیاست پس از آن نیز ادامه یافت.
 خانم هیلاری کلینتون چند سال قبل در ویدئویی که در فضای مجازی انتشار یافت، گفته بود طالبان را ما به وجود آوردیم که نفوذ شوروی را در افغانستان سدّ کنیم و افشای ایمیلهای وزارت خارجه دوران تصدّی او بر این وزارتخانه، که چند هفته پیش منتشرشد، روشنگر این است که این وزارتخانه و همدستانشان با کمک قاسم سلیمانی و تروریستهای تحت فرمان خامنه ای در عراق و سوریه، داعش را به جان مردم منطقه افکندند تا ریشه هرگونه آزادیخواهی و بیگانه ستیزی را در این کشورها بخشکانند.


 ***


 در این چند ده سال، پاسداران سفّاک خلیفه ارتجاع (خمینی و خامنه ای) ایران و عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن را به ویرانه یی تبدیل کردند و هر بلا و مصیبت فراتر از طاقت انسان را بر سر مردم این کشورها آوارکردند و آمریکا و اروپا هیچ سدّ و راهبندی دربرابر این همه کشتار و چپاول و ویرانگری برپانکردند. حتّی در برابر انفجار وحشتناک مقرّ تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در بیروت در روز ۲۳ اکتبر۱۹۸۳، که به کشته شدن ۲۴۱ تفنگدار نیروی دریایی آن کشور انجامید، نه تنها اقدام کارسازی نکردند بلکه پس از این حمله مرگبار، که از آن به عنوان «بزرگترین انفجار غیرهسته یی که تا کنون در جهان رخ داد، توصیف می شود، که نیروی آن معادل ۱۵ تا ۲۱هزار تن تی.ان.تی بود»، تسلیم وار، عقب نشستند و نیروهایشان را از لبنان خارج کردند. با این که محسن رفیقدوست، رئیس تروریست وقت سپاه پاسداران اعلام کرده بود که «هم تی.ان.تی و هم ایدئولوژی انفجاری که ۴۰۰افسر و سرباز آمریکایی را در مقرّ فرماندهی تفنگداران آمریکا در بیروت به جهنّم فرستاد، از ایران رفته بود» (روزنامه «رسالت»، ۳۰تیرماه ۱۳۶۶ (۲۰ژوئیه۱۹۸۷).


 ***


 در این دوران تقریباً چهل ساله یی که سیاست مماشات آمریکا، از سوی هر دو حزب حاکم، چه دموکرات و چه جمهوریخواه، و همتایان اروپایی شان، با رژیم تروریست پرور و آزادی کش و دزد و غارتگر خلیفه ارتجاع، جاری بود، آمریکا برای رجّاله ها و رجّاله زادگان نظام ولایت آدمکشان، «مدینه فاضله» و مأمن آسایش و شادخواریهای آنها شده بود. شعارهای «مرگ بر آمریکا»ی خمینی و کَبّاده کشان نظامش، تنها و تنها برای فریب ذهنهای ساده نگر و ناآگاهی بود که خمینی و خامنه ای را تجسّم بخش رؤیاهاشان می دیدند یا از ریزه خوران درگاه ولایت بودند، امّا امروز بعد از تجربه خونبار چهل و دوساله، تشت آن دجّالگریهای مزوّرانه از بامهای قاطبه مردم ایران فروافتاده و در نگاهشان، «مشت رسوایان واشده است».


***


 در این چهل و دو ساله مسندنشینی خلیفگان ارتجاع، تنها و تنها ترامپ بود که راه رئیسان جمهوری دموکرات و جمهوریخواه را در حمایت از رژیم سرکوبگر و تروریست پرور و آشوبگر در ایران و منطقه و سراسر دنیا، ادامه نداد و در برابر تاخت و تازهای تروریستی و تجاوزکارانه رژیم سفّاک خلیفه ارتجاع در کشورهای همجوار ایران و سراسر دنیا سدّ و مانع برپاکرد. عشق شدید خامنه ای و باندهای پادر گل مانده نظامش به «جو بایدن» و حزب دموکرات آمریکا، و خشم و نفرتشان از دونالد ترامپ، از این منظر، قابل فهم است.



 تصویرهای افشاگر


 این شما و این تصویرهای شادخواران نظام غرقه در جور و جنایت در کشور «شیطان بزرگ» که «دو هزار سال است که ما را استعمار کرده است»!

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا



  تارنمای «تابناک»، ۱۴تیر۱۳۹۷: «حجّت الاسلام مجتبی ذوالنّور، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، [و عضو کمیسیون امنیّت ملی و سیاست خارجی مجلس] در گفت و گو با روزنامه "اعتماد" گفت: «وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به ۲۵۰۰ نفر از ایرانیان تابعیّت اعطاکرد و برخی آقایان و مسئولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزء این ۲۵۰۰نفر باشند».


***


 درباره «ماجرای عجیب گرین کارت گرفتن آقا تهرانی»: «غلامرضا انبارلویی در یادداشتش در سایت "الف"[متعلق به احمد توکّلی]، "با اشاره به متن سوگندنامه مرتبط با گرین کارت، گفته بود که داشتن گرین کارت یعنی قسم خوردن برای این که هنگامی که قانوناً لازم باشد برای دفاع از ایالات متّحده تفنگ به دست خواهم گرفت» («خبر آنلاین»، ۱۴بهمن ۱۳۹۸).

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا


 
***

 

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا

 
 معصومه ابتکار، معاون حسن روحانی در امور زنان و «شازده»پسرش در کنار اوباما با خنده های ملیح!
 معصومه ابتکار، از دانشجویان «خط امام» تسخیرکننده سفارت آمریکا در تهران بود و با یک کلاشنیکف در دست، از «لانه جاسوسی آمریکا» (سفارت آمریکا در تهران) حفاظت می کرد.

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا
(معصومه ابتکار: دیروز و امروز)

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا

   خلیفه ارتجاع و اوباش صادراتی اش به آمریکا، هنوز نتوانستند «کاخ سفید را حسینیّه کنند»، امّا، به جایش سفارت آمریکا در تهران را به حسینیّه تبدیل کنند.

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا


(تارنمای «فرارو، ۲۹مرداد۱۳۹۹): «امروز مراسم افتتاحیّه حسینیّه در سفارت سابق آمریکا (لانه جاسوسی) برگزارشد».
 حسن عباسی از به اصطلاح «استراتژیستهای اصولگرا»ی نظام): «تسخیر سفارت آمریکا کمتر از حسینیّه شدن کاخ سفید نیست».
 گماشتگان برونمرزی خلیفه ارتجاع اگر نتوانستند کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنند، به جای آن در برابر کاخ سفید نماز جماعت بر پاکردند و مراسم عاشورا را با «عَلَم و کُتَل» در آنجا برگزار کردند و غذای نذری میان «مردم محروم و ستمدیده» پیرامون کاخ سفید، تقسیم کردند و در مراسم عاشورا در لُس آنجلس (کالیفرنیا)، در برابر چشمان از حدقه درآمده رهگذران، مراسم خونفشان قمه زنی برپاکردند:

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا


 «صدای آمریکا»، بلندگوی مماشاتگران، با سر قمه دار معرکه، «حجّت الاسلام سید محمد هدایتی، دبیر کلّ جمعیّت روحانیون سنّتی ایران معاصر» مصاحبه کرد و با این دوست نوازی، خلیفه سفّاک ارتجاع، پاسداران ایران سوز و آدمکش و سرجلادان و اوباش «ایران اوین» را دلشاد کرد.
 

رژیم آخوندها و تب و تاب انتخابات آمریکا



کلام آخر


 پیام مسعود رجوی، مسئول شورای ملّی مقاومت ایران:
 «تمام محاسبات و سرمایه‌گذاری خامنه‌ای و روحانی و ظریف بر روی انتخابات آمریکا و کنار رفتن ترامپ است، امّا موقعیّت انقلابی و بحران سرنگونی، که لرزش‌های آن مانند دوران پایانی رژیم شاه مجلس ارتجاع را فراگرفته، امان نمی د هد. سرنگونی محتوم استبداد دینی با ترامپ و بی ترامپ، در تقدیر و بر عهده خود ما و مردم ما و شورشگران در ارتش آزادی است».