حامیان مقاومت در استکهلم نوروز باستانی را گرامی داشتند

مراسم جشن عید نوروز سال 1389 در استکهلم توسط پشتیبانان مقاومت ایران و ایرانیان آزاده برگزار گردید. در این جشن پرشور که جمع کثیری از ایرانیان و حامیان مقاومت و شهروندان سوئدی در آن شرکت داشتند، سفره هفت سین بسیار زیبایی چیده شده بود که توجه همگان را به خود جلب نموده بود.
تصاویر رهبری مقاومت در کنار سفره هفت سین، ابهت ویژه ای  به آن بخشیده بود. برگزار کنندگان برنامه توضیحاتی در باره  این سنت دیرپا و بالاخص سفره هفت سین به دوستان سوئدی شرکت کننده می دادند که مورد توجه آنها قرار می گرفت. همچنین در قسمتی از این مراسم، تاریخچه کوتاهی از نوروز برای شرکت کنندگان قرائت گردید.
علاوه بر صرف شام و غذاهای مخصوص نوروزی، برنامه های هنری متنوعی نیز برای حضار اجرا گردید از جمله نواختن پیانو و خواندن آواز توسط هنرمند جوان، بهادر که با تشویق شرکت کنندگان روبرو شد. در قسمت دیگر برنامه های سرگرمی از جمله مسابقه لوتری برگزار گردید که برنده آن خانم آنیتا، از دوستان خوب سوئدی حامی مقاومت ایران بود.
جشن عید نوروز پس از شام با رقص و پایکوبی ادامه یافت و تمامی شرکت کنندگان با آرزوی برقراری آزادی و رهایی از شر دیو پلید آخوندی حاکم بر میهن، به استقبال بهار رفتند.