کارزار اشرف نشانها در هلند، استرالیا و سوئد علیه رژیم تروریستی و چپاولگر آخوندی در ایران

ایرانیان آزاده وهواداران مقاومت ایران روزهای جمعه ۲و شنبه ۳ نوامبر ۱۱ و ۱۲آبانماه ، در محکومیت  اعمال تروریستی رژیم جنایتکار آخوندی دراروپا  و حمایت از اعتصاب اقشار مختلف مردم ایران در اعتراض به سرکوب و چپاول رژیم ضد ایران و ایرانی آخوندی، در لاهه در هلند، سیدنی در استرالیا و استکهلم و یوتوبوری سوئد  تظاهرات کردند.

آمستردام - هلند

گرامیداشت خاطره مجاهد صدیق آرش غلامپور در هلند

سیدنی- استرالیا

روز جمعه ۲ نوامبر، تظاهراتی در محکومیت اعمال تروریستی رژیم ملایان در مقابل دفتر مرکزی وزارت خارجه استرالیا در سیدنی با حمایت انجمن دفاع از آزادی و حقوق بشر در ایران و کمیته حامیان دموکراسی در ایران برگزار شد.
آقای پیتر مورفی رییس کمیته استرالیایی‌های حامی مقاومت و دموکراسی در ایران، سخنانی ایراد نمود و بر محکومیت فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا و سراسر جهان علیه مخالفان ایرانی تأکید کرد. ایشان درسخنان خود اعمال تروریستی رژیم ایران و همچنین اعمال جاسوسی و بمب‌گذاری عناصر این رژیم را در اروپا علیه مقاومت ایران و دیگر ایرانیان مخالف ملاها را به‌شدت محکوم کرد و از دولت استرالیا خواستار موضع‌گیری سریع در محکومیت این اعمال و همچنین خواهان تصمیمات سخت‌تری علیه رژیم جنایتکار ملایان در ایران شد.
در پایان شرکت‌کنندگان در این تظاهرات بیانیه‌ای در محکومیت اعمال تروریستی رژیم ایران به دفتر وزارت خارجه استرالیا در سیدنی تحویل دادند. در این بیانیه اعمال تروریستی جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال حکومت ملایان به‌شدت محکوم‌شده و شرکت‌کنندگان در این تظاهرات به دولت استرالیا خواسته‌های خود را به شرح زیر اعلام نمودند:
١. بستن سفارت رژیم جنایتکار ملاها در استرالیا.
٢. اخراج مأموران وزارت اطلاعات و عناصر تروریستی سپاه قدس از استرالیا.
٣. بستن شماره‌ حساب‌ها و فعالیت‌های مالی و بانکی سردمداران و عناصر تروریست رژیم در استرالیا.

استکهلم - سوئد

یوتوبوری- سوئد

گرامیداشت خاطره مجاهد صدیق آرش غلامپور در یوتوبوری سوئد