انتقال یک گروه از مزدوران اطلاعات و نیروی قدس به لیبرتی

انتقال یک گروه از مزدوران اطلاعات و نیروی قدس برای دومین هفته متوالی به لیبرتی
تحت عنوان خانواده مجاهدین توسط سفارت رژیم ملایان و ماموران کمیته سرکوب

روز گذشته، سه شنبه اول اردیبهشت 1394 برای دومین هفته متوالی ماموران کمیته سرکوب اشرف یک گروه از مأموران وزارت اطلاعات رژیم ایران و نیروی تروریستی قدس را تحت عنوان خانواده ساکنان لیبرتی به ایستگاه پلیس کمپ بردند. این مأموران که سفر به عراق واقامتشان توسط سفارت رژیم در بغداد سازمان داده شده است، برای رفتن به لیبرتی باید از چندین نقطه بازرسی عبور میکردند که تنها با کمک نیروهای امنیتی عراقی امکانپذیر است.
بر اساس گزارشهایی که از داخل رژیم رسیده است بیشتر افراد گروهی که روز گذشته به لیبرتی منتقل شدند وابستگان یک مامور شناخته شده اطلاعات بنام قربانعلی حسین نژاد بودند و شامل آذر (مونا) حسین نژاد و همسرش محمد فرجیان، الناز حسین نژاد و زن دیگری از بستگان آنها می شدند.
مزدور قربانعلی حسین نژاد در ماههای قبل از قتل عام 10 شهریور 1392 در اشرف بارها به همراه ماموران عراقی به اشرف رفت. آنچنانکه در اطلاعیه دبیرخانه شورا آمده است این مزدور  در 3 مهر 1391 به همراه 8 تن مزدور دیگر به اشرف رفتند و « در میدان لاله با کمک نیروهای عراقی به سنگ پرانی به سمت ساکنان پرداختند که بر اثر آن مجاهد خلق حسن جباری از ناحیه سر وگردن مورد اصابت قرار گرفت و مجروح شد» (عکس ضمیمه است). حسن جباری جزو 52 مجاهد خلقی بود که در قتل عام 10 شهریور در اشرف به شهادت رسید.
اطلاعات ملایان این مزدور را برای شکنجه روانی و جداسازی دخترش «زینب» از اعضای مجاهدین خلق مستقر در لیبرتی به کار گرفت او در 21 اکتبر 2012 در نامه به دبیرکل و یونامی و کمیساریای عالی پناهندگان نوشت: من در 17 اکتبر بدلیل دروغهای قربانعلی حسین‌نژاد توسط کمیساریای عالی پناهندگان به مصاحبه فراخوانده شدم. او مدعی شده بود «دخترم زینب نزد مجاهدین گروگان گرفته شده‌است. من به کمیساریا گفتم این همان اتهامات دروغین وزارت بدنام اطلاعات است ....از آنجا که قربانعلی حسین‌نژاد، اکنون به‌عنوان مزدور و عامل وزارت اطلاعات عمل می‌کند، مطلقاً هیچگونه ارتباط و  تماس تلفنی با او را تا آخر عمر نمی‌پذیرم».
مجاهد خلق زینب حسین نژاد در نامه دیگری در 12 ژانویه 2015 به کمیساریای عالی پناهندگان نوشت: از زمانی که ”پدرم ...خود را به وزاررت اطلاعات فروخت” من ” هدف شکنجه روانی هستم... او خواهرم را که در ایران زندگی می کند به کمک اطلاعات اخوندها برای اذیت و آزار من به کار گرفته است. یکی از کارهایی که اطلاعات به وسیله و یا به اسم خواهرم آذر حسین نژاد انجام می دهد مقاله های را روی سایتها وزارت اطلاعات علیه من و سازمان مجاهدین می گذارد”. وی افزود ”در زمستان 2013با کمال تعجب به من خبر رسید که خواهرم ... به ایستگاه پلیس لیبرتی آمده و میخواهد مرا ببیند. این بسیار غیر عادی بود، چرا که هیچ خانواده ای مجاز به آمدن به لیبرتی ... نبود. از طرف دیگر خواهرم ... هیچ وقت حاضر به آمدن به بغداد و اشرف نشده بود. ... یسیار مشکوک بود، علیرغم همه تردیدها به ایستگاه پلیس رفتم اما متوجه شدم او در همین فاصله کوتاهی که ... من به محل رفتم او از ایستگاه پلیس برده شده است. این جا بود که یقین کردم فرستادن او به لیبرتی بخشی از یک توطئه اطلاعات علیه من و سازمان مجاهدین بوده است».
حضور مزدوران قدس و وزارت اطلاعات در تعارض آشکار با یادداشت تفاهم امضا شده بین ملل متحد و دولت عراق در 25 دسامبر 2011 و نقض صریح قانون بین المللی پناهندگی و کنوانسیون منع شکنجه و بسیاری از معاهدات بین المللی است. نماینده ویژه دبیرکل در 15 فوریه 2012، قبل از انتقال اولین گروه از ساکنان از اشرف به لیبرتی در یک نامه رسمی به ساکنان نوشت: «در رابطه با نگرانی شما پیرامون حضور هرگونه نیروی خارجی در کمپ لیبرتی دولت عراق به ما اطمینان داده است که هیچگونه حضور خارجی در کمپ لیبرتی نخواهد داشت.
در 15 اکتبر 2012 در پی نامه اعتراضی نماینده ساکنان لیبرتی در مورد انتقال مزدوران رژیم به کمپ لیبرتی، معاون نماینده ویژه دبیر کل در عراق نوشت: ”مقامات عراقی چنین موضوعی را قاطعانه رد کرده اند.... مضافا بر این من به شما اطمینان میدهم که یونامی با اطمینان مطلق هیچ کسی را به هیچ عنوان اجازه نمیدهد به کمپ لیبرتی دست یابد”.
مقاومت ایران ضمن هشدار  در مورد حضور مجددا این مزدوران در اطراف کمپ لیبرتی و به راه انداختن یک شکنجه روانی دیگر که زمینه ساز حمام خون جدیدی در لیبرتی است و با یادآوری تعهدات مکرر و مکتوب دولت آمریکا و ملل متحد نسبت به سلامت و امنیت ساکنان کمپ لیبرتی، به اقدام فوری برای جلوگیری از هرگونه تحرکی از سوی رژیم ایران و عوامل و مزدوران آن در اطراف کمپ لیبرتی تحت هر عنوانی فرا می خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران-پاریس
2 اردیبهشت 1394 ( 22 آوریل 2015 )



مجاهد خلق حسن جباری- 3 مهر 1391

-----------------------------------------------------

مزدوران در کنار لیبرتی-اول اردیبهشت 1394

-----------------------------------------------------------------------

همکاری قربانعلی حسین نژاد با نیروهای عراقی در جاسوسی علیه مجاهدین
اشرف-24 سپتامبر 2012

همکاری با مزدوران نقابدار نیروی تروریستی قدس


لو دادن اطلاعات مربوط به اشرف به حیدر عذاب ماشی قاتل ساکنان اشرف

( در حملات ژوییه 2009 و آوریل2011)


کمپ لیبرتی (2012 آوریل 25)- دیدار مخفیانه
 و همکاری با صادق محمد کاظم، قاتل شناخته شده ساکنان اشرف،
که توسط دادگاه ملی اسپانیا  تحت پیگرد قانونی قرار دارد