اذعان وزیر اطلاعات رژیم: تمامی وزیران کابینه روحانی از پاسداران، مأموران اطلاعات و دژخیمان قضاییه هستند

روز دوشنبه 2شهریور 94 آخوند محمود علوی، وزیر اطلاعات کابینه روحانی اذعان کرد که تمامی وزیران کابینه روحانی از پاسداران، ماموران وزارت اطلاعات، دژخیمان قضاییه و آمران و عاملان سرکوب و جنایت در دوران حاکمیت نظام ولایت فقیه هستند.

وی در گفتگو با تلویزیون شبکه 1 رژیم گفت: «وزرایی هم که ایشون (روحانی) انتخاب کردند نوعا کسانی هستند که یا خاستگاهشون سپاه پاسداران است یا اعضای شورای مرکزی جهاد سازندگی (یک ارگان سرکوب وابسته به پاسداران) یا اینکه از نهادهای انقلابی دیگه از دستگاه قضائیه، از بین سربازان گمنام امام زمان (اسمی که رژیم برای وزارت اطلاعات به کار می برد) ... هستند این ترکیب باعث شده که یک ترکیب پایبند به آرمانها  به وجود آورده است ...
مقاومت ایران در روز 13مرداد 1393 پس از معرفی کابینه روحانی ضمن افشای سوابق هر یک از وزیران او گفت: «اعضای کابینه آخوند روحانی که به مجلس رژیم معرفی شدند همه از بالاترین مقامات رژیم در سه دهه گذشته هستند که بیشترین نقش را در جنگ، سرکوب و صدور تروریسم و بنیادگرایی داشته اند و هیچکس خارج از کارگزاران رژیم آخوندی در 34سال گذشته در آنها دیده نمیشود».
آخوند علوی در اثبات سرسپردگی کابینه روحانی به خامنه ای گفت: «به دلیل ارزش رهنمودهای[خامنه ای] این دولت هر روز که از عمرش گذشته پیوندش با مقام معظم رهبری محکمتر و مستحکمتر شده است». وی در عین حال در یک دهن کجی به خامنه ای که تا کنون بارها خودش را از جزییات تواقق اتمی بی اطلاع نشان داده، گفت: «ما جزئیات مذاکرات و صورت مذاکرات رو در کوتاهترین فرصت» برای خامنه ای می فرستادیم ... و او «با استحضار از آنها مذاکره کنندگان رو افراد متدین و متعهد و توانمند و شجاع و امین خطاب» کرد.
سخنان وزیر اطلاعات روحانی نشانگر آن است که «میانه روی و اعتدال » در فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران چیزی جز یک توهم نیست و ژستهای روحانی چیزی جز تلاش برای کسب سهم بیشتری از قدرت و چپاول سرمایه های مردم ایران نیست.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
3شهریور 1394 (25 اوت 2015)