مریم رجوی: من همه مسلمانان را فرا می‌خوانم که جنایات تروریستی در پاریس را محکوم کنند

از جانب مردم و مقاومت ایران برای آزادی و دموکراسی، حملات تروریستی و قتل عام مردم بی‌دفاع در پاریس را قویاً محکوم می‌کنم. این حمله را که مصداق جنایت علیه بشریت است، به رئیس‌جمهور، دولت و مردم فرانسه تسلیت می‌گویم و با مردم فرانسه به‌ویژه خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی می‌کنم. قلب ما امروز با شما، ملت فرانسه است.

مردم ایران که ۳۷ سال است تحت حاکمیت دیکتاتوری مذهبی و تروریستی آخوندی، یعنی پدرخوانده داعش قرار دارند، داغ و تلخی این جنایتها را در عمق وجود خود حس می‌کنند و مردم فرانسه و احساساتشان را در این لحظات سخت ‏کاملاً درک می‌کنند و با شما همدردند.

مردمی که همین دو هفته پیش ۲۴ تن از بهترین فرزندان بی‌سلاح و بی‌دفاعشان را در حمله موشکی عوامل این رژیم، به کمپ لیبرتی در عراق، از دست دادند.
امروز وجدان بشریت در شوک و ناباوری و حیرت فرو رفته است که چگونه می‌توان تحت نام خدا و دین چنین جنایتی را مرتکب شد. بنیادگرایی تحت نام اسلام چه در لباس شیعه و ولایت فقیه، و چه در لباس سنی و داعش و جنایات ضدبشری آنها، هیچ ربطی به اسلام ندارد. همچنان‌که باید حساب فاشیسم دینی حاکم بر ایران و جنایاتش از جمله ۱۲۰ هزار اعدام سیاسی، گروگانگیری، صدور تروریسم از آرژانتین تا کشورهای اروپایی تا خاورمیانه و کشورهای آسیایی و آفریقایی را باید از حساب اسلام و مردم  ایران جدا کرد. این یک رویکرد ضروری برای منزوی کردن بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام است.
این پدیده شوم در هر کجا که باشد، دشمن صلح و بشریت است.
از همین رو، من همه مسلمانان، همه رجال دین، چه سنی و چه شیعه را فرا می‌خوانم که قویاً این جنایت را محکوم و در مقابل افراطی‌گری تحت نام اسلام، ایستادگی کنند و اجازه ندهند که عملکرد این تروریستهای جنایتکار به حساب اسلام و مسلمانان گذاشته شود.
رژیم اسد و حامی اصلی آن، رژیم حاکم بر ایران، با کشتار ۳۰۰هزار نفر و آواره کردن بیش از نیمی از مردم سوریه، منبع اصلی تغذیه سیاسی و اجتماعی داعش است. تا این دیکتاتوری تحت حمایت فاشیسم دینی حاکم بر ایران در دمشق حکومت می‌کند، داعش به حیات خود ادامه می‌دهد و صدور حمام خون از خاورمیانه به اروپا ادامه می‌‌یابد.
متقابلاً آخوندهای حاکم بر ایران که خود را سودبرنده این جنایات می‌دانند، در منتهای وقاحت، مقصر این حمله را خود فرانسه جلوه می‌دهند. آنها مطابق آن چه امروز در خبرگزاری رسمی سپاه پاسداران منتشر کرده‌اند، خواستار آنند که فرانسه بر اثر کشتار ۱۳ نوامبر از قاطعیت علیه دیکتاتوری اسد دست بردارد و به جای آن «به هماهنگی با کشورهای اسلامی» یعنی با آخوندهای حاکم بر ایران، رو بیاورد.
در چنین شرایطی پافشاری و اعمال قاطعیت در مورد برکناری بشار اسد و حل بحران سوریه که فرانسه همیشه بر آن، تاکید کرده، بیش از ‍ پیش، ضروری است. تجربه نشان داده است که قاطعیت در قبال تروریستها، مؤثرترین و تنها شیوه صحیح و اصولی است.
با عمیق‌ترین همدردیها ‌ نسبت به ملت داغدار فرانسه از صمیم قلب برای نجات مجروحان دعا می‌کنم.‏