ابراز وحشت آخوند خاتمی از خطر متلاشی شدن تمامیت رژیم پس از زهر خوران اتمی

در اولین نمایش جمعه سال جدید،آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه ای در تهران به تکرار حملات خامنه ای در سخنرانیش در مشهد علیه باند رفسنجانی و روحانی پرداخت و از خطر متلاشی شدن تمامیت رژیم به خاطر پیامدهای زهر اتمی ابراز وحشت کرد.

وی گفت:‌ «آقا فرمودند ۶۰ درصد بنگاههای تولیدی یا تعطیل شده, یا با ظرفیت کم کار می کنند. این قلم قلم وحشتناکی است...
یک جوری وانمود کردند, وانمود می کنند اگر برجام حل شد, کشور گلستان می شود. فتح الفتوحی صورت گرفته, این خیلی این آب نبات مزه کرده, برجام2, برجام3, برجام4, چه خبره آقاجون. این خبرها نیست ببینید چه خبره, کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا چه اهانت ها به ملت می کنند؟ یکیشون می گوید که اولین کاری که من می کنم, این قرارداد را ریزریز می کنم. تحریمهای جدید شنیدید تو خبرها هست...
چی شوروی سابق را متلاشی کرد؟ یکیش همین نگاه بود. این نگاه که اگر با غرب کنار بیاییم همه مشکلاتمون حل میشه, دیدیم به چه روزی افتادند.
اونها که تفکر آنچنانی دارند, از تشر آمریکا می ترسند, بنده در جریان بودم روزهای قضایای هسته یی در هیات رئیسه خبرگان, بعضیها را وحشت گرفته بود آمریکا چنین چنان, رفتار اینچنینی دارد».
امام جمعه خامنه‌ای در تهران، به بهره برداری از جنایات تروریستی داعش بروکسل پرداخت و ازسوی رژیم پدر خوانده داعش، بلژیک و فرانسه و دیگر کشورهای غربی را مورد حمله قرار داد. وی گفت: «اما حرف دوم در رابطه با عملیات تروریستی در بروکسل هست. حرفمون با غرب اینه, از نگاه شما تروریسم خوب و بد داریم. اگر تروریسم رفت در سوریه آدم کشت, تروریسم خوبیه, کمکش هم می کنند. اما اگر این تروریست آمد فرانسه, دیگه این تروریست بده. آمد به بلژیک این تروریست بده. این نگاه بدتر از اون بمبگذاری است. این نگاه بدتر از اون انفجاره».