ادامه حملات باند خامنه ای علیه رفسنجانی و روحانی، طرح مجدد بازگشت رفسنجانی به نمایش جمعه، موضوع بحران های راس نظام

طرح مجدد بازگشت رفسنجانی به نمایش جمعه رژیم از یک سو و ادامه حملات باند خامنه ای علیه رفسنجانی و روحانی به خاطر زهر اتمی، موضوعات محوری بحران در رأس حاکمیت درمانده آخوندهاست.

درحالی که خامنه ای از روز اول سال جدید با شدت تمام و به استفاده از امام جمعه هایش رفسنجانی را به باد حمله گرفته است تاشکست فضاحت بار خود را در نمایش انتخاباتی بالانس کند، بخشی از آخوندهای حکومتی به تعریف از رفسنجانی می پردازند.
به دنبال اظهارات آخوند آخوند غرویان که اعلام کرد، رفسنجانی برای ریاست خبرگان رقیبی ندارد، آخوند رضا اکرمی از اعضای باند جامعه روحانیت، با تمجید از رفسنجانی و موقعیت وی در رژیم، خواستار بازگشت هرچه سریع‌تر رفسنجانی به نمایش جمعه تهران شد.
آخوند اکرمی در همین حال نسبت به کسادی نمایش جمعه‌های رژیم هشدار داد و گفت در شرایط عادی، جمعیت بسیار اندکی به نماز جمعه تهران می‌روند که این جمعیت اندک با توجه به جمعیت ۱۰میلیون نفری تهران، متناسب نیست.

در همین حال، مشاور رفسنجانی اعلام کرد که فعالیتهای مجازی وی در شبکه‌های اجتماعی به حالت تعلیق درآمده است. انتشار یک جمله از رفسنجانی در توئیتر وی در مورد برنامه موشکی رژیم موجی از حملات خامنه‌ای و مهره‌هایش را به همراه داشت که هم‌چنان ادامه دارد.

نیروی تروریستی قدس با درج مطلبی با عنوان «رابطه توئیت و ادعای تقلب» نوشت: رفسنجانی باز خاطره تعریف می‌کند که موشک را او از صفر شروع کرده است... بر فرض که توئیت را تکذیب کردید با مواضع دشمن شادکن هر روزه چه می‌کنید؟ (تسنیم)
هم‌چنین باند خامنه‌ای، تعریف و تمجیدهای آخوند روحانی و این گفته وی را که اگر برجام نبود یک بشکه نفت هم نمی‌توانستم صادر کنیم، به شدت مورد حمله قرار داد.
پاسدار جعفری، سرکرده سپاه پاسداران خامنه‌ای گفت: برجام اول، چه دستاوردی داشته که به برجامهای دیگر فکر کنیم. افرادی که از سریال برجامها سخن می‌گویند مسیر ضدانقلاب را در پیش گرفته‌اند.
وی به طور تلویحی باند رقیب را تهدید به حذف کرد و افزود: تفکرات معارض با انقلاب اگر تشکیل دولت و مجلس هم بدهند، با اراده مردم کنار می‌روند.
کیهان خامنه‌ای با تیتر درشت اگر برجام نبود نفت ۱۲۰ دلار بود، به نقل از یک مدیر نفتی در دوران پاسدار احمدی نژاد نوشت: در اوایل دولت روحانی روزانه یک و نیم میلیون بشکه نفت به فروش می‌رسید و در حالی که بعد از برجام هنوز تولید به میزان سابق نرسیده است.

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان نیز وعده‌های روحانی را در مورد برجام «وعده‌های پوچ» و «سراب» توصیف کرد و نوشت: تصور کنید که روزانه یک میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم. قبل از برجام درآمد روزانه بر اساس هر بشکه ۱۱۰ دلار، مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار بوده است ولی اگر به قول روحانی، برجام را در صدور نفت موثر بدانیم. باید گفت درآمد روزانه پس از برجام با قیمت ۳۰ دلار در هر بشکه مبلغ ۳۰ میلیون دلار است، یعنی بعد از برجام هر روز مبلغ ۸۰ میلیون دلار از درآمد نفتی کاسته شده است. آیا، این رخداد افتخارآفرین است؟!
پاسدار شریعتمداری هم‌چنین خطاب به روحانی نوشت: چرا بدعهدی آمریکا را می‌پوشانید و از آبروی دولت- که آبروی همه نظام است- برای زیبانمایی، اقدامات زشت و مستکبرانه حریف هزینه می‌کنید؟ کمترین تردیدی باقی نمانده که آمریکا با هر گام ما به عقب، چندین گام در دشمنی به جلو برمی‌دارد.

در مقابل، رفسنجانی گفت: تخریب علیه برجام مایه تأسف است و کاملاٌ معلوم است برای چه در مورد توافق شبهه ایجاد می‌کنند.