کابوس وحشت در ولایت خامنه ای درپی گردهمایی بزرگ مقاومت

خروش ایران آزاد با هزار اشرف و ارتش آزادی لرزه ها و پس لرزه های دیکتاتوری آخوندی
سایت پاسدار رضایی (تابناک) – ۲۷ تیر ۹۵
آقای ترکی فیصل در نشست مجاهدین به عنوان یک برگزارکننده, شرکت می کند و هفتاد تا هشتاد میلیون دلار صرف این همایش کرده اند و بلیت برای اعضای این گروه از سراسر دنیا رزرو کرده اند و در آنجا گفته که ما با کمک شما به زودی جمهوری اسلامی را ساقط می کنیم. این نوعی وحشی گری و جنون سیاسی است. تنها این نیست.
آمریکایی ها در اسنادی که منتشر کرده اند, اسناد ۲۰۱۵ و ۲۰۳۰ که منتشر شده, گفته اند که ما دو تهدید داریم. یکی ایران و دیگری چین است. خب وقتی تفکر آمریکایی ها این باشد که ایران تهدید آنها است, قاعدتا باید خیلی چیزهای دوستان خودشان را چشم پوشی بکنند. آنها نیاز دارند به عربستان و لذا بین این موضوع گرفتار شده اند.
ما آثارش را می بینیم, مساله موشکی را بیخود مطرح کرده اند, الآن تحریم هایی که در کنگره در حال بحث است و همچنین مساله ویزا که بلافاصله بعداز اجرا شدن برجام مطرح شد و به تصویب رسید, اینها بیانگر این است که آمریکایی ها به دشمنی ها ادامه می دهند.

تلویزیون آخوندی -۳۰ تیر ۹۵
اگر دنبال فهم چرایی رشد تروریسم در منطقه هستید که آسیب آنرا خود تا حدی چشیده اید باید به همین رفتارهای بی منطق و دوگانه خود بنگرید که نمونه دیگر آن رادر اجازه تشکیل اجلاس پاریس و یاوه گوییهای آن مسئول عقب افتاده سعودی میتوان یافت, برای کشورهای اروپایی که هر روز دم از مبارزه با تروریسم می زنند, شرم آور است.

تلویزیون آخوندی - ۲۹ تیر ۹۵
رحمانی فضلی، وزیر کشور رژیم: دشمنان ما به طور شفاف در حوزه امنیت داخلی ما دخالت و هزینه می‌کنند, جمع کردن مجاهدین و سخنرانی یکی از رهبران عربستان قابل کتمان نیست آنها پول خرج می کنند تا بتوانند مخالفان داخلی ما را در شرق و غرب کشور منسجم کنند.
آنها هم فضای رسانه ای اپوزیسیون را فعال کرده و تحریک فضای اجتماعی و سیاسی را در دستور کار قرار داده اند و در واقع همه آنها دست به یکی کردند که ایران در منطقه دچار تنش شود.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم - ۲۹ تیر ۵
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه فرانسه علاوه بر تلاش مستمر در جهت بی‌ثبات سازی منطقه اخیراً میزبان تجمع مجاهدین بوده که این اقدامات کنار تلاش برای تطهیر آنها با تعهدات این کشور و مواضع اعلامی مقامات فرانسوی همخوانی ندارد