اطلاعیه کمیته بین المللی در جستجوی عدالت - خروج آخرین گروه مجاهدین از لیبرتی

امروز عصر آخرین گروه از ساکنان کمپ لیبرتی، اعضای اپوزیسیون اصلی رژیم ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران، عراق را به سلامتی به مقصد آلبانی ترک کردند. ولی رژیم ایران از هر وسیله ای برای تخریب این عملیات استفاده کرد.

این یک شکست بزرگ برای ملایان و شکست نهایی تلاش های مکرر جنایتکارانه برای قتل عام تمامی ساکنان کمپ لیبرتی می باشد. همچنین این یک پیروزی تاریخی برای مقاومت ایران و مردم ایران و تمامی هواداران دمکراسی و آزادی در ایران است که تنها با پایداری ساکنان اشرف و لیبرتی، رهبری خانم مریم رجوی و نیز کارزار های بین المللی بسیاری پارلمانتر ها، شخصیت های سیاسی، وکلا و هواداران شجاع در سراسر دنیا میسر شد.
با انتقال امن تمامی اعضای مقاومت ایران در کمپ لیبرتی در خارج از دسترس رژیم و شبه نظامیان جنایتکارش، مردم ایران اکنون در مبارزه شان برای تغییر دمکراتیک در کشورشان احساس قدرت میکنند. یک سرمایه انسانی فوق العاده و غیر قابل جانشین برای آینده یک ایران دمکراتیک و آزاد حفظ شده است و این یک خبر بسیار عالی برای تمامی دمکرات ها و عاشقان آزادی در هر کشوری می باشد. کمیته بین المللی در جستجوی عدالت، حمایت خویش برای آرمان های مردم ایران برای استقرار آزادی و دمکراسی در ایران را ادامه خواهد داد.
آلخو ویدال- کوآدراس
رئیس کمیته بین المللی در جستجوی عدالت ISJ
نایب رئیس سابق پارلمان اروپا ( ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۴)