اعتراضات زندانیان و اقشار مختلف علیه سرکوب و چپاول رژیم آخوندی

زندانیان سیاسی سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج روز پنجشنبه هنگام آتش سوزی در این سالن ، شعار مرگ بر خامنه ای سر دادند.

بنا به این گزارش صبح روز پنجشنبه به دستور سرکرده جنایتکار زندان مردانی  عده ای جوشکار اجیر شده وارد سالن ۱۲ شدند و میخواستند اخرین روزنه های نفس کشیدن سالن دوازده را ببندند . این اقدام سرکوبگرانه منجر به آتش سوزی در یکی از اتاقهای سالن زندانیان سیاسی شد که اعتراض زندانیان را بدنبال داشت. 

جوانان در خیابان امام رضا منتهی به حرم و سر فلکه آب در مشهد؛ با نیروهای سرکوبگر امنیتی درگیر شدند و آنها را گوشمالی دادند. این درگیری زمانی به وقوع پیوست که مزدوران به بهانه بدحجابی به خانمی اهانت کردند که جوانان رزمی کار به صحنه آمدند و مأموران را گوشمالی دادند. مردمی که شاهد این صحنه بودند شعار مرگ بر دیکتاتور و مزدور برو گمشو سر دادند. 

بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه مراسم دومین سالگرد اعدام ریحانه جباری با وجود اقدامهای سرکوبگرانه اطلاعات آخوندی در بهشت زهرا برگزار شد. شعله پاکروان مادر ریحانه و جمعی از دوستان و بستگان آنها برسر مزار ریحانه  حاضر شدند و یاد وی را گرامی داشتند.
رژیم آخوندی در وحشت از شکل گیری یک حرکت اعتراضی، با بسیج مزدوران اطلاعاتی و لباس شخصی خود و مستقر کردن در بهشت زهرا، در صدد جلوگیری از برگزاری این مراسم برآمد.
مزدوران رژیم خانم شعله پاکروان و شماری از شرکت کنندگان در این مراسم را دستگیر و از فیلمبرداری و عکسبرداری از مراسم ممانعت بعمل آوردند، سپس با حمله وحشیانه به محل برگزاری این مراسم تلاش کردند تا مانع برگزاری آن شوند. اما در نهایت مجبور شدند دستگیر شدگان را آزاد کنند، برغم این اقدامات سرکوبگرانه مراسم دومین سالگرد اعدام ریحانه جباری بر مزارش برگزار شد.

پیمانکاران شرکت نیشکر هفت تپه در اعتراض به مدیریت شرکت و وضعیت باز نشستگی خود به دفتر مدیر این شرکت  حمله کرده و شیشه های دفتر وی را شکستند.
همچنین مربیان پیش دبستانی استان گلستان در اعتراض به وضعیت استخدامی خود  برای چهارمین باردر مقابل استانداری  تجمع اعتراضی برپا  کردند.
 
بر اساس گزارشهای دریافتی صبح روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه  دژخیمان خامنه ای دو زندانی را در زندان مرکزی کرج اعدام کردند. دژخیمان زندان این دو زندانی را سه روز قبل به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام منتقل کرده بودند

عفو بین الملل طی بیانیه یی نسبت به از دست رفتن بینایی زندانی سیاسی زینب جلالیان و ممانعت رژیم آخوندی از رسیدگیهای پزشکی به وی هشدار داد. در بیانیه عفو بین الملل آمده است: زینب جلالیان زندانی کُرد  که بعد از یک محاکمه به شدت ناعادلانه به حبس ابد محکوم شد، در معرض خطر از دست دادن بینایی خود در زندان است. مقامهای رژیم ایران انکار کرده اند که وی برای درمان بیماری چشم خود که وضع آن رو به وخامت میرود به یک پزشک متخصص، از جمله یک جراحی فوری نیاز دارد.