تداوم تظاهرات اعتراضی در اهواز علیه فجایع آلودگی هوا و قطع مکرر آب و برق

در پنجمین روز تظاهرات اعتراضی هموطنانمان در خوزستان بخاطر بحران آلودگی هوا و قطعی مکرر آب و برق و برغم بسیج سرکوبگرانه رژیم و گسیل کردن مزدوران بسیجی به خیابانهای اهواز بعد از نمایش جمعه، مردم به جان آمده اهواز و هموطنان در سایر شهرهای استان خوزستان، ظهر جمعه، بار دیگر در اعتراض به فاجعه بی آبی و قطع برق در اهواز در مقابل استانداری رژیم تجمع کردند و دست به تظاهرات زدند.

مردم معترض اهواز پلاکارهایی در دست داشتند که برروی آنها نوشته شده بود: اهواز مساوی است با حلب: نه آب نه برق و نه امکانات
رژیم آخوندی در وحشت از استمرار و گسترش تظاهرات مردم، علاوه بر گسیل مزدوران گارد ضدشورش، نیروهای سرکوبگر خود را از استان فارس به اهواز آورده است.

 تداوم تظاهرات اعتراضی در اهوازعلیه فجایع آلودگی هوا و قطع مکرر آب و برق

اما برغم این بسیج سرکوبگرانه برای ارعاب مردم، هموطنان غیور مان در اهواز در شرایطی که تا بعد از ظهر جمعه برق شهر همچنان قطع بود، دست به اعتراض و تظاهرات زدند.

در حالی‌ که قطعی برق در شهر اهوار تا عصر روز جمعه هم‌چنان ادامه داشت، امام جمعه خامنه‌ای در اهواز در وحشت از گسترش اعتراضات دولت آخوند روحانی را مسبب این وضعیت دانست و دجالانه تلاش کرد که با اعتراضات مردم خودش را همسو نشان دهد.
روز پنجشنبه نیز تا پاسی از شب مردم اهواز برای چهارمین روز متوالی به تظاهرات پرداختند و خشم و اعتراض خود را نسبت به وضعیت فاجعه بار آلودگی هوا و انتقال آب کارون و همچنین قطعی مکرر آب و برق ابراز کردند.

 تداوم تظاهرات اعتراضی در اهوازعلیه فجایع آلودگی هوا و قطع مکرر آب و برق

مردم به جان آمده اهواز در چهارمین روز تظاهرات اعتراضی بخاطر فاجعه آلودگی هوا و قطع مکرر آب و برق، علیه آخوند روحانی و کارگزاران چپاولگر رژیم در خوزستان شعار سر دادند و وعده های رژیم را افشا کردند.

در تظاهرات اعتراضی مردم بجان آمده اهواز که تا پاسی از شب ادامه داشت.

زنان و جوانان نقش چشمگیری داشتند و با سردادن شعارها و در دست گرفتن پلاکارها، خواستار پایان دادن به سکوت و گسترش اعتراضات علیه حاکمیت ویرانگر آخوندی و مقابله با عملکردهای ضدمردمی رژیم در خوزستان از جمله انتقال آب رودخانه کارون شدند.

در همبستگی با مردم خوزستان، و براساس فراخوان قبلی، شماری از هموطنان عصر روز پنجشبه در میدان ونک تهران دست به برپایی یک تجمع اعتراضی زدند.
مزدوران سرکوبگر انتظامی و لباس شخصی های جنایتکار رژیم که از قبل برای ممانعت از برگزاری این گردهمایی بسیج شده بودند وحشیانه به تجمع کنندگان بویژه زنهایی که پلاکاردهایی در همبستگی با مردم خوزستان در دست داشتند یورش بردند و ضمن ضرب و شتم آنان، شماری از تجمع کنندگان را دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل کردند. مزدوران سرکوبگر در وحشت از شکل گیری اعتراضات، از تجمع مردم در میدان ونک جلوگیری بعمل آوردند.

گزارشات حاکی است که نیروهای سرکوبگر رژیم در وحشت از گسترش دامنه اعتراضات مردمی، و پیوستن مردم سایر شهرهای خوزستان به مردم معترض اهواز، راههای منتهی به شهر اهواز را مسدود کردند.

 تداوم تظاهرات اعتراضی در اهوازعلیه فجایع آلودگی هوا و قطع مکرر آب و برق

گزارشات از درگیریهای شدید بین مردم رامهرمز و شادگان با پاسداران و نیروهای سرکوبگر رژیم حکایت می کنند.
شدت اعتراضات مردم به جان آمده اهواز بخاطر قطعی مکرر برق، بحدی است که تلویزیون حکومتی را مجبور به انعکاس بخشهایی از اظهارات مردم کرده است.