هراس فزاینده رژیم آخوندی از خطر قیام و خیزش‌های اجتماعی هم‌زمان با نمایش انتخابات

در حالیکه موعد ثبت نام رسمی کاندیداهای نمایش انتخابات آخوندی نزدیک میشود، آخوند جنتی، دبیر شورای نگهبان ولایت خامنه ای، با اشاره به سیاستهای آخوند روحانی گفت: «برخی مسئولان تصور می‌کنند آب و نان ما هم از سوی آمریکا تأمین می‌شود. این چه بی‌عقیدگی است که بین بعضی از مسئولین پیدا شده که با آمریکا بر سر یک میز بنشینیم و مذاکره کنیم».

در همین حال، رسانه‌های حکومتی کاندیداتوری آخوند جلاد ابراهیم رئیسی را قطعی عنوان کردند.
این در حالیست که آخوند رهبر، عضو باند آخوندی جامعه روحانیت گفت: نام روحانی هنوز در لیست این باند قرار دارد.
از سوی دیگر، دادستان کل خامنه ای در وحشت از شقه رژیم و فوران اعتراضات مردمی گفت با کسانی که «قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند» برخورد می‌شود و سایتهایی که «تخریب و توهین» کنند، فیلتر خواهند شد.

ابراز نگرانی از انفجار اجتماعی و خطر قیام دغدغه مشترک در جنک باندها بر سر کرسی ریاست جمهوری است که نسبت به آن به هم هشدار می دهند.
رسانه های باند خامنه ای همچنان ابراز نگرانی روز اول فروردین وی در مشهد را تحت عنوان «مهمترین خواسته رهبر در انتخابات 96» تکرار کرده اند که از جمله گفته است: Lدر همه‌ این سالهایی که شمردم، کسانی بودند که می‌خواستند در مقابل انتخابات بایستند؛ که در سال ۸۸ آشکار شد و آمدند در میدان اردوکشی کردند، و در آن سالهای دیگر جور دیگری بود». (تی نیوز 15/1/96)
روز 14 فروردین که حسن روحانی در مورد هجمه های باند رقیب گفت «مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات حرکت در مسیر دشمنان ملت است»

رسانه های باند ولی فقیه ارتجاع در واکنش به این اظهارات حرفهای آخوند لاریجانی سردژخیم قوه قضاییه را تیتر کردند که گفت: «هیچ کس اجازه تکرار فتنه 88 را نمی دهد. مردم و مسولین اجازه تکرار فتنه ۸۸ را نمی دهند. (انتخاب 15/1/96)
ادعای آخوند لاریجانی در حالی است که در نمایشهای جمعه این هفته دغدغه اصلی گماشته های خامنه ای تکرار قیام 88 بود. از جمله آخوند مهدوی در اصفهان به کاندیداهای نمایش انتخابات هشدار داد «باید مراقب باشند تا خاطرات تلخ فتنه 88 تکرار نشود». (تی نیوز 15/1/96)

ارگان باند فاشیستی نیز با یادآوری فرصت یک ماه و نیم مانده به نمایش انتخابات، نوشت Lدلواپسی شمار کثیری از مردم آن است که نبرد انتخاباتی، بر پیکر زندگی‌های روزمره آسیب‌های سنگین وارد آورد».
علاوه بر این مهره ها و رسانه های هر دو باند حاکم از واکنش اجتماعی ناشی از بحران اقتصادی ابراز نگرانی کرده اند.

عارف سرکرده باند موسوم به امید در مجلس ارتجاع گفت Lمهمترین مسئله امروز کشور اشتغال و تولید است، معیشت مردم دغدغه اصلی کشور است». (رسالت 15/1/96)

کیهان ارگان خامنه ای با خراب کردن کارنامه فضاحت های چنددهه نظام بر سر روحانی از واکنش اجتماعی ابراز نگرانی کرده و نوشته است: «فرصت 4 ساله مملکت با وعده و شعار گذشت و هیچ چیزی نصیب مردم نشد، سفره‌ها کوچکتر شد و بیکاری گسترده‌تر از همیشه! فساد وسیع اداری و مالی و بی‌سابقه‌ترین دست‌درازی‌ها به بیت‌المال در همین مدت و همزمان، تشکیل باندهای وابسته به برخی نورچشمی‌ها برای واردات وسیع و حتی هدایت کالاهای قاچاق، در هر شهر و دیاری، جمع کثیری را بیکار کرد و داد مردم را در آورد».( کیهان 15/1/96)
سرکرده نیروی زمینی سپاه ابراز وحشت باند خامنه ای از تکرار شرایطی مشابه قیام 88 را به نمایش گذاشت و چارچوبهای رژیم برای مقابله با آن را این چنین بیان کرد: «بر اساس منویات فرمانده کل قوا یگانهای تکاور این نیرو به یگان های ویژه تبدیل شوند. پاسدار عراقی ضمن دود و دم های معمول میزان وحشت ولی فقیه از بروز هر واکنشی در هر گوشه کشور را برملا کرده و افزوده است: مزدوران وی “قادرند در زمان کمی، فراخوان و سازماندهی و آماده به جنگ شده و در کمتر از 24 ساعت به هر نقطه‌ای از کشور اعزام شوند و به اجرای عملیات پرداخته و وارد جنگ شوند». (تسنیم 15/1/96)