همبستگی با زنان ایران در گردهمایی در پارلمان ایالت نیوسایت ولز (سیدنی) استرالیا

روز چهارشنبه ۵ آوریل یک گردهمایی در پارلمان سیدنی  به ابتکار و ریاست خانم سونیا هونری ازنمایندگان عضو کمیته حامیان دموکراسی در ایران و با شرکت دو نماینده مجلس از حزب کارگر استرالیا و جمعی از شخصیت ها و مقامات سابق و فعلی زن در این ایالت در سالن پارلمان ایالت نیوسات ولز " سالن پارکز " و در حمایت از مبارزه زنان ایرانی برگزار شد.

جلسه زنان حامیان مقاومت ایران در استرالیا

در این جلسه تعدادی از زنان فعال إیرانی از انجمن زنان سیدنی و حامیان استرالیایی حقوق زنان در شرکت نموده و حمایت خود را از مبارزه زنان ایران بخصوص زندانیان سیاسی زن در ایران اعلام نمودند.

جلسه زنان حامیان مقاومت ایران در استرالیا

در ابتدا خانم سونیا هورنری پیرامون نقض فاحش حقوق بشر و سرکوب همه جانبه زنان در ایران و شرکتش در گردهمایی های مقاومت ایران در پاریس سخنانی ایراد کرد.
آنگاه خانم دکتر مریدیس برگمن رییس سابق سنا و رییس افتخاری کمیته حامیان استرالیایی برای دموکراسی و آزادی در ایران صحبت نمود. وی به نقش زنان ایرانی در سازمان مجاهدین به رهبری خانم مریم رجوی اشاره نمود و برای آزادی ایران ابراز امیدواری کرد.

جلسه زنان حامیان مقاومت ایران در استرالیا

در ادامه آقای پیتر مورفی و برخی از شرکت کنندگان ایرانی و استرالیایی در حمایت از زنان ایران و بخصوص زنان زندانی سخنانی ایراد نمودند.
هم چنین خانم مریم صادقپور از خانواده شهدای سال ۶۰ تا ۶۷ تجارب و خاطرات خود را از دوران نوجوانی  تا امروز در مورد چگونگی کشتار مخالفان توسط رژیم خمینی ازجمله برخی از اعضای خانواده و بستگانش را برای جمع بازگو کرد که حاضران را بشدت تحت تاثیر قرارداد. 

جلسه زنان حامیان مقاومت ایران در استرالیا