بحران نمایش انتخابات و هراس امام جمعه های خامنه ای از شقه و خطر خیزشها و خشم مردم

امام جمعه های خامنه ای در مورد بالا گرفتن بحران درونی و شقه در حاکمیت آخوندی و خطر بروز خیزشها و فوران خشم مردم علیه تمامیت رژیم هشدار دادند.

آخوند علم الهدی، نماینده ولی فقیه ارتجاع گفت:‌«... انتخابات یک میدان توطئه, یک میدان فتنه, یک میدان مؤامرات ابلیسیه و شیطانیه برای دشمنان ما هست... , که تو انتخابات بیایند تو میدان هی چهره رو خراب کنن, چهره ها رو مخدوش کنن, مردم رو بجان هم بیندازن, چهره ها رو بجان هم بیندازن, مردم رو دچار شک و تردید (قطعی) این هم یک میدان کار برای دشمنان ما هست و لذا شما می بینید در (قطعی) نسبت به چهره های کاندید شده تا آنجایی که فحاشی و نسبت و افترا و دروغ گرفته تا تخریب ظاهری تا ایراد گرفتن به شکل و قیافه و لباس.
دارن می کوبند, چون میدان کار آنهاست, آنها با این کار چندتا بهره می برند, چهره ها و نخبگان سیاسی رو بجان هم می اندازند. دشمن میخواهد نسخه فتنه ۸۸ یا نسخه آمریکایی ابتدای ریاست جمهوری ترامپ رو در این انتخابات ما پیاده کند, این نسخه رو پیچیده برای ما. تحت تاثیر بعضی از جریانها در فضای مجازی قرار نگیرید, از این فضای مجازی بیایید بیرون بصیرت تون رو عمل کنید». 
 
در تهران نیز امام جمعه خامنه ای در مورد شقه و شکاف در راس حاکمیت و بروز ضعف و طلسم شکستگی ولی فقیه ارتجاع به گفت: «مسئله انتخابات از اهم مسائل است سرنوشت کشور است آبروی کشور است اقتدار نظام است... زیرا منهای حضور, کشور در خطر است نظام در خطر است... رئیس جمهوری میخواهیم که با این روحیه بیاد نه روحیه سازشکاری نه روحیه تزلزل نه انفعالی ... میخواد رئیس جمهور بشه اما هر حرفی به زبانش بیاد میگه هر جسارتی رو میکنه هر تحقیری رو میکنه هر حمله ای رو میکنه... اگر کسی میخواد رئیس جمهور بشه بیاد پایگاه های قانونی رو مورد حمله و هجوم قرار بده بگه شورای نگهبان کیه؟ برای اونها تعیین تکلیف بکنه خودش رو مهمتر از قانون بدونه این خیلی ... تلخه».