تشدید رویارویی باندهای متخاصم در آستانه نمایش انتخابات و ابراز وحشت نسبت به قیام

وحشت از ظرفیت انفجاری جامعه و ابراز نگرانی نسبت به امکان تکرار قیام ۸۸ مضمون مشترک هشدارهای متقابل باندهای نظام در جریان جنگ قدرت برای قبضه کرسی ریاست جمهوری است.

عارف از باند موسوم به اصلاح طلب در مجلس ارتجاع با تاکید بر اینکه «نظام اسلامی ظرفیت تکرار حوادثی مانند حوادث سال ۸۸ را ندارد» هشدار داد «برخی افراد که در آن مقطع جرقه اولیه این حوادث را زدند اکنون هم می خواهند جو کشور را با اظهارات نسنجیده خود متشنج کنند».

حسن خمینی نگرانی خود را با بیان این که “در آستانه انتخابات باید به شدت مراقب باشیم گرفتار چند پارگی و چند دستگی نشویم» ابراز کرد.

روزنامه های باند روحانی همچنین منشأ ایجاد شکاف در نظام را باند پاسدار احمدی نژاد نامیده و از جمله نوشته اند: «تجربه‌های تلخ گذشته نشان داده که فتنه‌گرانی که در سال‌های اخیر با فتنه‌گری، انرژی انقلاب را به بیراهه کشانده و سرمایه‌های کشور را به باد فنا دادند، همچنان براساس اهداف نامیمون خود نقشه‌چینی می‌کنند و مطامع شومی را در نظر دارند».

رسانه ها و مهره های باند خامنه ای متقابلا باند روحانی را مسبب ایجاد شکاف و بروز قیام معرفی کرده و درحالی که خود را «مردم» می نامند، نوشته اند: «مردم در سال ۸۸ نیز به نظاره نشستند که جریان خاص چطور بر اساس همین باورهای غربی، به تشویق اوباش برای مثله و برهنه کردن جوانان بسیجی در خیابان مشغول بود تا به زعم خود به دموکراسی برسد و یا در سال ۷۸ و در فتنه کوی دانشگاه چطور برای سنگباران و شهادت جوانان مدافع نظام هلهله می‌کشید و خود هم مسبب‌الاسباب آن فتنه بود».

رسانه های باند خامنه ای همچنین با عباراتی مثل «تله گذاری امنیتی» و «آرامش ملت» نسبت به بروز قیام بخاطر شکاف ایجاد درنظام آخوندی توسط باند احمدی نژاد ابراز نگرانی کرده و از جمله نوشته اند: «حلقه‌ای کوچک، مشکوک و معطوف به قدرت در اطراف احمدی‌نژاد است که هم و غم‌اش بر متفاوت نمایی از مجموعه‌انقلاب است! از دیگر ویژگی‌های این جریان غیر انقلابی‌ هنوز درون نظام ترجیح دادن منافع شخصی و گروهی بر منافع انقلاب است. جریان بهار بر خلاف همه آموزه‌های انقلاب و بدلیل ذات معطوف به قدرتش، هیچ ابایی از پرونده سازی و تله گذاری‌های امنیتی ندارد و به کرات نشان داده‌است ارزشی برای امنیت ملی و آرامش ملت قائل نیست!».

در حالیکه روز شنبه مهلت ثبت نام در نمایش انتخابات رژیم به پایان رسید، شمار ثبت نام کنندگان در شعبده انتخاباتی رژیم از مرز ۱۶۰۰ تن گذشت.
براساس گزارشات شمار دیگری از مهره های هر دو باند از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی و پاسدار قالیباف و همچنین محمد هاشمی، برادر هاشمی رفسنجانی ثبت نام کردند. مضحکه نام‌نویسی‌های فله‌یی در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری حکومت آخوندی به قدری بالا گرفت که سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع پیشاپیش اعلام کرد، صلاحیت بسیاری از ثبت‌نام‌شدگان را رد خواهند کرد.
کدخدایی گفت، انتخابات جشنواره ثبت‌نام نیست... (روز یکشنبه) در شورای نگهبان... نخستین بررسی‌های رسمی را آغاز میکنیم اما با توجه به شرایط بسیاری از ثبت‌نام‌کنندگان صلاحیت بسیاری از افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند تأیید نخواهد شد.
آخوند مکارم شیرازی از مهره های خامنه ای در قم بار دیگر روز شنبه گفت:‌ این شور انتخاباتی نیست بلکه آبروریزی در سطح دنیا و به سخره گرفتن نظام است.
آخوند اسدالله ایمانی نیز در جمعه بازار شیراز گفت: «با کمال تأسف باید بگویم که ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار تبدیل شده و مسخره است. این مسخره کردن نظام است»

علیرضا زاکانی یکی دیگر از کاندیداهای باند خامنه ای در نمایش انتخابات رژیم، بعد از ثبت نام در شعبده انتخاباتی خامنه ای، طی سخنانی، ضمن حمله به آخوند روحانی، گوشه هایی از بحران اقتصادی دامنگیر نظام آخوندی را برملا کرد.

وی گفت:‌ «امروز کشور از نظر اقتصادی در مرز بحران قرار گرفته است بانکها امروز عمدتا ورشکستهاند چرا دولت محترم تصمیم گرفته است که این ورشکستگی رو بعد از انتخابات اعلام کند از هشت بانک دولتی پنج بانک ورشکسته اند از ۲۱ بانک خصوصی و متعلق به بخش عمومی ۱۵ بانک دچار کسری هستند .... اشراف بر مسائل کشور به این باور بنده را رسانده که وعده های صد روزه وغیرکارشناسی جز سیاسی کاری و جز بی دقتی و جز بی توجهی و جز بی تعهدی به افکار عمومی چیزی نیست ... بنده معتقدم که آقای احمدی نژاد ای کاش به توصیه رهبر معظم انقلاب گوش میکرد چون این توصیه برای حفظ خود ایشون و حفظ آرامش جامعه بود».

آخوند شیاد روحانی نیز طی سخنانی بعد از نام نویسی در نمایش انتخابات رژیم، ضمن تکرار ادعای رشد اقتصادی و مقابله با رکود اقتصادی، باند رقیب را بر سر برجام مورد حمله قرار داد و گفت «و همین جا من به ملت ایران اعلام میکنم که از امروز به بعد حفظ برجام یکی از مهمترین مسائل سیاسی و داخلی و اقتصادی ملت ایران خواهد بود و هووهایی که بارها به قصد کشتن این فرزند و این نوزاد یعنی برجام تصمیم گرفته بودند آنها نمی توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند. همونها که تمام تلاش شبانه روز خودشون رو برای این توافق نهادند باید مسیر این توافق تا آخرین قدمها بردارند».

پاسدار حسین شریعتمدای نماینده خامنه ای در کیهان، همزمان با ثبت نام آخوند روحانی به تصفیه حساب با او پرداخته و نوشت: در کدام عرصه اقتصادی از رکود فاصله گرفته‌ایم؟ نماینده خامنه ای، تعطیلی نزدیک به ۶۰ درصد کارخانه‌ها و مراکز تولید بیکار شدن انبوهی از کارگران و رکود فاجعه‌آمیز در بخش مسکن و غیره را بر شمرد. و نوشت...تورم فاجعه‌آمیز را فقط با مراجعه به گذران معیشتی مردم به وضوح می‌توان دید.
کیهان خامنه ای درباره شکست رژیم در برجام و در پاسخ به ادعای روحانی که مدرن‌ترین سانتریفیوژها یعنی IR8 می‌چرخد و چرخ اقتصاد هم می‌چرخد»، نوشت:‌ فقط یک دستگاه سانتریفیوژ IR8 در اختیار داریم .... و مطابق برجام تا ۸ سال و ۶ ماه دیگر فقط می‌توانیم ۲۹ عدد سانتریفیوژ IR8 بسازیم و پس از آن اجازه داده‌اند تا ۳۰ عدد ساخته شود.

پاسدار قالیباف شهردار دزد رژیم در تهران که روز شنبه به‌عنوان کاندیدای نمایش انتخابات نام‌نویسی کرد، در بیانیة انتخاباتی خود آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد، و گفت: «اگر آقای روحانی میان مردم بودند، به جای اینکه با «آمارهای کاغذی» از وضعیت خوب اقتصادی سخن بگویند، با گوش‌های خود می‌شنیدند که مردم می‌پرسند: چقدر شعار!؟ چقدر وعده!؟ و چقدر حرف!؟...».
قالیباف افزود: «آقای روحانی از بهتر شدن وضعیت اقتصادی می‌گویند، اما اگر ایشان پای خود را از درون اتاقشان بیرون بگذارند... از واقعیت‌های ملموس درون جامعه، تصویر دقیق‌تری پیدا می کنند».

روزنامه رسالت متعلق به باند خامنه ای خواهان کناره گیری آخوند شیاد روحانی به سود آخوند جلاد رئیسی شد. این روزنامه حکومتی در سرمقاله خود با عنوان:‌ «پیشنهاد برادرانه به حسن روحانی» نوشت:‌ و با شناختی که از پیشینه جناب آقای روحانی داریم، همچنان امید داریم که ایشان با کنار رفتن به نفع ایشان، به رأی قاطع این مسیر قوی کمک کنند.