واکنشهای جنون آمیز و تهدید رسمی دولت آمریکا توسط رژیم آخوندی در پی دیدار سناتور مک کین با خانم مریم رجوی

رژیم هراسان آخوندها دریک واکنش دیوانه وار در باره دیدار سناتور مک کین با رئیس جمهور برگزیده مقاومت در تیرانا بطور رسمی از طریق سخنگوی وزارتخارجه اش اعلام کرد، دولت آمریکا باید تاوان خطای این دیدار را مانند دیگر خطاهایش که در منطقه انجام داده است، بپردازد.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه درباره دیدار یکی از مقامات کنگره آمریکا با سرکرده منافقین گفت: این کار خطایی بوده که باید دولت آمریکا مانند دیگر خطاهایش که در منطقه انجام داده تاوان آن را پس دهد.

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم، سخنگوی وزارت خارجه آخوندها در واکنش ابلهانه و مضحک نظام در این باره گفت: این نوع تماس ها تماس جدیدی نیست و عمدتا مقامات آمریکایی نشان داده اند که در دهه های اخیر نتوانسته اند از رفتارهای خود عبرت بگیرند و با سیاست های غلط و رفتارهای ناپسند در توسعه و گسترش تروریسم در منطقه تلاش کرده اند که این تماس هم در راستای همین زمینه است.وی ادامه داد: حتی با تغییر حاکمیت در آمریکا نیز نشان داده شد که نگاه توسعه تروریسم در منطقه وجود داشته و این خطایی است که باید دولت آمریکا مانند دیگر خطاها تاوان آن را پس دهد. تلویزیون رژیم ۲۸ فروردین  ۹۶

مجری تلویزیون رژیم آخوندی: نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه در حال برگزاری است دعوت میکنم بخش هایی از این نشست رو بیننده باشید.
سرکار خانم مقدم خبرنگار خبرگزاری برنا: سلام آقای قاسمی وقتتان بخیر آقای قاسمی سناتور ارشد جمهوریخواه روز گذشته با سرکرده منافقین دیدار داشتند توی آلبانی و ایران رو متهم به همکاری با بشار اسد و داعش کردند میخواستم واکنش وزارت خارجه را در خصوص این رویکرد مقام واشنگتن بفرمائید. تلویزیون رژیم -28 فروردین 96
این نوع تماس ها تماسهای جدیدی نیست عمدتا برخی مقامات امریکایی نشان دادند طی دهه‌های اخیر مکررا نتوانستند از تاریخ و زمان عبرت و تجربه لازم رو بیاموزند و عمدتا با اقدامات و سیاست های غلط و رفتارهای ناپسند خودشون در جهت توسعه و تعمیق تروریزم در منطقه تلاش کردند و لذا این تماس هم در این چارچوب قابل ارزیابی است که نشان میده هنوز علیرغم برخی تغییرات در حاکمیت آمریکا سیاست های تروریزم پرور دولت آمریکا همچنان باقی است و این دیدار رو در این چارچوب میشه ارزیابی کرد و خطایی است که مثل خطاهای گذشته امریکا در منطقه در آینده حتما دولت آمریکا باید و مجبور خواهد بود تاوان آنرا بپردازد.

سپاه پاسداران ولایت فقیه و نیروی تروریستی قدس و سایر ارگانها و رسانه ها و خبرگزاریها و سخنگویان و عوامل رژیم نیز، یکی پس از دیگری دچار همین رعشه شده و هر یک به زبانی، بخاطر دیدار سناتور مک کین با خانم رجوی و مجاهدین در تیرانا نعره و خط و نشان میکشند و غیظ و کین غیرقابل تصور خود را برملا میکنند.

شایان یادآوری است که در گذشته، رژیم از سران و سرکردگان نظام تا مزدوران دور و نزدیک اطلاعات آخوندها، خواهان خروج بلادرنگ مجاهدین از عراق بودند و مسئولان و رهبری آنان را متهم به ممانعت از آن میکردند. اما اکنون ورق برگشته و جنون گاوی سر تا پای رژیم را فرا گرفته است. به نحوی که علاوه بر رئیس جمهور برگزیده مقاومت که جان همه مجاهدین را نجات داده است، اکنون شخصیتهای آمریکایی را هم که در خروج امن و امان ۳ هزار مجاهد خلق کمک کرده اند، تهدید میکنند که تاوان کارهایشان را خواهند پرداخت.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران روز ۲۶فروردین ۹۶ با هراس و غیظ و کین در باره دیدار سناتور مک کین با خانم رجوی و مجاهدین در تیرانا نوشت: به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم, جان مک‌کین, سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در آلبانی با مریم رجوی, دیدار کرد. این دیدار در تیرانا, پایتخت آلبانی, انجام شد.
در این دیدار, رجوی از تلاش‌های این سناتور آمریکایی در حمایت از مجاهدین و انتقال آن‌ها به خارج از عراق تقدیر کرد. و گفت: «تغییر رژیم در ایران پیش‌شرط ایجاد صلح و ثبات در منطقه و جهان است» . امروزه درباره نقش مخرب نظام ایران در منطقه اجماع وجود دارد و این حکومت منشأ اصلی بحران در خاورمیانه است.
در دی‌ماه ۹۵, گروهی از مقامات اسبق آمریکا, ازجمله رودی جولیانی, شهردار پیشین نیویورک, برای دونالد ترامپ, رئیس‌جمهور آمریکا, نامه‌ای نوشتند و از وی خواستند تا اقدام به برقراری رابطه با مجاهدین کند.
خبرگزاری سپاه تروریستی قدس افزود: گردهمایی مجاهدین در تیرماه ۹۵ با حضور برخی مقامات اسبق سیاست خارجی کشورهایی مثل آمریکا, فرانسه و عربستان در پاریس برگزار شد. خبرگزاری تسنیم(رژیم) ۲۶ فروردین ۹۶

خبرگزاری صدا و سیمای حکومت آخوندی نیز در گزارش ترس آلود خود از این دیدار نوشت:"به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری صدا و سیما, سناتور جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در تیرانای آلبانی با مریم رجوی دیدار کرد.
مک کین که همواره یک پای نشست های مجاهدین بوده است در این دیدار از اقدامات این گروه تقدیر و تشکر کرد.!
رئیس کمیته نیروهای مسلح در سنای آمریکا در جمع اعضای این گروه گفت: باید با نقش نظام ایران در عراق و سوریه مقابله و هرچه زودتر اسد نیز از قدرت کنار گذاشته شود.
خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۲۷ فروردین ۹۶

برغم زوزه های وحشت و لجن پراکنی های رژیم نسبت به دیدار رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای امریکا با رئیس جمهور برگزیده مقاومت، خبر این دیدار در رسانه های حکومتی از جمله سایت ایران خبر بعنوان پر بیننده ترین در این رسانه حکومتی جای گرفته است.

این رسانه حکومتی در این دیدار می نویسد: "جان مک‌کین" سناتور سرشناس و ضد نظام ایران ضمن دیدار و گفتگو با "مریم رجوی" در آلبانی, از مجاهدین حمایت کرد.
مک‌کین که سابقه‌ای طولانی در دشمنی با نظام ایران دارد در این دیدار مدعی شد: "روزی ایران آزاد خواهد شد. روزی همه ما در آن میدان (اشاره به میدان آزادی) گرد هم جمع می‌شویم! "
مک‌کین همچنین به اعضای مجاهدین به دلیل یافتن کشوری جدید برای استقرار دفتر غیرقانونی خود تبریک گفت و مدعی شد:
"موضوع فقط درد و رنج آنها بابت این جابه‌جایی نیست, اعضای گروه به دلیل از دست دادن عزیزانشان در حمله موشکی به کمپ اشرف و لیبرتی در عراق نیز متحمل رنج فراوانی شده‌اند. من نهایت تاسف و همدردی خود را با کسانیکه در این اتاق حضور دارند ابراز می‌کنم."
مریم رجوی در این دیدار مدعی شد: "تغییر نظام در ایران پیش‌شرط ایجاد صلح در منطقه و جهان است."

سناتور «جان مک کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح و رهبر جمهوریخواهان کنگره آمریکا در تیرانا, پایتخت آلبانی با مریم رجوی, دیدار و گفتگو کرد.
مک کین در جریان سخنرانی خود با اتهام زنی مدعی شد که نظام ایران, بشار اسد و داعش همه با یکدیگر در ارتباط بوده و جزئی لا ینفک از یکدیگر به حساب می آیند.
وی همچنین در ادامه یاوه گویی های خود بر لزوم سقوط بشار اسد و جلوگیری از آنچه وی نقش مخرب نظام ایران در سوریه و عراق خواند تاکید کرد.
خبرگزاری  حکومتی مهر ۲۶ فروردین ۹۶

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۷ فروردین ۹۶
در ادامه سیاست‌های خصمانه واشنگتن علیه نظام, یک سناتور آمریکایی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران با هدف ایجاد اختلاف میان گروه‌های داخلی با اعضای مجاهدین دیدار کرد.
سناتور مک کین که همواره مواضعی ضد نظام دارد, در این دیدار از انتقال اعضای مجاهدین از عراق ابراز خرسندی کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی ۲۸ فروردین ۹۶
سناتور جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در تیرانای آلبانی با مریم رجوی دیدار کرد. مک کین در جمع اعضای این گروه گفت: باید با نقش رژیم ایران در عراق و سوریه مقابله و هرچه زودتر اسد نیز از قدرت کنار گذاشته شود. مک کین ضمن قدردانی از رهبری مریم رجوی، گفت: من مطمئن هستم روزی ایران آزاد خواهد شد و ما در میدان آزادی گردهم خواهیم آمد.

باشگاه خبرنگاران بسیجی رژیم ۲۷ فروردین ۹۶
"جان مک‌کین" ضمن دیدار و گفتگو با "مریم رجوی" در آلبانی, از مجاهدین حمایت کرد.
مک‌کین که سابقه‌ای طولانی در دشمنی با نظام ایران دارد در این دیدار در یک مداخله‌جویی آشکار و گستاخانه مدعی شد: "روزی ایران آزاد خواهد شد. روزی همه ما در میدان آزادی) گرد هم جمع می‌شویم! ".
مک‌کین همچنین به اعضای گروهک منافقین به دلیل یافتن کشوری جدید برای استقرار دفتر غیرقانونی خود تبریک گفت و مدعی شد: "شکی نیست کسانیکه هم‌اکنون در این اتاق حضور دارند متحمل درد و رنج‌های فراوانی شده‌اند."
سخنان مک‌کین به حضور مجاهدین در عراق اشاره دارد که پس از چند حمله موشکی مجبور به ترک پایگاه خود در این کشور شدند.