ترس در ولایت بحرانزده خامنه ای به دنبال دیدار سناتور جان مک کین با خانم مریم رجوی و افشای پنهانکاری اتمی دیکتاتوری آخوندی

خبرگزاری میزان وابسته به قضائیه خامنه ای ۴ اردیبهشت: حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان, در خصوص کنفرانس اخیر مجاهدین با موضوع "پیگیری ایران برای ساخت سلاح هسته ای در پارچین" اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در حال اجرای پروتکل الحاقی است و طبق این پروتکل امکان دسترسی های کافی برای آژانس وجود دارد.


وی افزود: در شرایط فعلی و با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا, مجاهدین تصور می کنند یک فضای افراطی در این کشور شکل گرفته است؛ آنها بر همین اساس سعی دارند با سوءاستفاده از فضای موجود در آمریکا, امکان خودنمایی و ایران هراسی جدیدی را فراهم کنند.
این عضو کمیسیون امنیت مجلس خاطرنشان کرد: هیچگونه اقدامات خلاف ان پی تی (پیمان‌نامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای) در ایران صورت نگرفته و اصولا نظام به دنبال اینگونه اقدامات نیست.

روزنامه حکومتی رسالت: ۴ اردیبهشت: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ملاقات مک کین وخانم مریم رجوی گفت: آمریکایی‌ها از مجاهدین دست برنمی‌دارند ارتباطات خود را با آنها دارند. اساساً آمریکایی‌ها تصور دارند با تقویت مجاهدین در منطقه سیاست های خود را به پیش می‌برند در حالی که تا کنون سیاست‌های غلط آنها نتایج عکس داده و خواهد داد.

و اینهم زوزه های پر از غیظ و نگرانی یک مهره اطلاعات بدنام آخوندی در گفتگو با یک رادیوی حکومتی:
مجری: این هفته سناتور جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح و رهبر جمهوریخواهان کنگره آمریکا در تیرانا پایتخت آلبانی با مریم رجوی دیدار و گفتگو کرد. مک کین در این دیدار با اتهام زنی به ایران مدعی شد که ایران و بشار اسد و داعش همه با یکدیگر در ارتباط بوده و جزیی لاینفک از یکدیگر بحساب می آیند.
خب درباره اهداف این نوع دیدارها گفتگو می کنم با دکتر محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی.
بنظر جنابعالی هدف از این دیدار در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چه است؟

کوشکی: ارتباطاتی که بین سازمان مجاهدین خلق وآمریکایی ها وجود داشته یک ارتباط خیلی دیرینه ای است. یعنی حتی اون زمانیکه در دوران مادلین البرایت, زمان کلینتون که ریئس جمهورآمریکا بود, مادلین البرایت وزیر امور خارجه بود. اون زمان البرایت گروه مجاهدین خلق رو یک گروه تروریستی اعلام کرد. اما با این وجود فعالیتهای مجاهدین خلق جالبه که توی امریکا تعطیل نشد و اونها از اون زمان هم حتی با اینکه توی اون لیست سیاه (بلاک لیست) تروریستی امریکا بودند باز هم در واقع فعالیت آزادانه توی امریکا داشتند و حتی از نمایندگان کنگره امریکا هم برای شرکت در جلساتشون دعوت میکردند. نکته جالبی است. و به همین خاطر ما مرتب شاهد دیدارها و حضور چهره های فعال سیاسی امریکا در نشستهای اینها هستیم و از انجایی که اعضای این گروه با وساطت سازمان ملل از عراق اخراج شدند و به تیرانا پایتخت کشور آلبانی رفتند این دیدار از سوی مک کین که بهر حال چهره سرشناس است, توی چهره های سیاسی امریکا و مشهور به ضد ایرانی بودن, در واقع نشان میده که امریکایی ها هنوز تمایل دارند از این گروه بعنوان ابزار فشار علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند, در چند تا مقوله که مشهورترین و جدی ترین مقولش, مقوله حقوق بشر است, اینکه چرا از چنین گروه بدنامی که خوده امریکایی ها یک زمانی خودشون بعنوان گروه تروریستی یاد میکردند, استفاده میکنند و ادعاهایی این گروه علیه جمهوری اسلامی میان استنادمیکنند, که ایران حقوق بشر رو نقض کرده.

مجری: فکر میکنم که تعداد شهدای ترور ما حدود ۱۷۰۰۰ هزار تا باشه.

کوشکی: اما شهدای ترور ما رقم ۱۷۰۰۰ رقم رسمی ماست, اما گروه مجاهدین خلق بیشترین نقش در این ترورهای داشته.
چون در هر حال این گروه رسما با پلاکارت و با اقلام تبلیغاتی اش توی امریکا تظاهرات برقرار میکرد. هر کدام از روسای جمهوری ایران که در طول این بیست و چند سال سفر کردند به نیویورک برای حضور در اجلاس سازمان ملل, مجمع عمومی, یا اجلاسهای دیگر سازمان ملل, علیه کشورمان این گروه تظاهرات براه انداخته با پلاکارتش, چه اون زمان که در لیست تروریستها قرار داشته چه بعد از اونکه از اون لیست خارج شده
رادیو گفتگو -۲۲آوریل ۲۰۱۷