هشدار خامنه ای به کارگزاران نظام درباره روند تحولات منطقه یی و بین المللی علیه حکومت آخوندی

ولی فقیه ارتجاع در سخنرانی خود برای کارگزاران نظام، در مورد تشدید انزوای منطقه یی و بین المللی رژیم و مقابله با مداخلات ترویستی حکومت آخوندی به آنها هشدار داد.

خامنه ای گفت:‌ البته این رو همه بدانند و میدانید دشمنان نظام جمهوری اسلامی از تواناییهای خود برای ضربه زدن هر جا بتوانند استفاده می کنند, تا حالا هم اینجور بوده است, هیچ فرقی وجود ندارد بین فلان تیم با فلان تیم در مجموعه حکومت آمریکا, آنها هم که قبلا بودن بطور دائم تهدید می کردن, اینها هم که حالا هستن اینها هم تهدید می کنن, هیچ فرقی ندارن.
در این که هیچ تعرضی نمی توانند بکنن و هر حرکت آنها علیه ملت ایران بدون تردید به ضرر خودشون تمام خواهد شد و عکس العمل ملت ایران, علس العمل مستحکمی خواهد بود در این هم هیچ تردیدی نیست.

خامنه ای به نحو مضحکی تلاش کرد شکست خودش در روی آوردن به مذاکرات اتمی و برجام را به گردن نامزدهای انتخاباتی و تلویحا به گردن روحانی بیاندازد و گفت: من به همه‌ی این آقایان نامزدهای انتخابات هستند این را عرض می‌کنم و قبلاً هم عرض کردم که تصمیم بگیرند و به مردم هم بگویند و در تبلیغاتشان هم بگویند، قول هم بدهند که برای پیشرفت امور کشور، برای توسعه‌ی اقتصادی، برای بازکردن گره‌ها، نگاهشان به بیرون از این مرزها نخواهد بود، نگاه به خود ملت خواهد بود.