بحران نمایش انتخابات آخوندی و جنگ و جدال باندهای رژیم

آخوند روحانی در پاسخ حملات باند رقیب علیه برجام آنها را تندرو نامید و گفت: ما شاهد چرخیدن توام با چرخ تولید و چرخش سانتریفیوژها هستیم.

آخوند روحانی در مصاحبه انتخاباتی با تلویزیون حکومتی، ضمن مجیزگویی برای خامنه‌ای گفت: «برجام همونطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما هیچوقت ناقض اون نخواهیم بود جمهوری اسلامی ایران هر کجا با دنیا پیمانی رو بسته پای پیمان خودش ایستادگی کرده در برجام هم همینطوره».

بدنبال بالا گرفتن بحرانهای رژیم در نمایش انتخابات؛ کرباسچی از باند روحانی به دلیل مخالفت به صرف هزینه‌های گزاف مداخلات در سوریه، به دادسرا احضار شد.
دستگاه قضایی رژیم اعلام کرد. نسبت به اظهارات این فرد که جنبه جزایی داشته اعلام جرم و پرونده تشکیل شده است.
کیهان خامنه‌ای نیز نوشت: سخنان کرباسچی دقیقاٌ زدن خط مرکزی سیاست خارجی نظام است.
کرباسچی دبیرکل باند کارگزاران دراین رابطه گفته بود: «نزنیم این حرفها رو ...غیرت دینی حالا اینه که به اسم حالا دفاع از نمیدونم حرم و فلان و اینها ... یک دستگاههای بی حساب کتاب و ..آقاجان ماهم دلمون میخواد در سوریه و لبنان و یمن و همه اینجاها صلح برقرار بشه، دفاع از مظلوم بشه، شیعیان در اونجا تقویت بشن ولی آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن و اینها درست میشه».

دجالبازیها و جنگ و جدال و فساد فراجناحی در جریان انتخابات رژیم آخوندی
فاصله ادعا های کاندیداهای نمایش انتخابات رژیم با واقعیت وقتی بارز می شود که بخواهند برنامه مشخص بدهند. بروز این تناقض گوشه یی از فضاحت بازی انتخابات در نظام ولایت را نشان میدهد:

رئیسی:‌ اولویت اول امروز جامعه ما به نظر میرسه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باشه همین الان محرومین مشکل اداره زندگیشون را دارند یعنی همین امشب همین فردا صبح و هرچه زوتر بشه دغدغه مردم را کاهش داد».
آخوند رئیسی همچنین اذعان می کند: «‌مردم خسته شده اند و می گویند نگویید دزد دزد» “در کشورمشکل قانون داریم و مشکل اقدام و عمل داریم و فساد اقتصادی امروز فراجناحی شده» است.

دیگر هم باندی او پاسدار قالیباف نیز مدعی می شود: «مهم ترین موضوع بحث مربوط به اشتغاله اشتغال اولویت اول است و اون بخش از مردم محروم و مستضعفی که زندگیشون فقط داره با یارانه اداره می شه توجه خاص به اونها».

با این دعاوی ولی فقیه ارتجاع هم گفت: «با این نیت وارد بشید با نیت خدمت».

اما وقتی پای بیان چگونگی این خدمت به میان می آید حسابها فرق می کند. و وعده ها رنگ می بازد:

مصاحبه با میرسلیم :‌ «برای حمایت از قشرهای ضعیف چه برنامه یی دارید؟ و در چه بازة زمانی اجرا خواهید کرد؟ میرسلیم: معمولا انسانهایی هستند که شخصیتشون باید محترم شمرده بشه. پس باید بتونند به خودشون اتکا بکنند. با شغل مناسب و زندگی خودشون را اداره بکنند؟ به این ترتیب است که ما می توانیم محرومیت را در کشور بزداییم».

پاسدار قالیباف هم در مقابل همین سوال مشخص جواب کلی تری داد:

سوال: شما چه اقداماتی را برای رسیدگی به این قشر انجام خواهید داد؟ و در چه بازه زمانی؟

جواب: «اگر مردم عزیزمون این تشخیص را دادند و من را به عنوان خدمتگذار خودشون انتخاب کردند سابقه ام نشون داده که این گونه من لحظه یی درنگ نخواهم کرد.!».

واقعیت ثابت نمایشهای انتخابات رژیم را یک روزنامه باند روحانی در دعوای باندی اذعان می کند:
روزنامه جهان صنعت ۱۲ اردیبهشت جایگاه مناطق محروم: سال‌هاست مناطق مرزی و محروم دست‌نخورده باقی مانده‌اند.

در مناظره اول، تقریبا غالب کاندیداها، امنیت ملی را در رسیدگی به مردم این مناطق برجسته کردند. شاید ساکنان مرزها خسته شده باشند از اینکه نام‌شان همواره با مساله امنیت ذکر می‌شود. وقتی دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و تفاوت معناداری در وضعیت توسعه این مناطق رخ نمی‌دهد، چه پیش می‌آید. در روزهایی که بخش‌هایی از سیستان دیگر جای زندگی نیست، در روزهایی که اجساد کولبران مدفون در کوهستان‌های کردستان پایین آورده می‌شود، دل بستن به شعارهایی تکراری شاید چندان انتظار موجهی نباشد. به گفتمان امنیت ملی به صرف حراست از مرزها، آن هم در حالی که تامین زندگی در این مناطق روز‌به‌روز سخت‌تر از دیروز می‌شود، چه امیدی می‌توان داشت؟
روزنامه حکومتی جهان صنعت ۱۲ اردیبهشت

خبرگزاری حکومتی ایلنا گزارش داد: با هدف تبلیغات برای قالیباف، شهرداری تهران روز جهانی کارگر را به ۱۵ اردیبهشت تغییر داد. جمعی از کارگران میادین میوه و تره بار تهران گفتند، قرار است مراسم روز کارگر برای کارگران شهرداری جمعه ۱۵ اردیبهشت برگزار شود. به گفته کارگران، پاسدار قالیباف می‌خواهد از تجمع اجباری کارگران شهرداری در این روز برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کند.