هراس پاسداران ولایت فقیه از شقه نظام و خطر مجاهدین

د

در حالیکه جنبش دادخواهی قتل عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی و انزجار اجتماعی از حکم خمینی جلاد برای نسل کشی مجاهدین در بحبوحه بحران انتخاباتی بالا گرفته و گسستگیها وشقه نظام ولایت فقیه برسر شکستها و بن بستهای مرحله پایانی تشدید می شود، رسانه ها و مهره های سپاه پاسدارن و اطلاعات آخوندی و گفتمان سازی بیت العنکبوت خامنه ای باسراسیمگی برای توجیه تراشی و دفاع مذبوحانه از جنایت بزرگ علیه بشریت درسال ۶۷ تلاش می کنند و نسبت به خطر بالا گرفتن جنبش دادخواهی و اعتراضات مردمی و خطر مجاهدین و ارتش آزادی برای سر نگونی کل نظام هشدار می دهند.

یک رسانه حکومتی درواکنش به خشم و نفرت مردمی از آخوند جلاد ابراهیم رئیسی و دیگر سران نظام و جلادانی که برسر قدرت هستند و در توجیه جنایت علیه بشریت به حکم خمینی جلاد چنین می نویسد: «آقای رئیسی در خط امام بود و برای حفظ نظام عمل کرد. اعدام (مجاهدین) کار بجایی بوده که رسانه‌های معاند معکوس جلوه می‌دهند.
از دیگر افراد رده‌بالای آن زمان که در هنگام اعدام زندانیان دارای مسئولیت‌های مرتبطی بودند می‌توان به این افراد اشاره کرد:
حسینعلی نیری, حاکم شرع
مرتضی اشراقی, دادستان تهران
ابراهیم رئیسی, معاون دادستان تهران
مصطفی پورمحمدی, نماینده وزارت اطلاعات در کمیسیون اعدام
اعدام مجاهدین کار بجایی بوده و اگر مسئولین وقت مجاهدین را اعدام نمی‌کردند, خائن بودند.
غوغا و جاروجنجال برای اعدام‌ها در این زمان فقط به خاطر کاندید شدن آقای رئیسی در انتخابات می‌باشد، مگر نه اینکه از زمان اعدام‌ها چندین سال می‌گذرد
همین‌که غرب‌گراها و رسانه‌های خارجی چیزی برای تخریب رئیسی ندارند و ناچار به‌پیش کشیدن مباحث اعدام‌هایی شدند که قانونی بوده، خود سند درست‌کار بودن ایشان است. .
گروه مجاهدین تابه‌حال ۱۲۰۰۰ نفر از نظام را به شهادت رسانده و جنایات بی‌شماری را نیز علیه نظام به انجام رسانده است .
عملیات مرصاد یا عملیات فروغ جاویدان نام نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی شد و میان جمهوری اسلامی و سازمان مجاهدین خلق درگرفت.
بعد از عملیات مرصاد, بافرمان خمینی زندانیان سیاسی که بر سر موضع پیشین خود باقی‌مانده بودند, اعدام شدند.
در زمان این اعدام‌ها خمینی بالاترین مقام کشور بود و از طرفی بخش عمده اعدام‌ها به دستور شخص ایشان و البته طبق سازوکار مشخصی (محاکمه توسط هیئت سه نفره و صدور رأی بنا بر رأی اکثریت که در مورد اعدام توصیه کرده بود, بنا را بر اجماع بگذارند) صورت گرفته بود».
سایت حکومتی بولتن نیوز: ۱۲/۲/۹۶
هاشمی نژاد دژخیم و شکنجه گر زندان مشهد و مهره اطلاعات منفور:
«دشمنی که درصحنه هست دارد نیرو جذب می کند
خمینی به آقای منتظری نوشت شما تریبون مجاهدین شدید
اگر این مملکت فردا دست شما بیافتد تقدیم مجاهدین میکنید
افکت هاشمی نژاد گذاشته شد
در سال ۶۷ وقتی که لشکر منافقین رسما داخل کشور ما میان و سه شهر و اشغال میکنن, 30 ـ 35 درصد از لشگر منافقین زنان بودن اسم عملیاتشان چی بود؟ فروغ جاویدان....
امام میفرماید حکم کسانی که همچنان اصرار دارن سر موضع, منافقین هستن آشکارا و علنا, حکمشون اعدامه, این کمال بی تدبیری است اگر اینها رو رها بکنیم, چه در داخل بخواهند بمانند قطعا اقدام میکنند و چه در خارج از کشور بخوان برن که مثل بقیه که تازه گفتم, امام حکمش در مورد اینهاست.

گاهی ما در روز ۱۰۰ تا شهید داشتیم, اونا میزدن در سراسر کشور, اوجش سال ۶۰ ـ ۶۱ در اوج این جنایات ببینید, چه دقت نظرهایی حضرت امام میکرد, چه دقت نظرایی داشتن که فقط موارد یقینی که قصد طرف جنایته به صراحت بحث جنایت میکنن اینو درش مورد اتفاق دارن که این دیگه اصلا عقلی, عرفی, شرعی به هر شکلش که شما, اگر خلاف این انجام میشد که عرض میکنه که دیگه امنیت جامعه در خطر بود.

نامه ای که حضرت امام به آقای منتظری نوشت خیلی جالبه, امام میفرماید که شما شدید تریبون منافقین حالا عملکردم که بوده, تریبون منافقینی و اگر این مملکت فردا دست شما بیافته دو دستی تقدیم منافقین جنایتکار میکنی.

سوال اگر ما این موضوع رو از دستور کار خارج کنیم, دشمنی که در صحنه هست داره نیرو جذب میکنه از داخل از خارج ایرانی ها رو به یه شکلی با هزار ترفند در داخل خودش جذب میکنه, این نسل چه جوری آگاهی داشته باشه که بتونه تو دام اینها نیافته».
سایت حکومتی صابررژیم۱۲/۲/۹۶
 
یک سرکرده سپاه پاسداران: «در شرایط کنونی اگر لحظهای غافل شویم عملیات مرصاد تکرار خواهد شد».

خبرگزاری حکومتی مهر۱۳اردیبهشت۹۶: (پاسدار) حاجی بابا ضمن اشاره به روایت گری که از صحنه عملیات مرصاد در یکی از غرفهها انجام میدهد, تصریح کرد:
یکی از صحنه هایی که در این نمایش باز خوانی میشود صحنه عملیات مرصاد محسوب میشود که مجاهدین خلق میخواستند با فتح مهران تا تهران پیش رفته و تمام کشور را نیز به تصرف خود درآورند.
«نیمهه ای شب متوجه صدای توپ و تانک شدیم که با بیسیم از قرارگاه اطلاع دادن که نیروهای دشمن به سمت جلو درحال پیشروی هستند که از پلاک ها و علائم متوجه شدیم این نیروها از سازمان مجاهدین خلق هستند».

پاسدار حاجی بابا افزود: «در شرایط کنونی اگر لحظه ای از ترفندهای دشمن غافل شویم, عملیات مرصاد تکرار خواهد شد لذا نیاز به آگاهی مهمترین شاخصهای است که باید نسبت به آن اقدام کرد».