دومین مناظره شعبده انتخابات آخوندی، صحنه دیگری از ورشکستگی خلیفه ارتجاع

دومین نمایش باصطلاح مناظره در شعبده انتخابات آخوندی نیز به روی صحنه رفت و سرسپردگی کاندیداهای فرمایشی را -که همگی از جلادان و شیادان و پاسداران امنیتی رژیم آخوندی هستند-به نمایش گذاشت.

در این مناظره که بازهم به صورت انشا خواندن نوبتی و تحت کنترل کامل برگزار شد، ۶ کاندیدای فرمایشی در دقایق محدودی که به آنها فرصت حرف زدن داده میشد، تا توانستند به روضه خوانی و کلی بافیهای مسخره پرداختند و به حاشیه رفتند و در لابلای آن ضمن مچ گیری از یکدیگر، به ناگزیر به بحرانهای اجتماعی، فساد حکومتی و بن‌بست رژیم در گرداب بحرانها داخلی منطقه یی و بین المللی اعتراف کردند.

پاسدار قالیباف برای لاپوشانی کارنامه اش در فاجعه پلاسکو و دزدیهای شهرداری، دولت روحانی را به خاطر پیداشدن محموله مشکوک دختر یک وزیر روحانی در یک ویلا موردحمله قرار داد و گفت وزارتخانه ها واردات غیرقانونی انجام می دهند.
میرسلیم هم در شرایطی که فریاد اعتراض معلمان علیه اختلاسها و چپاولهای حکومتی و حقوقهای نجومی امثال خودش خاموش نمی شود به غیبگویی پراخت که وقتی معلمان در شرایط بسیار ناهنجاری بسر می برند چطور می توانیم پیشرفت داشته باشیم غیرقابل قبول است.

آخوند روحانی نیز درعکس العمل دعاوی کاندیداهای باند غالب، با اشاره به استفاده آنها از چماقداری در مخاصمات درونی اشاره کرد وگفت وقتی یک دانشگاه در شیراز یک نماینده مجلس را دعوت می کند و دوستان شما با آجر به او حمله می کنه ما آیا می تونیم دانشگاه آزاد داشته باشیم.
وقتی هم که آخوند جلاد ابراهیم رئیسی به برجام ایراد گرفت، آخوند شیاد حسن روحانی با تاکید براینکه رئیسی از مسایل هسته یی اطلاعی ندارد و بهتر است حرف نزند، گفت: برجام با زحمت بدست آمده و اگر برجام نبود نفت ما بجای دو میلیون بشکه میشد ۲۰۰ هزار بشکه.
آخوند روحانی خطاب به قالیباف و دیگر کاندیداهای باند غالب نیزگفت: بهتراست ما مردم فریبی را کنار بگذاریم و آنهایی که رشد ۲۶ درصدی را وعده می دهند وعده توخالی میدهند.

آخوند احمد خاتمی، ساعات پیش از شروع مناظره، به کاندیداهای نمایش انتخابات رژیم هشدار داد که نظام را زیر سؤال نبرند. در مناظره اول شاهد برخی هنجارشکنیها بودیم که شأن کاندیداها نبود.
وی افزود: آنها نباید فراموش کنند که همه، زیر سفره نظام نشسته‌اند وخروجی صحبتهای آنها، منجر به زیر سؤال رفتن امام و نظام شود.

هم‌چنین آخوند امامی کاشانی، امام جمعه خامنه‌ای تهران در خطبه‌ خود نسبت به پیامدهای مناظره در نمایش انتخابات هشدار داد و گفت: «باید توجه کرد و کلمات و حرکات و راه ها و اطواری که این حرکت رو و این جامعه رو تکان میده ازش اجتناب کرد.
 این وحدت تکان نباید بخوره در هر شرایطی تکان نباید بخوره.
... دشمن چشمش بر این است که این وحدت بهم بریزه خدایی ناخواسته این انسجام مضطرب بشه این خیمه ای که عمود خیمه که ولایت فقیه است این از اون نقطه ای که حرکت میکنه دستور میده عمل مکنه اون نقطه ضعیف بشه دنیا الان فکرش همینه».

در همین حال، آخوند ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی خامنه‌ای حمایت خود را از آخوند شیاد روحانی اعلام کرد. پاسدر علی لاریجانی رئیس مجلس آخوندی و از مهره های معروف به بی بصیرت در خامنه ای از آخوند روحانی حمایت می کند.

در مقابل، پاسدار سعید جلیلی و آخوند موحدی کرمانی از مهره‌های خامنه‌ای حمایت خود را از آخوند جلاد، رئیسی اعلام کردند.
در یک رویداد دیگر، برق سالنی که آخوند روحانی مشغول سخنرانی تبلیغاتی در آن بود برای مدتی قطع شد و در سخنرانی اختلال به وجود آمد.