وحشت خامنه ای از بحران راس نظام در نمایش انتخابات قلابی و خطر آن برای امنیت رژیم

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع هراسان از بحران فزاینده راس نظام در نمایش انتخابات، به صحنه آمد و نسبت به چشم اندار تیره و تار شعبده انتخاباتی و خطر شقه و خیزشهای اعتراضی و در هم ریختن امنیت تمام نظام هشدار داد.

وی گفت:‌ «کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله «اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است», سفارش کردند و گفتند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص, گسل های اعتقادی, جغرافیایی, زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند, زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند, قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.
اکنون مقابله با اصل نظام از طریق «تغییر رفتار» در دستور کار آنها قرار گرفته است و تغییر رفتار هم یعنی با راه اسلام و انقلاب و خط امام به‌تدریج زاویه ایجاد شود و در نهایت, در مسیر مقابل انقلاب حرکت شود.
اگر در انتخابات, قانون شکنی و بداخلاقی شود و با حرف های خود, دشمن را امیدوار کنیم, انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.
من چند توصیه به آقایان محترم نامزدها دارم؛ نخست آنکه قاطعانه در برنامه ها و اظهارات خود بگویند «مسایل اقتصادی و معیشت مردم اولویت آنها است و برای حل مشکلات اقتصادی تلاش خواهند کرد» .
نباید این ملت را در مقابل قدرت های بزرگ به تسلیم وا داشت و آن را تضعیف و سرشکسته کرد,
آقایان نامزدها باید صراحتاً نشان دهند که در مقابل زیاده خواهی آمریکا و خباثت صهیونیست ها ایستاده اند.

خامنه‌ای برای روحیه دادن و کنترل ترس و سراسیمگی نیروهای رژیم از تحولات منطقه گفت: «ما موشک داریم و موشک های ما بسیار دقیق است و اهداف مورد نظر را از فاصله هزاران کیلومتری با دقت بالا, هدف قرار می دهد و این توانایی را با قدرت حفظ خواهیم کرد و با قدرت هم آن را افزایش خواهیم داد. دشمنان بدانند اگر به فکر تعرض به ایران بیفتند, با واکنش سختی مواجه خواهند شد آنها ممکن است شروع کننده باشند اما پایان کار دست آنها نخواهد بود».
سایت خامنه ای ۲۰ اردیبهشت ۹۶