بالاگرفتن جنبش دادخواهی خون شهیدان قتل عام ۶۷ در بحران نمایش انتخابات قلابی آخوندی

واکنشهای هراسان امام جمعه‌های خامنه‌ای از گسترش جنبش دادخواهی شهیدان قتل عام ۶۷ و تاثیرات آن در تشدید بحران نمایش انتخابات آخوندها همچنان ادامه دارد.

آخوند یعقوبی امام جمعه خامنه‌ای در نیشابور ‌گفت: چطور میشود که کسی که ریشه (مجاهدین) را از بین برد, آدم بدی می‌شود؟

آخوند لطفی، امام جمعه خامنه ای در ایلام نیز گفت: چرا با طرح شعار اعدام‌ های خیابانی, دستگاه قضائی کشور را متهم به اعدام‌ های بدون محاکمه متهم می‌ کنند.

آخوند علم الهدی امام جمعه و نماینده خامنه ای درمشهد نیز با اشاره به اظهارات روحانی در همدان درباره آخوند جلاد رئیسی و ۳۸سال اعدام و زندان، وی را به دادن شعارهای ضد ارزشی متهم کرد. آخوند روحانی گفته بود: یکباردیگر مردم اعلام خواهند کرد اونهایی که درطول ۳۸ سال فقط  اعدام و زندان بلد بودید.

در واکنش به جنبش دادخواهی قتل عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷، یک مهره خامنه ای با اشاره به آخوند جلاد ابراهیم رئیسی عضو هیئت مرگ خمینی در قتل عام ۶۷ گفت: مدتی است عده‌ای در فضای مجازی مشغول جوسازی علیه یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اعدامهای سال ۶۷ هستند.
وی ضمن اشاره به جملات منتظری جانشین وقت خمینی که آخوند جلاد ابراهیم رئیسی و دیگر اعضای هیات مرگ را بدترین جنایتکاران خوانده بود، به نحو مسخره یی مدعی شد:
در سال ۶۷ قرار شد برای اینکه آقای منتظری هم در جریان باشد و نادانسته مخالفتی نکند مسوولین برای توجیه وی رفتند.

خبرگزاری رویتر درباره نمایش مناظره انتخابات ررژیم آخوندی نوشت: این آخرین مناظره بود که طی آن روحانی رقبایی که قصد برکناریش را دارند، مورد حمله قرار داد. این در حالیست که حمله‌های متقابل به‌طور فزاینده‌یی خصمانه شده است.
رویتر افزود: روحانی در این مناظره، ضمن حمله آشکاری به سپاه پاسداران که یک امپراتوری اقتصادی را در دست دارد و از رئیسی حمایت میکند، گفت: نباید بگذاریم گروههایی که از حمایت امنیتی و سیاسی برخوردارند وارد امور اقتصادی بشوند. رویتر در ادامه نوشت:روحانی در سخنرانی روز دوشنبه خود در اشاره تلویحی به رئیسی که در اعدامهای دستجمعی زندانیان سیاسی در سال ۶۷ شرکت داشته گفت: شما کسانی هستید که زبانها را می برید و لبها را می دوزید. روحانی قبلا نیز گفته بود مردم به آنها که ۳۸ سال تنها اعدامها و زندان را می دانستند رای نخواهند داد...
رویتر به اشاره به نگرانی خامنه‌ای از تکرار قیام نوشت: خامنه ای که حرف آخر در حکومت ایران می‌زند، نسبت به وقوع اعتراضاتی مانند آنچه سال ۱۳۸۸ رخ داد، هشدار داده است.  

خبرگزاری فرانسه  نیز نوشت: در مناظره طرفین یکدیگر را به فساد و سوء مدیریت اقتصادی متهم کردند.

فرانسه ۲۴ گزارش داد:‌ چند روز مانده به انتخابات که قرار است روز ۲۹ اردیبهشت برگزار شود، مقامهای دولتی از این ترس دارند که کارگران و اقشار فقیر بدلیل ناامیدی و سرخوردگی در انتخابات شرکت نکنند.
فرانس ۲۴ افزود: محله مولوی که یکی از محله های قدیمی تهران است و ساکنان آن را کارگران و اقشار کم‌درآمد تشکیل می‌دهند، از انتخابات سرخورده هستند. مقامهای دولتی بیم آن دارند که ساکنان چنین محله های فقیرنشینی انتخابات را تحریم کنند.