تکمیل قطب بندی آخوند روحانی و آخوند رئیسی با کناره گیری جهانگیری

برنامه تبلیغاتی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در مصلی تهران، با شرکت سرکردگان سپاه و مهره‌های شاخص خامنه‌ای نظیر پاسدار سعید جلیلی و با شعارهای پایان کار روحانی برگزار شد.

درحالیکه سرکردگان سپاه پاسداران در برنامه آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در روز سه شنبه شرک کردند، همزمان حسن خمینی حمایت خود را آخوند شیاد حسن روحانی اعلام کرد.

در همین حال، اسحاق جهانگیر معاون اول آخوند روحانی  که از کاندیداهای نمایش انتخابات بود، کناره گیری خود را به نفع آخوند روحانی در یک سخنرانی در شیراز اعلام کرد و به این ترتیب قطب بندی آخوند جلاد و آخوند شیاد در شعبده انتخابات خلیفه ارتجاع تکمیل شد.
کناره گیری جهانگیری به دنبال کناره گیری پاسدار قالیباف به نفع آخوند رئیسی، صورت می گیرد.

قالیباف که در اولین مناظره نمایش انتخابات، نقشه جهانگیری برای کناره گیری را به عنوان عدم صداقت برملا کرده بود، خودش قبل از جهانگیری به همین کار دست زد و واکنشهای تمسخر آمیز باند رقیب را برانگیخت:

پاسدار قالیباف: جناب آقای جهانگیری شما در صحبت تون اشاره کردید که اخلاق! من فکر می کنم که ای کاش خود شما این اخلاق رو واقعا رعایت می کردید. این هم واقعا از پدیده های عجیبه که جنابعالی بعنوان معاون محترم رئیس جمهور نامزد شدید, اومدید و در حقیقت البته حق شهروندی شما هست, شما هم می گین ما یک رقیبیم ولی حالا مردم باید قضاوت کنند, صداقت شما چند روز آینده معلوم خواهد شد که واقعا شما هستید؟ نیستید؟