وحشت سران رژیم از فعالیتهای هواداران مقاومت در تحریم انتخابات و تدابیر سرکوبگرانه

با نزدیک شدن شعبده انتخابات و شدت گرفتن بحرانهای رژیم، سران رژیم وحشت خود را از فعالیتهای جوانان آزادیخواه و هواداران مقاومت در راستای تحریم انتخابات و فراخوان به سرنگونی رژیم ابراز می کنند. فراگیر شدن شعارهایی مانند «نه شیاد، نه جلاد، رأی من سرنگونی است، زنده باد ارتش آزادی» و «رأی ما سرنگونی، انتخاب ما مریم رجوی» و تمایل فزاینده به تحریم انتخابات به حدی است که سرکردگان و رسانه های رژیم ناگزیر به اعتراف به آن شده اند.

خامنه ای در روز ۲۰ اردیبهشت گفت «انتخابات هم می تواند مایه اعتلا و آبروی کشور شود و هم مایه ضعف و ایجاد مشکلات. اگر کسی بخواهد در انتخابات برخلاف امنیت اقدامی انجام دهد، قطعاً با واکنش و سیلی سختی مواجه خواهد شد...دشمنان خواهان تغییر رفتار نظام هستند... تغییر رفتار یعنی از بین بردن نظام اسلامی».
در روز ۲۴ ارادیبهشت علی‌اصغر احمدی، رئیس ستاد انتخابات رژیم، با بیان اینکه «توطئه‌ها ادامه دارد»، اعتراف کرد که همه نیروهای نظامی و امنیتی رژیم در این نمایش مداخله می کنند. وی گفت: «نیروی انتظامی مسئول اجرای امنیت است...آنها می‌توانند کمبود نیروی خود را از ارتش و سپاه نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و بسیج تأمین کنند ما واقعا به همه آنها اعتماد و اطمینان داریم» (خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه قدس-26اردیبهشت).
حسن کرمی، سرکرده یگانهای ویژه نیروی انتظامی، ضمن اعلام دو برابر شدن ظرفیت این یگانها گفت: “یگانهای ویژه ناجا با آمادگی جسمانی و عملیاتی لازم، در مقابله با هرگونه اقدام احتمالی دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی خواهند کرد »(خبرگزاری حکومتی میزان- ۲۵ اردیبهشت).
حسین ذوالفقاری، رئیس امنیت ستاد انتخابات رژیم گفت: «آمادگیهای امنیتی، اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی یگانهای واکنش سریع به گونه‌یی طراحی شده تا هر گونه اقدامی که بخواهد در نظم و امنیت انتخابات اخلال ایجاد کند در کوتاهترین زمان ممکن و با قاطعیت با آن برخورد شود و قاطعانه از هر گونه ناامنی جلوگیری خواهد شد» (خبرگزاری حکومتی ایسنا- ۲۲ اردیبهشت).
در روز ۱۳ اردیبهشت خبرگزاری فارس سپاه پاسداران نوشت: «اخیرا مجاهدین با تحرکات خود سعی در اثرگذاری بر روی انتخاب ملت دارند... ما نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار بگیریم. دشمن با متزلزل کردن ایمان مردم در پی ضربه زدن به نظام است...دستگاه‌های اطلاعاتی با تحرکات منافقین قاطعانه برخورد کند».
در روز ۱۸ اردیبهشت خبرگزاری تسنیم وابسته به نیروی تروریستی قدس نوشت: «جریان معاند با مردم و نظام با شایعات قصد تاثیر گذاری بر نتیجه انتخابات را دارند... بحث اعدامهای سال ۶۷ و شایعاتی که امروز مجاهدین از طریق تلگرام و کانالهای متعدد خود منتشر می‌ کنند از این نوع شایعات است».
در روز ۱۹ اردیبهشت «مدیر کل اطلاعات هرمزگان» گفت: «شناسایی عناصر, شبکه ها و اهداف مجاهدین ...از جمله اقداماتی است که این اداره کل در مقابله با فعالیتهای ضد امنیتی استان انجام داده است» (رادیو تلویزیون رژیم).
در روز ۲۴ اردیبهشت عوامل باند خامنه ای نوشتند: «فتنه بزرگ در راه است، گزارشهای دریافتی حاکیست عکس مریم رجوی، در چند نقطه از شهر تهران دیده شده است. این تصویر که می بینید زیر پل ستارخان می باشد».
در روز ۲۶ اردیبهشت یک سایت دیگر باند خامنه ای نوشت: «نصب عکسهایی از مریم رجوی در برخی معابر و همچنین برخی شعارنویسی‌ها نشان داد مجاهدین در صدد هستند تا از سفره‌ انتخابات ۹۶ بی‌نصیب نباشند...تحرکات فضای مجازی منافقین هم این روزها در اوج خود بود وکانالهای منتسب به جریان نفاق، کمپین تحریم انتخابات راه انداختند و یا مردم را به شورش خیابانی دعوت کردند».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶ مه ۲۰۱۷)